Anonym bruker Skrevet 5. september 2013 #1 Del Skrevet 5. september 2013 Hvordan løser vi dette? Han legger seg mellom 19 og 20, blid og fornøyd og passe trøtt. Sov tidligere til både 8 og 9, men etter en uke i bhg begynte han og våkne 5-6 tiden (3 uka nå). Har kuttet ned dagluren fra 2 til 1,5 time uten at det hjalp. Anonymous poster hash: 95ffc...9e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. september 2013 #2 Del Skrevet 5. september 2013 Sånn har begge mine vært når de har begynt i barnehagen. Det har vart noen uker (husker ikke nøyaktig hvor mange, men en liten stund) Ikke kutt ned på dagduppen, la han få to timer på dagtid, så sover han nok lenge på morningen etterhvert. Mange nye inntrykk som skal bearbeides når de sover og det kan gi både urolig søvn og tidlig oppvåkning ved bhg-start. Anonymous poster hash: 446b4...54e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carma78 Skrevet 5. september 2013 #3 Del Skrevet 5. september 2013 Min på 13 mnd våknet i 5 tiden de første 2 ukene av barnehagestarten...nå er vi inne i 3 uken og han våkner i 6-7 tiden som normalt..juhuu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. september 2013 #4 Del Skrevet 5. september 2013 Øh, min har våkna mellom 5 og 6 helst siden han var tre måneder. Eldste er fire år og har sovet til 8.30 en gang. Stort sett våkner han mellom 6 og 7. Det er sikkert bare hvetebrødsdagene som er over Neida . Jeg ville som eI over skriver, ventet litt med å redusere dagluren. Kanskje hun trenger de timene midt på dagen til åbearbeide og etterhvert vil komme tilbake til vanlig morgen? Anonymous poster hash: cf95f...939 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #5 Del Skrevet 6. september 2013 Ok, takk for svar. Øker til to timer på dagen igjen så får vi håpe han sover lenger om morgenen igjen etter noen uker. Sju iallefall hadde jo vært fint Anonymous poster hash: 95ffc...9e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2013 #6 Del Skrevet 7. september 2013 .. Og idag våknet han halv fem.. Hvordan skal dette gå da? Anonymous poster hash: 95ffc...9e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ikkesåallerværst Skrevet 7. september 2013 #7 Del Skrevet 7. september 2013 Kanskje et tilbakefall av separasjonsangst? Halv fem er for tidlig.. Mine har begge vært morgenfugler, og hatt lange perioder der de våkner fem. Eldste fra 1 år til han var nesten to, og yngste fra han var fem måneder, nå er ham snart 1,5 og våkner mellom 4.30 og 6.30. Mest 5.30. Jeg har jo prøvd det meste Men siden din har sovet lenge før, så vil jeg tro det er en fase? Og at det har sammenheng med bhg. Kanskje han spiser mindre i bhg og blir sulten på morgenen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mam&mam Skrevet 20. september 2013 #8 Del Skrevet 20. september 2013 Jg tror det er mye for disse små med barnehagestart, vår lille på 18 mnd har de siste ukene ikke spist bra og vært myyyyye våken på natta. Vi tror det kommer av at vi har hatt mye besøk hjemme sammen med barnehage, sliten rett og slett. Jeg håper det gir seg etterhvert for dere, jeg tror det er ganske normalt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
me_87 Skrevet 29. september 2013 #9 Del Skrevet 29. september 2013 Sånn var min gutt først når han begynte i barnehage og. Nå har han gått i barnehage siden august å i helgen sov han til halv ti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aggimor Skrevet 25. oktober 2013 #10 Del Skrevet 25. oktober 2013 Min har våknet med et rykk kl.04.00 etter barnehagestart!! Hun har alltid hatt korte lurer på dagen før bhg, men sover nå to timer midt på dagen. Hun sover bedre på natta, og har sovet litt lenger et par morgener den siste uka. Vi satser på at det justerer seg etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå