Gå til innhold

Ville hormoner og sinne...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Babyen vår er 5 mnd og vi har aldri kranglet så mye som det vi har gjort etter at baby kom.Jeg begynte på Cerazette i begynnelsen og ble virkelig mannevond, så de pillene kastet jeg.Jeg ble stikk motsatt av det jeg er; kald,følelsesløs,agressiv++.
Nå har vi ikke brukt annet enn kondom de siste 2(?) mnd.
Men jeg har fortsatt mye sinne osv, mot mannen min.Det er bare han jeg er sint, lar meg irritere over.Flere som har det sånn?
Mye hormoner og sinne?
Hvorfor er det sånn?

Anonymous poster hash: 49823...f02
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ammer du enda? i såfall henger gjerne hormonene igjen og gir deg slike humørsvingninger.

Anonymous poster hash: 64c0d...ac0
Skrevet

Ja jeg fullammer.Kan det være så enkelt som det altså?

Anonymous poster hash: 49823...f02
Skrevet

Ja, for da har du jo de samme hormonene i kroppen som når du var gravid, iallefall til en viss grad. Dessuten har man jo et annet menneske så tett på seg, noen som hele tiden krever noe av en, og man kan føle seg litt "oppspist". Da er det lett å bli irritert på andre som på en måte legger sten til byrden, som også maser.

Jeg merker for eksempel selv at jeg har lavere toleranse for mas fra andre, spesielt voksne. Foreldrene mine, mannen min, og også dyra mine. 

Det er liksom slitsomt når man får mas derifra i tillegg til at man hele tiden har en baby på seg, som man må dekke behovene til. Og da er det jo enklest å ta det ut på mannen. ;)

Anonymous poster hash: 64c0d...ac0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...