Gå til innhold

Så lei av å vente!

Anbefalte innlegg

Er bare 25 + et eller annet på vei! Går hjemme for tiden og kjeder meg... Men med engang jeg tenker å styre igang med jobb eller tur så streiker formen. Hode vil så mye mer enn kroppe klarer... Er så mye jeg kunne gjort hjemme av kles vask og rydding! Men jeg gidder bare ikke! Er dritt lei... Sikkert en dårlig dag... Bare klaging fra meg idag!;p blir så begrenset med store prosjekter jeg kan sette igang med også, da formen ikke strekker til... Å er leeenge igjen til han kommer! Er jo ikke før i desember! Å er litt bittersøtt og glede seg til kulda kommer, selv om jeg gleder meg til han kommer!

Dere andre som er hjemme, hva driver dere på med som tidsfordriv? Har ikke ro i kroppen til å sløve foran tv'n fra morgen til ettermiddag! Noen gode forslag?

Ennå 2 timer å slå ihjel før unger og mann ramler inn døra! ;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144078291-s%C3%A5-lei-av-%C3%A5-vente/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøver å få tiden til å gå med å lese bøker, aviser, hekle, lage julegaver... Siden jeg ikke vet hvordan høsten kommer til å bli, er det like greit å prøve å få unna det jeg kan av julegaver. Ser ikke for meg at det er aktuelt å vagge rundt i november/desember på julegavejakt

Her går dagene i klesvask og ellers husarbeid, lager alltid middagene helt klar slik at det er bare å sette på når minstemann er hentet i bhg, hviler 1-2 timer hver dag for å klare resten av dagen og skal flytte om 3 uker :-/ og visning på mandag så denne uken har gått til pakking, hiving, vasking av vinduer osv.. Og formen tilsier egentlig ikke noe av delene.. Har ett bekken og en rygg som ikke liker at jeg gjør noen ting, men det må jo gjørs.. Er 23+1 idag.. Ser virkelig frem til litla kommer slik at jeg kan få formen min igjen.. Julegaver tenkte jeg også å bli ferdig med før november helst slik at jeg bare kan slappe av resten. Kan ikke tenke meg at formen blir bedre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...