Gå til innhold

Boka Vannmelonen av Marian Keyes

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så utrolig morsom og bra!!!!

TAKK til de kloke damer her på DIB som anbefalte denne boka slik at jeg faktisk kjøpte den (!!) og leste (!!!) den, mens jeg er i Spania på ferie med spedbarn og 5 åring.

Hadde aldri trodd jeg skulle få tid til det, men med en tålmodig mann som har stilt opp disse to dagene jeg har lest på den og ikke klart å legge den fra meg gikk det strålende!:-D

Les den!! (Jeg leser aldri bøker btw)

Videoannonse
Annonse
Gjest Antarctica
Skrevet

Jeg leser MASSE bøker og pleier å la meg underholde av M Keyes. Så kanskje jeg skal følge din oppfordring. Takk for tips!

Skrevet

Jeg har lest den! Mange år siden da, men i likhet med deg då ble jeg helt oppslukt og leste den ut på et par dager:-)

Skrevet

Den er fin! Veldig morsom, men et ganske seriøst tema. Det var den første M.K. boken jeg leste, men siden har jeg lest alle. Synes faktisk hun er en god forfatter, selv om det er mye humor tar hun opp alvorlige temaer, og alvoret kryper alltid nesten umerkelig inn i historien helt til du plutselig får en aha-opplevelse.

Anonymous poster hash: 5bedd...3a2
Skrevet

Elsker M. Keyes, lest Vannmelonen 5 ganger tror jeg. Og alle de andre flere ganger hver og. Tar de frem med jevne mellomrom hehe . Hu er Chick Lith dronninga!

Skrevet

Og en anbefaling. " Lesesirkelen" av Elisabeth Noble tror jeg hun heter. Ikke ny bok , men det er jo ikke Vannmelonen heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...