Gå til innhold

p-sprøyta, har det en sammeheng med at....

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan det vere grunnen til at jeg eser opp i vekt? ser ut som ei blubbe.. lår og mage/sideflesket og litt armer.?

Anonymous poster hash: 920c8...404

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke hva det står oppgitt som bivirkninger, men jeg kjenner ei som i løpet av veldig kort tid la på seg over 20 kilo.

Hvor mye har du gått opp? Ville tatt en prat med legen, kanskje du må legge om kostholdet drastisk hvis du skal fortsette.

Anonymous poster hash: c28fd...6cd

Skrevet

Jeg gikk opp 15 kilo på de to årene etter jeg begynte på p sprøyte. Sluttet for noen mndr siden og har gått ned 4 kilo til nå.

Anonymous poster hash: 332b2...801

Skrevet

Ja, noen kan oppleve økt matlyst ja ...

Anonymous poster hash: c558b...2aa

Skrevet

Vektøkning ifm hormonpreparater skyldes hormonenes evne til å binde vann i kroppen i initialfasen av bruken, og dreier seg kun om maks ett par-tre kg. Disse vil forsvinne. Stor Vektøkning er som regel et resultat av mye kos og god mat med den nye kjæresten.

Anonymous poster hash: 6e655...ef8

Skrevet

Jeg fikk økt matlyst og ble sulten og la på meg masse når jeg startet på p-sprøyta.

Skrevet

jeg var på 40,3 kg da jg begynte. har nå på 3. sprøyta økt kanskje 7 kg. fått en mye sunnere matlyst og økt matlyst. men jeg føler likevel jeg ezer ut. ser ikke ut som 50 kg her mere 65 kg.. det forundrer meg.. veide 70 kg i desember 2012. kom uheldig i en dårlig livsituasjon og tapte vegt. så har det bare begynt å balle på seg igjen.. oppover.

Skrevet

Jeg gikk ned 5 kilo da jeg sluttet på p-sprøyte etter 10 år. Var ikke klar over at det var derfor jeg hadde lagt på meg. Må sies at grunnen var at jeg fikk mer normal matlyst etter jeg sluttet, altså ikke at jeg la på meg av sprøyten i seg selv, men at jeg fikk økt matlyst av den.

Anonymous poster hash: b2358...14f
Skrevet

Jeg veide aldri over 55 kg på den, så nei. Spis sunt istedet for å lete etter unnskyldinger du.

Anonymous poster hash: c787d...7bc

Skrevet

Jeg gikk ned 5 kilo da jeg sluttet på p-sprøyte etter 10 år. Var ikke klar over at det var derfor jeg hadde lagt på meg. Må sies at grunnen var at jeg fikk mer normal matlyst etter jeg sluttet, altså ikke at jeg la på meg av sprøyten i seg selv, men at jeg fikk økt matlyst av den.

Anonymous poster hash: b2358...14f

jah det er nok en mere økt matlyst. litt dumt egdntlig.. hehe men ser flere sier det. økt matlyst. er vel derfor jg begynte med sunnere mat oxo. følte jeg overspiste. det går seg jo til om man tilpasser seg . :-)

Skrevet

Gikk ikke opp et kilo på p-sprøyta, så må være individuelt det der. :)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Økt matlyst er en bivirkning ja. La på meg mye selv.. men var 16 når jeg fikk den og så ikke konsekvensene av det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...