Gå til innhold

Desperat gråt baby

Anbefalte innlegg

Skrevet

Babyen min på 3 mnd har skreket helt hjerteskjærende og desperat, jeg kjente ham ikke igjen! ingenting jeg gjorde nyttet, han virket rett og slett redd og det var en helt annen gråt enn jeg har hørt før. Prøvde alt mulig, holdt på i over en time og til slutt ga jeg sukkervann, da roet han seg og nå sover han, blir bekymret for om jeg burde kontaktet lege/helsestasjon eller skal jeg se an om han er rolig igjen når han våkner? Kan det være "bare" magen? Men han har vært plaget med mage før og likevel aldri grått som dette, uff det gjør så vondt i mammahjertet når jeg ikke skjønner hva det er og heller ikke får roet han ned. 

Anonymous poster hash: b2b55...456
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Se hvordan han er når han våkner. Kan godt 'bare' ha vært magen.

Hvis han roet seg m sukkervann, hadde han nok vondt i hvertfall, men får håpe det er borte når han våkner

Endret av Siamese Hellhound
Skrevet

ok takk for svar! Han har også fått vaksine, men det er en del dager siden nå, men ble litt bekymret for om det kan være noe med det også, men får bare se an og håpe at det våkner en rolig gutt etterpå :) 

HI

Skrevet

Skjønner du er bekymret, det ble vi også den gangen vi opplevde noe lignende med gutten vår. En livlig, blid og til normalt glad gutt ble en kveld absolutt helt hysterisk og gråt noen timer fullstendig utrøstelig. Her kom det av tenner viste det seg etterhvert, tennene viste seg ikke før enn 2 mnd. (!) etterpå..... Han hadde forøvrig to slike skrike- episoder, vi tok han til legen da vi først trodde det var ørebetennelse.

Anonymous poster hash: d755a...250

Skrevet

ok takk for svar! Han har også fått vaksine, men det er en del dager siden nå, men ble litt bekymret for om det kan være noe med det også, men får bare se an og håpe at det våkner en rolig gutt etterpå :)  HI Anonymous poster hash: b2b55...456

Vi har hatt et par slike episoder og den første kom faktisk etter vaksinen, også etter et par dager. Hun skrek som gal, vi visste ikke hva vi skulle gjøre, ingenting hjalp. Hun roet seg til slutt og sovnet, var småiritert dagen derpå, men det ble gradvis bedre. Det var en av de verste skrikeepisodene og ingenting var galt. Vi kom frem til at det måtte være vaksinen som førte til den reaksjonen.

Anonymous poster hash: ca24b...4d8

Skrevet

tusen takk for svar, litt betryggende at flere har opplevd det, nå har han våknet, litt smågrinete enda men ville ha mer pupp og så kom det ut en god del luft, og nå småpludrer han med meg, :D 

Skrevet

Uff da :/ 
Kan det være at babyen skvatt skikkelig av en lyd eller noe?
Jeg var på butikken i går og plutselig hyler gutten min rett ut.Jeg kjente igjen skriket, at det var at han skvatt men jeg hørte ingen høy/skarp lyd selv.

Anonymous poster hash: 1fa1e...3d9
Skrevet

tusen takk for svar, litt betryggende at flere har opplevd det, nå har han våknet, litt smågrinete enda men ville ha mer pupp og så kom det ut en god del luft, og nå småpludrer han med meg, :D

Trenger ikke være noe mer enn luftsmerter, og det er skikkelig vondt! Vi har ei som sliter med det selv, hun blir hyyyyyysterisk og det eneste som hjelper er å holde rundt, roe og hun vil helst holdes vertikalt, ikke ligge når de står på som verst. Ikke noe gøy.

Hun har det mest på natten, og etter et par fjert eller at luftboblene har fått flyttet seg så roer hun seg igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...