Anonym bruker Skrevet 5. september 2013 #1 Skrevet 5. september 2013 Hvor stor sjans er det for at barnevernet tar kontakt om man velger å dra hjem etter noen dager på krisesenter? Anonymous poster hash: ada79...39b
Anonym bruker Skrevet 5. september 2013 #2 Skrevet 5. september 2013 Det kommer an på hva man har oppgitt som årsak til at man oppsøkte krisesenter i utgangspunktet. Men ganske stor sjanse, ja. Anonymous poster hash: ff41a...623
Anonym bruker Skrevet 5. september 2013 #3 Skrevet 5. september 2013 Dersom du har vært på krisesenter synes jeg vel du selv bør ta kontakt med barnevernet. Det betyr jo at du har et hjemme miljø som du ikke kan leve i, og da kan vel ikke barna det heller? Anonymous poster hash: f0a55...4c8
valkyrien Skrevet 5. september 2013 #4 Skrevet 5. september 2013 Jeg håper de reagerer hvis man drar hjem igjen etter å ha vært på krisesenter ja.
☆☆☆ Skrevet 5. september 2013 #5 Skrevet 5. september 2013 Vil håpe dei reagerar, ja. Krisesenter er jo ikkje ein stad ein oppsøker grunna uenighet om kven som skal ta oppvasken, akkurat. Det å ta barna med tilbake til ein partner ein såg seg nødt å rømme frå er alvorleg.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2013 #6 Skrevet 5. september 2013 Det er bekymringsmelding til barnevernet dersom voldsutsatt forelder tar barna med tilbake til overgriper ja. Veldig skadelig for barn å vokse opp i voldsfamilier selvom de ikke er direkte utsatt selv. Anonymous poster hash: 998e6...fd0
Anonym bruker Skrevet 5. september 2013 #7 Skrevet 5. september 2013 vel å merke 15 år sia men dp sov eg å mor på krisesenteret. bv blei okkje kontakta. Anonymous poster hash: f36a4...6ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå