Gå til innhold

Budrunde!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åh det er så aaaalt for spennende! Vi holder på å byr på drømmeboligen, men med boligprisene i det siste så er det ganske deprimerende, det ene huset etter det andre går for mange mange hundretusener over takst. Vi har ca 500 000 å gå på denne gangen, men føler at det ikke blir nok.... noen med en knallbra strategi for budgivning her?? :D 

ellers var det ikke så mye poeng med denne tråden annet enn å dele min spenning ;) klokka nærmer seg 12 og da blir vel det hele avgjort snart..uff kjenner jeg er ganske pessimistisk... har sååå lyst på dette også!!  

Anonymous poster hash: f11ca...eba
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har dessverre ikke noen gode råd enn å si at jeg vet hvordan det føles. Men du får ha is i magen ;) Ønsker deg lykke til og håper denne gangen det blir dere :D

Anonymous poster hash: b4639...0f0

Skrevet

Tusen takk :D budene går stadig, vi og to til........

Skrevet

Hvordan gikk det?

Skrevet

Det er enda ikke over! :/ går raskt oppover med bud som hopper hundretusen i gangen...åh folk har tydeligvis veldig god råd! 

Skrevet

Huff så kjedelig... Blir det ikke denne deres, så var det ikke meningen, det kommer alltid nye og bedre ;)

Skrevet

Uff, føler med dere! Helt sinnsyke boligpriser for tiden!

Lykke til, krysser fingrene og hold oss oppdatert!

Anonymous poster hash: 7a8e6...094

Skrevet

Ja får prøve å trøste seg med det, bare så deprimerende å være på visning etter visning og så alltid tape budrunden :S blir helt tappet for energi hver gang for man har lagt så mye i det, lest prospekt og satt seg skikkelig inn i hvert hus og så plutselig er alt bare over og borte..huff..venter spent på tlf fra samboer nå, er han som byr....

Skrevet

Herreguuuuuuud! Vi fikk det!!!!!!!!!! :D :D :D 

Skrevet

Så gøy, gratulerer!!

Anonymous poster hash: 7cb00...2a8

Skrevet

Takk, Bergen :) 

Skrevet

Var det jeg visste HI!! :D Graulerer så masse, dere har fortjent det :) :) Kos dere med drømmehuset da ;)

Skrevet

Tusen hjertelig takk! Takk for at dere fulgte meg og min nervøsitet ;) 

pakke pakke og planlegge :D 

Skrevet

Hurra!! Gratulerer ;) kan jeg spørre hvilket området og hvot mye over takst? Vi er selv på bolig jakt i bergen!!

Skrevet

Har helst ikke lyst å si hvor, men gikk 300 000 over takst, lykke til med boligjakt dere også! :) 

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...