Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes ikke det indikerer direkte styrke, men lekenhet, mykhet og troverdighet. På den andre siden kan man jo si at det er sterke kvaliteter :)

Jeg kjenner ingen Vetle'r, men det er slik jeg forestilte meg en Vetle i et skuespill jeg skrev da jeg var ung ;)

Jeg liker navnet :)

Skrevet

Vetle er jo et annet ord for vesle - så jeg ser for meg en pingle.

Skrevet

Jeg kjenner en Vetle som er adoptert fra Kina (altså en mørk gutt) ,veldig tøff og koselig gutt! :)

Skrevet

Vetle var min største skrekk i barnehagen så for meg er det "vesle pingle" bildet veldig fjernt. I seg selv er det et helt fint, stødig navn synes jeg.

Skrevet

Vetle er liten og er mye plaget av astma og allergier. Stemmer Rødt når han blir stor.

Skrevet

Vetle, stammer jo fra "Vesle".

Jeg ser for meg en liten kar, spebygd og forsiktig. Lite styrke..

Vetle er grusomt navn, synes jeg selv.

Anonymous poster hash: 864d4...33d
Skrevet

hahaha...ler meg i hjel... PINGLE!!! Nei det stemmer ikke, jeg har selv en Vetle på 3,5år. Han er en ordentlig guttegutt, elsker traktorer og alt annet på fire hjul... Han er en ordentlig tøffing. Kjenner heller ikke igjen SPEBYGD og FORSIKTIG...hahaha....... :D Jeg kjente heller ingen Vetle`r før vi fikk en selv, og han ble den beste Vetle!

Så hvem er Vetle? min Vetle er bestandig den ungen med flest blåveiser i ansiktet, flest plaster (enten i panna, knærne eller armene) I en alder på 2år hadde han allerede knekt fortanna, som nå er halv, litt skeiv og litt blåhvit (har vært hos tannlegen altså, den skal bare stå til den selv faller ut) Han er en liten ulykkesfugl, men han er verdens beste kosegutt!

Anonymous poster hash: da92b...883

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...