Gå til innhold

Liker hun meg ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sendt venneforespørsel til en mamma til en av de andre guttene i klassen til sønnen min. Han var ny i klassen i fjor, og hat gått der i ca. 1 år- Vi har truffet hverandre på tilstelninger og foreldrekvelder osv, og støtt på hverandre litt ellers også, i sosiale sammenhenger med felles bekjentskaper utefor skolen.

Hun er venn med flere av de andre foreldrene i klassen. 

For ikke lenge siden var vi i en middag sammen, og pratet ganske hyggelig....syntes jeg ihvertfall.

Sendte en venneforespørsel på facook noen dager senere.

Som hun ikke har akseptert...Jge ser at hun har lagt ut ting på statusen sin i mellomtiden, så hun må jo ha vært inne og sett den.

Og jeg som trodde jeg har så grei og at alle likte meg?

For det kan jo ikke være noen annen grunn enn at hun ikke er begeistret for meg, hvis hun ikke aksepterer? Som sagt, er hun venn med flere av de andre mødrene, uten at jeg tror hun har grunn til å kjenne DE noe bedre enn hun kjenner MEG...

.

..Hmmm...

Hvordan hadde dere tolket dette?

Anonymous poster hash: b8b45...ede
Videoannonse
Annonse
Skrevet

:rolleyes:  :rolleyes:  :rolleyes:

Anonymous poster hash: 996b8...3fe
Skrevet

Hadde ikke tenkt noe over det. Kanskje hun har mer kontakt med de andre mødrene og ikke føler for å være venn med "alle i klassen"?

Jeg er ikke venn med alle mammaene til barn i barnehagen, selv om jeg snakker med de i barnehagen og på foreldremøter.

Folk må velge selv hvem de vil være venner med uten at de som ikke blir lagt til blir lei seg. Du syntes dere hadde en hyggellig tone - kanskje hun ikke synes det? At hun synes noe annet?

Anonymous poster hash: 5f55d...a3d
Skrevet

Hadde tenkte at hun kanskje var litt i tvil? Ville nok også stusset litt ja. Ellers så kan hun ha glemt å svare på den. At hun har sett den, og har tenkt å svare siden, men så glemt det bort?

Skrevet

Hadde ikke orket å sitte og tenke på hvorfor hvertfall... Bruker ikke tid å energi på mennesker som ikke viser interesse ovenfor meg...

Anonymous poster hash: 25644...b25
Skrevet

Kan dere ikke ha en god tone uten at hun må legge deg til?

Må man legge til alle man prater hyggelig med?

Skrevet

Nei, det er jo ingen big deal, men ble bare litt forundret da jeg var innom på facebook og så det.

hi

Anonymous poster hash: b8b45...ede
Skrevet

For en stund siden jobbet jeg på et kontor, og hadde en god tone med alle som jobbet der. Etter noem måneder var jeg venn med alle på facebook, unntatt ei. Hun var venn med alle de andre på fb, unntatt meg. Jeg hadde sendt henne en venneforespørsel siden vi hadde så gode og trivelige samtaler, men hun aksepterte den ikke. Etter en stund fikk jeg vite av noen andre at hun har angst og er plaget av depresjoner - noe jeg aldri hadde gjettet. Jeg antar hun ikke følte seg trygg på meg, selv om det virket slik utad.

Anonymous poster hash: 43050...bcf
Skrevet

Er det virkelig vanlig å være venn med mødre/fedre av barn i bhg eller skolen om ikke det faktisk er VENNER av dere?!?! Hadde ikke falt meg inn å sende en venneforespørsel til moren til en av bestissene til jenta mi i bhg f.eks..

Bare lurer. . :)

Skrevet

Ikke sikkert hun har sett den. Jeg sendte samboere min sånn in a relationship forespørsel som han måtte akseptere her, og den då han aldri. Jeg måtte lete meg frem på profilen hans for å finne den.

Anonymous poster hash: fb9b7...8a5

Skrevet

:rolleyes:  :rolleyes:  :rolleyes:

Anonymous poster hash: 996b8...3fe

Dårlig gjort å svare sånn, det er vel lov å synes at en avvisning er ekkel?

Anonymous poster hash: ecec5...c6c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...