Anonym bruker Skrevet 5. september 2013 #1 Skrevet 5. september 2013 Når dere skal lage poteter i komfyr? Altså steke... Jeg pleier å kjøpe mine på Coop Obs eller Kiwi, men i det siste så synes jeg ikke noe om dem, de verken smaker godt også er de så harde. Husker at jeg kjøpte på Coop Obs en gang poteter, og de var så gode, middagsgjester kommenterte det også, og etter det har jeg aldri funnet de samme. Amandine vet jeg er gode, men de er så små, at det blir i dyreste laget for meg. Blir glad for svar! Anonymous poster hash: 5f558...bd6
Gilette Skrevet 5. september 2013 #2 Skrevet 5. september 2013 De billig potetene til rimi (europris tror jeg det er) er topp til slottspoteter
Monajenten Skrevet 5. september 2013 #3 Skrevet 5. september 2013 Kjøper på de fleste butikker. Amandinepoteter er god i ovnen, ellers bruker jeg nesten bare søtpoteter.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2013 #4 Skrevet 5. september 2013 amandine, anoe og mandelpoteter er perfekte som stekepoteter(kokte også men da helst saltkokte). Mandelpoteter kan bli ganske store. Mye smak og de er faste. De vanligste middagspotetene som beate, pimpernell, asterix, berber osv osv synes jeg egner seg best til koking. Anonymous poster hash: 07be1...b10
moota m storebror&lillebror Skrevet 5. september 2013 #5 Skrevet 5. september 2013 Nå er det nypoteter på rema 1000. Synes de er veldig gode
Anonym bruker Skrevet 5. september 2013 #6 Skrevet 5. september 2013 amandine, anoe og mandelpoteter er perfekte som stekepoteter(kokte også men da helst saltkokte). Mandelpoteter kan bli ganske store. Mye smak og de er faste. De vanligste middagspotetene som beate, pimpernell, asterix, berber osv osv synes jeg egner seg best til koking. Anonymous poster hash: 07be1...b10 Ehhh... Mandelpoteter er da vitterlig klassifisert som en melen potettype. Men enig i at den egner seg godt til ovnsbaking/steking i tillegg til potetmos. Anonymous poster hash: 96c7a...2bd
Anonym bruker Skrevet 5. september 2013 #7 Skrevet 5. september 2013 amandine, anoe og mandelpoteter er perfekte som stekepoteter(kokte også men da helst saltkokte). Mandelpoteter kan bli ganske store. Mye smak og de er faste. De vanligste middagspotetene som beate, pimpernell, asterix, berber osv osv synes jeg egner seg best til koking. Anonymous poster hash: 07be1...b10 Ehhh... Mandelpoteter er da vitterlig klassifisert som en melen potettype. Men enig i at den egner seg godt til ovnsbaking/steking i tillegg til potetmos. Anonymous poster hash: 96c7a...2bd ja det er den faktisk. Det glemte jeg. Jeg koker den nemlig aldri da jeg synes den ikke er god som kokt. Takk for påminnelsen Anonymous poster hash: 07be1...b10
Ziiona Skrevet 5. september 2013 #8 Skrevet 5. september 2013 Bruker Amandine eller Anoe Synes de er best til alt egentlig.
☆☆☆ Skrevet 5. september 2013 #10 Skrevet 5. september 2013 På seinsommar og tidleg haust; nypoteter. Ellers amadine og anoe. Mandelpoteter innimellom.
Gjest Hercule Poirot Skrevet 5. september 2013 #11 Skrevet 5. september 2013 Jeg spiser ikke annet enn mandelpoteter frivillig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå