Anonym bruker Skrevet 5. september 2013 #1 Skrevet 5. september 2013 Det er greit at det er lov å spissformulere seg, men dette er jo bare helt smakløst og bidrar ihvertfall ikke til å minske inntrykket av at FrP er et parti med mennesker som ikke skjønner så mye... Det er nesten så man begynner å lure på om han begynner å rote litt. http://www.vg.no/nyheter/innenriks/norsk-politikk/artikkel.php?artid=10143253 Anonymous poster hash: f4030...026
Anonym bruker Skrevet 5. september 2013 #2 Skrevet 5. september 2013 Vi vet jo at han er en løs kanon, det har han alltid vært. Anonymous poster hash: 8e16d...155
Anonym bruker Skrevet 5. september 2013 #3 Skrevet 5. september 2013 Synes igrunn det er greit at han kommer med disse utspillene sine fra tid til annen jeg, så alle som gidder å høre på kan få med seg hvor usmakelig mannen er... Anonymous poster hash: 5393f...07f
Anonym bruker Skrevet 5. september 2013 #4 Skrevet 5. september 2013 HELT stabil er det vel veldig få som er. Men han er ikke helt god nei. Er litt enig i en del av tingene han sier i selve teksten, men konklusjonen han trekker blir for drøy. Anonymous poster hash: 9f8f5...644
Anonym bruker Skrevet 5. september 2013 #5 Skrevet 5. september 2013 Jeg synes han komikeren fra NRK p3 gikk over alle grenser når han ønsket at Hagen skulle bli drept for noen år siden Synes det er han som fortjener kritikk! Anonymous poster hash: 42751...fd2
Anonym bruker Skrevet 5. september 2013 #6 Skrevet 5. september 2013 I så fall har han aldri vært det. Har hatt sine smakløse utspill midt i tragedier tidligere. Som drapet på den gamle frelsesarmè damen i Haugesund (Da var det Bondevik sin feil pga innvandringspolitikk) og utspillet etter utøya. Anonymous poster hash: b81c4...0d0
Anonym bruker Skrevet 5. september 2013 #7 Skrevet 5. september 2013 Greit at det er på kanten , men det er da vitterlig ett snev av sannhet i det han sier i denne saken ? Anonymous poster hash: 76927...f16
Anonym bruker Skrevet 5. september 2013 #8 Skrevet 5. september 2013 Greit at det er på kanten , men det er da vitterlig ett snev av sannhet i det han sier i denne saken ?Anonymous poster hash: 76927...f16 Ja, det vil jeg si... Anonymous poster hash: 42751...fd2
*sutrikus-trassaldrius* Skrevet 5. september 2013 #9 Skrevet 5. september 2013 Enig i at det er litt usmakelig,men jeg mener han har et veldig godt poeng! Nemlig HVA i ALL VERDEN gjør slike mennesker løs iblandt oss? Om din datter blir voldtatt eller drept av en gjengangesforbryter...er du ikke enig i at det KUNNE og BURDE vært unngått da?! -Det er min mening!
Anonym bruker Skrevet 5. september 2013 #10 Skrevet 5. september 2013 Enig i at det er litt usmakelig,men jeg mener han har et veldig godt poeng! Nemlig HVA i ALL VERDEN gjør slike mennesker løs iblandt oss? Om din datter blir voldtatt eller drept av en gjengangesforbryter...er du ikke enig i at det KUNNE og BURDE vært unngått da?! -Det er min mening! Men selv mennesker som begår forbrytelser blir før eller siden fri. Kanskje han nettopp har sluppet ut etter å ha sonet forrige dom? Anonymous poster hash: 17bfd...40c
Anonym bruker Skrevet 5. september 2013 #11 Skrevet 5. september 2013 Enig i at det er litt usmakelig,men jeg mener han har et veldig godt poeng! Nemlig HVA i ALL VERDEN gjør slike mennesker løs iblandt oss? Om din datter blir voldtatt eller drept av en gjengangesforbryter...er du ikke enig i at det KUNNE og BURDE vært unngått da?! -Det er min mening! Men selv mennesker som begår forbrytelser blir før eller siden fri. Kanskje han nettopp har sluppet ut etter å ha sonet forrige dom? Anonymous poster hash: 17bfd...40c Det har han jo ikke, mener jeg leste et sted at han senest var dømt i januar eller noe, for drapstrusler osv., men han har ikke sonet for de straffbare handlingene han har gjort og bare gått rundt løs. Det var nok defor Hagen ble så provosert. Anonymous poster hash: 42751...fd2
Anonym bruker Skrevet 5. september 2013 #12 Skrevet 5. september 2013 Enig i at det er litt usmakelig,men jeg mener han har et veldig godt poeng! Nemlig HVA i ALL VERDEN gjør slike mennesker løs iblandt oss? Om din datter blir voldtatt eller drept av en gjengangesforbryter...er du ikke enig i at det KUNNE og BURDE vært unngått da?! -Det er min mening! Men selv mennesker som begår forbrytelser blir før eller siden fri. Kanskje han nettopp har sluppet ut etter å ha sonet forrige dom? Anonymous poster hash: 17bfd...40c Det har han jo ikke, mener jeg leste et sted at han senest var dømt i januar eller noe, for drapstrusler osv., men han har ikke sonet for de straffbare handlingene han har gjort og bare gått rundt løs. Det var nok defor Hagen ble så provosert. Anonymous poster hash: 42751...fd2 Han ble dømt til tre ukers fengsel i januar. Det er ikke veldig mye, og han kan fint ha rukket å sone det. Anonymous poster hash: 17bfd...40c
Anonym bruker Skrevet 5. september 2013 #13 Skrevet 5. september 2013 joda utspillet hans var riktignok helt på kanten men er faktisk litt enig med han også, selv om utspillet hans var satt veldig på den såkalte spissen. Han ble fengslet i januar for voldt og trusler mot polititjeneste menn og deres omgangskrets, bla så truet han med og voldta personer som stod dem nær og i tillegg bel han dømt for og ha sparket en kvinne i magen og ha slått til henne. Og for dette fikk han HELE 22 DAGER i fengsel for. Hadde den rød grønne regjeringen sluttet med den pokkers snillismen sin og heller fått opp strafferammene og ikke minst oppfølging av tidligere straffedømte så hadde nok mest sannsynligvis denne stakkars jenta i dag vært i livet for da hadde denne galningen sittet i fengsel og dermed hadde han ikke hatt mulighet til og drepe og voldta. Anonymous poster hash: f5a1c...a8f
Anonym bruker Skrevet 5. september 2013 #14 Skrevet 5. september 2013 joda utspillet hans var riktignok helt på kanten men er faktisk litt enig med han også, selv om utspillet hans var satt veldig på den såkalte spissen. Han ble fengslet i januar for voldt og trusler mot polititjeneste menn og deres omgangskrets, bla så truet han med og voldta personer som stod dem nær og i tillegg bel han dømt for og ha sparket en kvinne i magen og ha slått til henne. Og for dette fikk han HELE 22 DAGER i fengsel for. Hadde den rød grønne regjeringen sluttet med den pokkers snillismen sin og heller fått opp strafferammene og ikke minst oppfølging av tidligere straffedømte så hadde nok mest sannsynligvis denne stakkars jenta i dag vært i livet for da hadde denne galningen sittet i fengsel og dermed hadde han ikke hatt mulighet til og drepe og voldta. Anonymous poster hash: f5a1c...a8f Og etter et år eller ti i fengsel ville han ha vært snill og ufarlig, mener du? Anonymous poster hash: 17bfd...40c
Anonym bruker Skrevet 5. september 2013 #15 Skrevet 5. september 2013 joda utspillet hans var riktignok helt på kanten men er faktisk litt enig med han også, selv om utspillet hans var satt veldig på den såkalte spissen. Han ble fengslet i januar for voldt og trusler mot polititjeneste menn og deres omgangskrets, bla så truet han med og voldta personer som stod dem nær og i tillegg bel han dømt for og ha sparket en kvinne i magen og ha slått til henne. Og for dette fikk han HELE 22 DAGER i fengsel for. Hadde den rød grønne regjeringen sluttet med den pokkers snillismen sin og heller fått opp strafferammene og ikke minst oppfølging av tidligere straffedømte så hadde nok mest sannsynligvis denne stakkars jenta i dag vært i livet for da hadde denne galningen sittet i fengsel og dermed hadde han ikke hatt mulighet til og drepe og voldta. Anonymous poster hash: f5a1c...a8f Og etter et år eller ti i fengsel ville han ha vært snill og ufarlig, mener du? Anonymous poster hash: 17bfd...40c Strengere straffer vil nok virke mer skremmende enn 22 dager i fengsel. I tillegg så skrev jeg også at oppfølging av tidligere straffedømte også er viktig. Syns du virkelig at 22 dager i fengsel var en ok straff ???? Anonymous poster hash: f5a1c...a8f
Anonym bruker Skrevet 5. september 2013 #16 Skrevet 5. september 2013 joda utspillet hans var riktignok helt på kanten men er faktisk litt enig med han også, selv om utspillet hans var satt veldig på den såkalte spissen. Han ble fengslet i januar for voldt og trusler mot polititjeneste menn og deres omgangskrets, bla så truet han med og voldta personer som stod dem nær og i tillegg bel han dømt for og ha sparket en kvinne i magen og ha slått til henne. Og for dette fikk han HELE 22 DAGER i fengsel for. Hadde den rød grønne regjeringen sluttet med den pokkers snillismen sin og heller fått opp strafferammene og ikke minst oppfølging av tidligere straffedømte så hadde nok mest sannsynligvis denne stakkars jenta i dag vært i livet for da hadde denne galningen sittet i fengsel og dermed hadde han ikke hatt mulighet til og drepe og voldta. Anonymous poster hash: f5a1c...a8f Takk for et utfyllende svar, er helt enig med deg! Anonymous poster hash: 42751...fd2
Anonym bruker Skrevet 5. september 2013 #17 Skrevet 5. september 2013 joda utspillet hans var riktignok helt på kanten men er faktisk litt enig med han også, selv om utspillet hans var satt veldig på den såkalte spissen. Han ble fengslet i januar for voldt og trusler mot polititjeneste menn og deres omgangskrets, bla så truet han med og voldta personer som stod dem nær og i tillegg bel han dømt for og ha sparket en kvinne i magen og ha slått til henne. Og for dette fikk han HELE 22 DAGER i fengsel for. Hadde den rød grønne regjeringen sluttet med den pokkers snillismen sin og heller fått opp strafferammene og ikke minst oppfølging av tidligere straffedømte så hadde nok mest sannsynligvis denne stakkars jenta i dag vært i livet for da hadde denne galningen sittet i fengsel og dermed hadde han ikke hatt mulighet til og drepe og voldta. Anonymous poster hash: f5a1c...a8f Og etter et år eller ti i fengsel ville han ha vært snill og ufarlig, mener du? Anonymous poster hash: 17bfd...40c Anonymous poster hash: 42751...fd2 Nei eller vi vet ikke, kanskje han vil endre sin tankegang mens han soner. Poenget er at de som utfører straffbare handlinger må få kjenne på konsekvensene dvs.sone sin straff. De må få kjenne at kriminelle handlinger får følger, at man kan ikke slipper straff fordi man var beruset mens man begikk drapet osv. Jo flere vil slippe straff etter å ha begått alvorlige forbrytelser, jo mer kriminalitet vil øke i dette landet. Anonymous poster hash: 42751...fd2
Anonym bruker Skrevet 5. september 2013 #18 Skrevet 5. september 2013 joda utspillet hans var riktignok helt på kanten men er faktisk litt enig med han også, selv om utspillet hans var satt veldig på den såkalte spissen. Han ble fengslet i januar for voldt og trusler mot polititjeneste menn og deres omgangskrets, bla så truet han med og voldta personer som stod dem nær og i tillegg bel han dømt for og ha sparket en kvinne i magen og ha slått til henne. Og for dette fikk han HELE 22 DAGER i fengsel for. Hadde den rød grønne regjeringen sluttet med den pokkers snillismen sin og heller fått opp strafferammene og ikke minst oppfølging av tidligere straffedømte så hadde nok mest sannsynligvis denne stakkars jenta i dag vært i livet for da hadde denne galningen sittet i fengsel og dermed hadde han ikke hatt mulighet til og drepe og voldta. Anonymous poster hash: f5a1c...a8f Og etter et år eller ti i fengsel ville han ha vært snill og ufarlig, mener du? Anonymous poster hash: 17bfd...40c Anonymous poster hash: 42751...fd2 Nei eller vi vet ikke, kanskje han vil endre sin tankegang mens han soner. Poenget er at de som utfører straffbare handlinger må få kjenne på konsekvensene dvs.sone sin straff. De må få kjenne at kriminelle handlinger får følger, at man kan ikke slipper straff fordi man var beruset mens man begikk drapet osv. Jo flere vil slippe straff etter å ha begått alvorlige forbrytelser, jo mer kriminalitet vil øke i dette landet.Anonymous poster hash: 42751...fd2 Dette var egentlig ment til hun anonyme som hadde sitert ditt innlegg og lurte på om forbrytere blir snillere etter å ha sonet. Anonymous poster hash: 42751...fd2
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 5. september 2013 #19 Skrevet 5. september 2013 Hagen har alltid hatt sterke meninger. Men i denne saken så synes jeg overhodet ikke han er helt på trynet. Hva i all verden har slike ustabile mennesker å gjøre ute i samfunnet?? Hvor i systemet er det det svikter? Det er jo regjeringen som må ta ansvar for at slike mennesker ikke får gå ute blant andre mennesker. Straffeutmålingene er jo rett og slett latterlige, og oppfølging av både kriminelle og psykisk syke er altfor dårlig. Vi trenger en forandring, så for som overhodet mulig.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2013 #20 Skrevet 5. september 2013 Carl I Hagen har aldri vært helt stabil. Han har alltid vært en løs kanon på dekk. Strafferammene er riktignok vedtatt av Stortinget, men det er domstolene og IKKE politikerne som dømmer og ilegger straff innenfor strafferammene. Anonymous poster hash: fe2f7...f01
Musemorbr / Skrevet 5. september 2013 #22 Skrevet 5. september 2013 Stabil og stabil.. han har om ikke annet et ganske stabilt mønster i å sabotere for eget parti før valgene.
Roheryn Skrevet 5. september 2013 #23 Skrevet 5. september 2013 Jeg synes det vittigste med hele saken er at ingen FrP-politikere tør å gå hardt ut og ta total avstand fra utspillet hans (han har vel litt for høy status fremdeles antagelig)... Men det er vel noen som river seg i håret bak lukkede dører, han kunne vel strengt tatt ikke funnet et dårligere tidspunkt å komme med noe sånt på.En sak har alltid flere sider, og dette med forbrytelser, forebygging og straff er en mildt sagt komplisert affære. Det vet han forbannet godt - uansett hvem som styrer landet så vil det ALLTID finnes forbrytelser. Det er selvfølgelig lett å være etterpåklok, men man kan faktisk ikke forhindre at syke mennesker gjør fryktelige ting. Så kan man jo spørre seg da, om han bare hadde tatt seg et par pils og lagt igjen tenkehetta hjemme, eller om han går inn for å skyte sine egne i føttene
Anonym bruker Skrevet 5. september 2013 #24 Skrevet 5. september 2013 Nei, mannen er ikke god. Og for min del, så er det slike utsagn som gir meg frysninger når noen bare nevner at de er FRPere. OG det er ikke regjeringa som har dømt denne mannen, det er det de sakkyndige og dommerne i sakene som har gjort. Det at Hagen prøver seg på et slikt utsagn like før resultatene av valgkampen skal ligge, er kun for å hevde sh selv og FRP og svarte regjeringa. Det han derimot klarer, i mine øyne, er å skyte sitt eget parti i foten Anonymous poster hash: ddde2...5ec
Rivjernet Skrevet 5. september 2013 #25 Skrevet 5. september 2013 Jeg tar 100% avstand fra Hagen og alt han står for, men: Jeg har hørt at han fikk dom i januar men ventet i "fengselkø", han var en gammel kjenning av politiet med ett rulleblad så lang som ett vondt år! Hvorfor gikk denne mannen løs?? Heldig er den som er norsk , spesielt hvis man man er kriminell!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå