Gå til innhold

Er det vits med walk-in-closet? Eller er det bare kult?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et klesrom til hele familien. Sparer plass på soverommene? Erfaringer? Er det bedre med klesskap på soverommene?

Anonymous poster hash: c5e0e...651

Fortsetter under...

Skrevet

Det kommer vel an på hvor mye klær og stæsj en har... Hvis du har plass i en vanlig garderobe, så hvorfor ikke?

Skrevet

Jeg har det til gutten rett ved vaskerommet det er d mest geniale jeg noen gang har funnet på.de roter så fælt med klærne sine.nå slipper jeg og ha klær og leker i en fin haug:-)

Men min klær har jeg på soverommet i skap

Skrevet

Tenk deg å være tenåring og skulle dele "skap" med hele familien. Det ville ikke jeg likt. Desn liker jeg å ha klærne mine der jeg faktisk kler på meg. Det er på soveromet.

Anonymous poster hash: 500f5...919
Skrevet

Jeg synes walk-inn er genialt, men ville ikke ha ett stort et til hele familien. Som en annen her sier; ikke kult å være tenåring å dele klesskap med resten av familien!

Dessuten; det blir mye støv i et walk-inn i forhold til i et vanlig skap!

Anonymous poster hash: 1f6a1...2bb
Skrevet

Det hadde vært så kjekt med noe slik, nå har vi klær spredt rundt over alt for skapene på rommet rommer ikke alt vi har, vi har i tillegg stor kommode inne på gjesterommet og to fulle skap der og. Barna har hvert sitt rom med store klesskap og kommoder som er fulle.. så om vi skal bygge på etterhvert blir det nok en fin løsning for oss.

Anonymous poster hash: 89777...ad8

Annonse

Skrevet

Jeg har til meg selv og mannen. Men barna har klesskap på soverommet.

Det er mye mer oversiktlig med walk in closet. Da kan alt henge og du ser hva du har. Dessuten slipper du at tøyet blir krøllete

Skrevet

Det hadde vært så kjekt med noe slik, nå har vi klær spredt rundt over alt for skapene på rommet rommer ikke alt vi har, vi har i tillegg stor kommode inne på gjesterommet og to fulle skap der og. Barna har hvert sitt rom med store klesskap og kommoder som er fulle.. så om vi skal bygge på etterhvert blir det nok en fin løsning for oss.

Anonymous poster hash: 89777...ad8

Kvitte seg med litt klær kanskje? Barna har store klesskap som er fulle, trenger de egentlig alt?

Anonymous poster hash: 6ab93...12d

Skrevet

Vi har walk in closet med skyvedør på soverommet vårt, men det er kun våre klær som blir oppbevart der. Barna har skap på rommene sine. Synes ikke det høres så praktisk ut med et rom der alle sine klær er (ser for meg det ikke er populært når barna blir litt større i alle fall).

Anonymous poster hash: b86e7...4b4
Skrevet

Jeg har :) (kanskje ingen oddsbombe)

Elsker det!

Skrevet

Jeg synes det er mer oversiktlig og mange gode løsninger kontra vanlige skap.

Skrevet

Vi har til meg og mannen. Digger det. Mye mer orden, også slipper vi å vekke hverandre hvis vi skal opp til ulike tider og må lete etter klær. Pluss at vi har et helfigur speil i garderobe rommet. Liker ikke store speil på soverommet. Vi har garderoben separat fra der vi sover, altså ikke skyvedør inn til soverommet. Ungene har klærne på rommet sitt og badet.

Anonymous poster hash: 18e61...ecb

Skrevet

Vi har to walk in closet. Et til meg og min mann, det er inn forbi vårt soverom og et til barna. Helt supert:)

Anonymous poster hash: 4832b...464

Annonse

Skrevet

Det er fantastisk deilig. Jeg og mannen min har hver vår og barna har en stor felles med hver sin side. Veldig oversiktlig og greit!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...