Anonym bruker Skrevet 5. september 2013 #1 Skrevet 5. september 2013 Han som tok imot spør hvilket merke det er på bilen. Jeg: ... øh..... eh... Kanskje det er.. eh volvo..?? Øh.. eller Opel ..?? ?... øh.. eh..... det er en blå stasjonsvogn iaffall..... Han: den der borte? Jeg: ja Han: Det er en Toyota..... Jadda..... Fikk mildt sagt totalt stopp der jeg sto og stottra. Følte meg ikke spesielt smart kan man si VET jo hvilken bil vi har... Og hvor i himmelens navn trangen til å begynne å gjette kom fra?? Herregud altså! Tenker de fikk seg en god latter der nede i allefall Anonymous poster hash: 740cf...088
Mamalarma Skrevet 5. september 2013 #2 Skrevet 5. september 2013 He he he. Jeg har prestert å si: "Det var en sånn bil med OL-ringer i grillen" - jada Audi Sto hos forsikringsselskapet og skulle si hvilken type bil det var som hadde kjørt på meg. Ung og veldig blåååååånd akkurat da.
DaTuMa Skrevet 5. september 2013 #3 Skrevet 5. september 2013 Haha Jeg har også blitt spurt hva slags bil jeg hadde på verksted. Den er grønn svarte jeg
Dailis Skrevet 5. september 2013 #4 Skrevet 5. september 2013 Usj, kjenner meg igjen. Når jeg traff mannen min skulle han plukke opp meg og venninden min. Når vi stod og så etter han spurte hun hva slags bil han kjørte. " den er grå, jeg mener det er en golf. " Etter en stund stanset han jo ved siden av oss i Opelen sin Har blitt bedre etterhvert da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå