Anonym bruker Skrevet 5. september 2013 #1 Skrevet 5. september 2013 Jeg tok ut spiral for noen måneder siden for å prøve å bli gravid med nr. 3. Har ikke lykkes enda, har enda litt uregelmessig syklus. Har noen positiv erfaring med eggløsningstest, eller blir det bare ett stressmoment? Vi prøvde i 20 mnd første gang, var gjennom negativt prøverørsforsøk og mens vi venta på nytt forsøk ble jeg gravid, minste jenta var 8 mnd når jeg ble gravid igjen. Begge disse gangene har jeg blitt gravid når vi ikke har tenkt over det. Grunnen til at vi var til prøverør var at vi fikk beskjed om a mannen min har få sædceller og at vi nok ikke klarte det på naturlig måte. Så har jo bevisst at vi kan klare det;), har noen tips til oss? Hadde dere brukt eggløsningstest for å spare opp sædceller (har hørt at det kan være lurt)? Anonymous poster hash: d9da8...fa3
Anonym bruker Skrevet 5. september 2013 #2 Skrevet 5. september 2013 Noen? Anonymous poster hash: d9da8...fa3
AnTiLoPeSvIn Skrevet 5. september 2013 #3 Skrevet 5. september 2013 du burde kjøpe eggløsninstest på ebay. der kan du kjøpe 100 stk til 100 kr. da kan du like gjerne teste hverdag uten at det blir så dyrt
beibilykke Skrevet 5. september 2013 #4 Skrevet 5. september 2013 Tja. Vi brukte el test nå sist. Første forsøk med eltest klaffet det ikke, men med andre forsøk klaffet det. Planen var å ha sex hver dag uansett, men det er pokker meg vanskelig.hehe.. en annen ting var at jeg syns det var litt vanskelig å tyde disse testene!! Men ja. Det er jo verdt å prøve er jo ikke dyrt!! Ville hvertfall begynt testingen max 7 dager etter siste dag med mens og testet hver dag til samme tidspunkt (ettermiddag) til du fikk positive tedter;) Lykke til
Anonym bruker Skrevet 5. september 2013 #5 Skrevet 5. september 2013 Takk;-) I og dårlige sædkvalitet kan det være greit å spare opp , derfor tedter. HI Anonymous poster hash: d9da8...fa3
<3 2G <3 Skrevet 5. september 2013 #6 Skrevet 5. september 2013 Billigteste.dk er en bra side med billige tester og kjapp levering. Jeg fikk hjelp på Medicus og fikk beskjed om å teste for å være sikker. (Jeg satte sprøyte for å slippe egget ) I tillegg til innvendig UL. Jeg syntes det var en grei måte å være sikker på at det nærmet seg rett tid. Er ikke alle som har eggløsning 14 dager før mens.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå