Gå til innhold

Faren hans flørter med meg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har begynt å date en jeg kjenner fra barndommen. Vi bodde på samme sted, men så flyttet de da han var ca 10 år gammel, siden foreldrene ble skilt.

Jeg vet jo også hvem faren hans er. Han er en skikkelig flørt, som har mange barn med flere forskjellige damer. Jeg var ute på byen med han jeg dater, og vi traff faren hans ute. Vi satte oss ned ved bordet hans, og både blikk og kommentarer var skikkelig upassende synes jeg. :mellow: Han sa ikke noe ekkelt, men jeg fikk en sterk følelse av at han neste sjekket meg opp! Og der satt sønnen hans på andre siden av bordet :o Jeg ble satt litt ut, og vi gikk etter hvert. Men han sa ingenting om det etterpå, og jeg har heller ikke sagt noe.

Burde jeg det?

Anonymous poster hash: 7df54...fcd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke om du ikke har noe konkret å komme med synes jeg, da kan det gå litt galt iforhold til han du dater

Skrevet

Hvis faren er en stor flørt så er det jo ikke noe å bry seg om. Han gjør det sikkert med alle og sønnen er vel vant til det og var vel trygg på at du heller vil ha ham enn pappaen ;-)

Skrevet

Ja, jeg tenker jo også at han nok er vant til det. Men jeg synes det er litt respektløst overfor sønnen sin......

HI

Anonymous poster hash: 7df54...fcd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...