Salvador Skrevet 5. september 2013 #1 Del Skrevet 5. september 2013 Vi har startet på babysvømming og da fikk vi ikke lov til å bruke engangsbadebleier, så kjøpte vi sånn flergangs badebleie som de solgte der. Problemet er at den er aaalt for stor rundt magen, så bleia flagrer opp og ned som en glassmanet og fungerer absolutt ikke slik den er ment, ingen bæsj vil bli værende i denne flergangsbleien.... :s Jeg må jo kjøpe en annen flergangsbleie til han, men aner ikke hvor jeg får kjøpt det til en rimelig penge. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødhette <309+<312 Skrevet 5. september 2013 #2 Del Skrevet 5. september 2013 Syns det var merkerlig at dere ikke fikk bruke engangsbadebleier, har gått på babysvømming med begge mine, og da har i ofte brukt engangs. Men over til spørsmålet ditt: vi har brukt imse vimse badebleie, de er veldig god iallefall :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fomle84 Skrevet 5. september 2013 #3 Del Skrevet 5. september 2013 Imse vimse sin har vi. De sa til meg at jeg ikke kunne bruke badebleie.. Men da vi kom på kurs så var det andre som hadde det og instruktøren sa at det var ok.. Men, men, veldig fornøyd med badebuksa selv om vi må ha et hakk større underveis i kurset.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salvador Skrevet 5. september 2013 Forfatter #4 Del Skrevet 5. september 2013 Vi får ikke bruke engangs fordi de trekker til seg masse vann og blir tunge og hindrer den naturlige bevegelsen i vannet. I tillegg er de mer uhygieniske, siden de ikke holder så godt på avføring hvis det skulle bli noe. Urin er jo sterilt når det kommer ut, så det var det ikke så farlig med. Men det var nok det at de blir tunge som var den viktigste årsaken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salvador Skrevet 5. september 2013 Forfatter #5 Del Skrevet 5. september 2013 hvor kan jeg få kjøpt imse vimse?? Finnes de i noen butikker, eller kun på nett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fomle84 Skrevet 9. september 2013 #6 Del Skrevet 9. september 2013 Vi kjøpte imse vimse sin i resepsjonen på baby svømmingen.. Hør med de om de selger.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2010 Mammaen Skrevet 10. september 2013 #7 Del Skrevet 10. september 2013 Vi kjøpte på barnas hus. Der hadde de sånn med knepping som kan flyttes. Funker kjempebra og den er litt mer fleksibel enn imse vimse i størrelsen så da slipper man å kjøpe ny på en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salvador Skrevet 11. september 2013 Forfatter #8 Del Skrevet 11. september 2013 Jeg endte opp med å bestille fra nett! orket ikke dra rundt i flere butikker og lete uten å finne.... Fant en kjempe fin (og egentlig litt dyr...) på lekmer.no, og fikk den i posten etter bare 2 virkedager!!! http://lekmer.no/barneklar/badetoy/badebleier/swimpy-badebleie-bl%C3%A5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. september 2013 #9 Del Skrevet 12. september 2013 vi fikk utdelt badetruse på kurset vi da, fornøyd med det Anonymous poster hash: d4402...6de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå