Anonym bruker Skrevet 5. september 2013 #1 Skrevet 5. september 2013 Har egentlig aldri hørt noe særlig om Venstre, men liker det jeg har funnet til nå. Andre med synspunkter? Anonymous poster hash: 60952...88c
Anonym bruker Skrevet 5. september 2013 #2 Skrevet 5. september 2013 Jeg liker veldig veldig mye med Venstre og synes det er rart at ikke flere oppegående mennesker stemmer dem. Altså, jeg tror det er nesten bare oppegående folk som stemmer Venstre, men synes det er synd at mange lar være fordi det er et lite parti. Jeg liker skolepolitikken skattepolitikken, miljøpolitikken, familiepolitikken...Det er ihvertfall ikke så veldig mye negativt med deres politikk, selv om man aldri kan være 100 % enige med alt i et parti. Anonymous poster hash: 779e2...f96
♥Nemi♥ Skrevet 5. september 2013 #3 Skrevet 5. september 2013 Jeg liker det jeg har hørt til nå, men skal sette meg inn i familiepolitikken deres før jeg tar et valg :-) Kan godt hende det blir Venstre her.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2013 #4 Skrevet 5. september 2013 Jeg har forhåndstemt venstre allerede! Beste partiet. Anonymous poster hash: 049b5...e58
Anonym bruker Skrevet 5. september 2013 #5 Skrevet 5. september 2013 Jeg stemmer Venstre. Blant grunnene er at de er et miljøparti (full verning av Lofoten osv.), de ønsker å gjøre det lettere for småbedrifter som kan øke produktiviteten i landet, de har en fornuftig politikk i f.eks. personvernsspørsmål (de er blant de få(?) partiene som er mot datalagringsdirektivet, svært viktig sak). Anonymous poster hash: e19c6...495
Anonym bruker Skrevet 5. september 2013 #6 Skrevet 5. september 2013 det er ikke så veldig mye galt med venstre. Bortsett fra at de går for en blågrønn regjering med venstre, høyre og krf. Det kan ikke jeg stille meg bak så derfor stemmer jeg absolutt ikke venstre. Det er mye som kan endres på og gjøres bedre. Det er mye som enda ikke fungerer. Men det er også mye som faktisk fungerer. Problemet mitt med flere av partiene er at de vil endre på det som funker for å kunne gjennomføre valgløftene sine. Det handler stort sett om penger alt sammen. Ikke tenk på pengene. Les mer enn bare de små heftene du får i posten, se hva de forskjellige partiene står for. Velg det som er best for deg og din familie. Les det med liten skrift, ikke bare tenk på at lommeboka kan bli tykkere for det blir den ikke uansett. Anonymous poster hash: eab4e...a0f
Anonym bruker Skrevet 5. september 2013 #7 Skrevet 5. september 2013 Jeg liker venstre best, men stemmer det ikke.. Grunnen er at de er for små. En totalt latterlig grunn, jeg vet. Men jeg vil ikke ha Høyre og Frp i regjering, og Venstre blir ALT for liten til å ha noen innflytelse på de dessverre :-( Håper de klarer å vokse litt slik at de får litt makt i landet I år har jeg fohånds stemt og det ble AP ene og alene pga jeg ikke vil ha Høyre regjering! Anonymous poster hash: 55c49...031
Anonym bruker Skrevet 5. september 2013 #8 Skrevet 5. september 2013 Jeg liker venstre best, men stemmer det ikke.. Grunnen er at de er for små. En totalt latterlig grunn, jeg vet. Men jeg vil ikke ha Høyre og Frp i regjering, og Venstre blir ALT for liten til å ha noen innflytelse på de dessverre :-( Håper de klarer å vokse litt slik at de får litt makt i landet I år har jeg fohånds stemt og det ble AP ene og alene pga jeg ikke vil ha Høyre regjering! Anonymous poster hash: 55c49...031 det er så UTROLIG mange som tenker sånn som deg. VELDIG mange er mest enig med Venstre, men stemmer likevel noe annet. Tenk om alle de faktisk stemte Venstre - da hadde det vært blant de tre største partiene, det er jeg sikker på. Anonymous poster hash: 779e2...f96
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå