Anonym bruker Skrevet 5. september 2013 #1 Skrevet 5. september 2013 VI har snakket veldig mye i det siste om å få et barn til, vi har en gutt på 2 fra før. Vi begge ønsker og er klar for et nytt barn, men saken er: Neste sommer skal vi på stor familieferie med hele min familie til Sør Afrika, og det er det som stopper meg, mannen ofrer gjerne den ferien for et barn til men jeg vet ikke om jeg vil, min familie er opprinnelig fra sør amerika og det er mange i min slekt som bor der som jeg aldri har møtt som jeg gjerne vil treffe. og en sjanse jeg kanskje ikke får igjen. Men er så i tvil om det er rett.. Hva ville du gjort om du var meg? Prøvd på en til nå og ofre turen eller vente til vi kommer tilbake neste år? Anonymous poster hash: 81d68...c45
Anonym bruker Skrevet 5. september 2013 #2 Skrevet 5. september 2013 Jeg hadde ventet. Anonymous poster hash: e3f01...3d8
Anonym bruker Skrevet 5. september 2013 #3 Skrevet 5. september 2013 VI har snakket veldig mye i det siste om å få et barn til, vi har en gutt på 2 fra før.Vi begge ønsker og er klar for et nytt barn, men saken er: Neste sommer skal vi på stor familieferie med hele min familie til Sør Afrika, og det er det som stopper meg, mannen ofrer gjerne den ferien for et barn til men jeg vet ikke om jeg vil, min familie er opprinnelig fra sør amerika og det er mange i min slekt som bor der som jeg aldri har møtt som jeg gjerne vil treffe. og en sjanse jeg kanskje ikke får igjen.Men er så i tvil om det er rett..Hva ville du gjort om du var meg? Prøvd på en til nå og ofre turen eller vente til vi kommer tilbake neste år? Anonymous poster hash: 81d68...c45 Hei, jeg kjenner meg VELDIG igjen i din historie. Nesten som min egen. Vi skal på en samme type tur neste år, alt er bestilt og alt er klart.... Min mann sin bror skal gifte seg på andre siden av jorden, min mann er forlover. MEN årene går, vi er begge over 30 og tiden løper fra oss. Vi diskuterte mye fram og tilbake og søkte råd fra andre før vi bestemte oss for å forsøke å få et barn. Vi visste jo ikke hvor lang tid det ville ta... Uansett, det tok to måneder og nå er jeg gravid 6 uker... Turen er i påsken, jeg har termin i månedsskiftet april/mai. Klart vi gru-gleder oss til å fortelle det, men håper de forstår at vi ikke kan dra. Likevel har jeg (litt) dårlig samvittighet, selv om jeg ikke har grunn til det! Det vi kom fram til er at vi ikke kan sette livet vårt på vent. Det kommer alltid en mulighet til å reise, men det er ikke sikkert det samme gjelder for å få barn... Lykke til - uansett hva du velger Anonymous poster hash: 22972...dfc
Anonym bruker Skrevet 5. september 2013 #4 Skrevet 5. september 2013 VI har snakket veldig mye i det siste om å få et barn til, vi har en gutt på 2 fra før.Vi begge ønsker og er klar for et nytt barn, men saken er: Neste sommer skal vi på stor familieferie med hele min familie til Sør Afrika, og det er det som stopper meg, mannen ofrer gjerne den ferien for et barn til men jeg vet ikke om jeg vil, min familie er opprinnelig fra sør amerika og det er mange i min slekt som bor der som jeg aldri har møtt som jeg gjerne vil treffe. og en sjanse jeg kanskje ikke får igjen.Men er så i tvil om det er rett..Hva ville du gjort om du var meg? Prøvd på en til nå og ofre turen eller vente til vi kommer tilbake neste år? Anonymous poster hash: 81d68...c45 Hei, jeg kjenner meg VELDIG igjen i din historie. Nesten som min egen. Vi skal på en samme type tur neste år, alt er bestilt og alt er klart.... Min mann sin bror skal gifte seg på andre siden av jorden, min mann er forlover. MEN årene går, vi er begge over 30 og tiden løper fra oss. Vi diskuterte mye fram og tilbake og søkte råd fra andre før vi bestemte oss for å forsøke å få et barn. Vi visste jo ikke hvor lang tid det ville ta... Uansett, det tok to måneder og nå er jeg gravid 6 uker... Turen er i påsken, jeg har termin i månedsskiftet april/mai. Klart vi gru-gleder oss til å fortelle det, men håper de forstår at vi ikke kan dra. Likevel har jeg (litt) dårlig samvittighet, selv om jeg ikke har grunn til det! Det vi kom fram til er at vi ikke kan sette livet vårt på vent. Det kommer alltid en mulighet til å reise, men det er ikke sikkert det samme gjelder for å få barn... Lykke til - uansett hva du velger Anonymous poster hash: 22972...dfc Tusen takk for utfyllende svar Jeg vet helt ærlig ikke hva jeg vil akkurat nå, jeg er så i tvil med hva jeg skal gjøre.. En stor del av meg sier gjør det, bare gjør det, mens resten sier at jeg bør vente å få med meg den turen for å se familien. Jeg vet jeg er ung og har mange år igjen å få barn på, men mannen er sldre og føler hans tid snart er ferdig pga at han ikke vil være for gammel. ÅÅÅh... kunne ikke dette bare vært enkelt! Anonymous poster hash: 81d68...c45
Anonym bruker Skrevet 5. september 2013 #5 Skrevet 5. september 2013 Tusen takk for utfyllende svar :DJeg vet helt ærlig ikke hva jeg vil akkurat nå, jeg er så i tvil med hva jeg skal gjøre..En stor del av meg sier gjør det, bare gjør det, mens resten sier at jeg bør vente å få med meg den turen for å se familien. Jeg vet jeg er ung og har mange år igjen å få barn på, men mannen er sldre og føler hans tid snart er ferdig pga at han ikke vil være for gammel. ÅÅÅh... kunne ikke dette bare vært enkelt! Anonymous poster hash: 81d68...c45 Bare hyggelig! Jeg var usikker selv, og samvittigheten tynget meg, men mannen min overbeviste meg, og da var det greit. Det er tross alt hans bror... Uansett, vi angrer ikke et sekund på valget! Tenk at jeg har en liten spire i magen! Jeg tenker at du vil få mange muligheter til å reise i framtiden, og da også kunne ta med deg barnet ditt og hilse på familien din. Mm kan ikke sette livet sitt på vent for andre... Hva hvis dere vil ha problemer med å bli gravid, og skulle startet tidligere... Det er noe å angre på... Man angrer ikke like mye på en tur tror jeg, for der finnes det mange sjanser! Anonymous poster hash: 22972...dfc
Anonym bruker Skrevet 5. september 2013 #6 Skrevet 5. september 2013 Jeg har akkurat vært gjennom samme vurdering. Jeg har nettopp begynt i ny jobb, og er redd for å måtte ut i perm hurtig. Vi bestemte oss for å ikke la jobben diktere livet vårt. Det vil alltids være en ny ting som ikke passer inn neste år.. Så vi begynner i januar, akkurat slik vi hadde planlagt fra starten. Anonymous poster hash: 3c226...a11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå