Gå til innhold

Hel vinterdress til 9-åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min gutt på 9 sier han vil ha hel dress i vinter, for det er så enkelt og greit.

Det synes jeg også, så jeg kommer nok til å kjøpe en sånn til ham. han har jo skibukse og boblejakke i tillegg.

...Hvis det fins til så store barn...

Hvilke er evt. bra, hvis noen har peiling?

Hva skal ditt barn på omtrent samme alder ha?

Anonymous poster hash: ff429...735
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min har fra i fjor. Han har den hengende på skolen og bruker den bare i friminutt, går ikke på SFO. Dette er en hel blå dress fra Europris faktisk. Fungerer helt greit og han er storfornøyd fordi den er super å ake på rompa med ;)

Hjemme har han jakke og boblebukse.

Anonymous poster hash: 1d60f...0a9
Skrevet

Jeg har en på 10, som i fjor brukte Name It sin. Den var str. 134/140 tror jeg, men veldig stor i str. Varm og god, og ser ikke brukt ut en gang.. :) I år er den derimot for liten, men han har ønska seg dress nå også.. Så da tenkte jeg at jeg skulle prøve den fra HH som det er reklame for på tv nå. (Coop Obs) Mener de skulle ha den opp til str. 12 år. :)

Skrevet

Reimatec+ bruker min 9 åring. Står 140 passet fra i fjor! Finnes i 152 og.

Han har todelt også, men greit å kunne skifte litt dersom det ene er vått (Vestlandet)

Anonymous poster hash: 22b0a...3d2

Skrevet

Rundt her har nesten alle i skolealder todelt.

Anonymous poster hash: 92f6a...145

Skrevet

Veldig mange 9-åringer hadde hel vinterdress her ifjor, og jeg tror 10-åringen min kommer til å ha det i år også. Nå er han litt liten av vekst, men han har passet Name It, Reima Tec, Isbjørn og Color Kids sine hele dresser de siste to vintrene. Sistnevnte vil jeg derimot ikke anbefale. 

Skrevet

Min 8-åring skal både ha to-delt og hel dress til vinteren. Reimatec begge to, str 134

Anonymous poster hash: 83daf...9b6
Skrevet

Mine unger har, når vi ikke finner stor nok str får de den blå på europris. Den fungerer helt greit. 16åringen har slik også, selv om hun bare hadde todelt noen år ville hun ha dress igjen.

Skrevet

Du får hele dresser helt opp i voksen størrelse. Det er ikke noe problem. Hva som er mest praktisk kommer bare ann på hva man bruker dressen til.

Anonymous poster hash: a15c0...81c
Skrevet

Takk for svar, alle sammen :-)

HI

Anonymous poster hash: ff429...735

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...