Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #1 Skrevet 4. september 2013 Noen som kan gi meg linken til skjema for søknad om småbarnstillegg? Jeg finner det ikke på nav.no.. *frustrert* Anonymous poster hash: 1bf33...441
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #2 Skrevet 4. september 2013 Står på Nav sine sider at du skal søke om det i søknadsskjema om barnetrygd. Så er det vel eget punkt hvor man fyller ut ekstra krav går jeg ut i fra? Ihvertfall sånn jeg forstod det på siden der, uten at jeg gadd gå gjennom hele skjemaet. Anonymous poster hash: 44eeb...109
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #3 Skrevet 4. september 2013 I kravskjemaet for barnetrygd kan jeg ikke se at det er en egen rubrikk for småbarnstillegg. Jeg får vel henvende meg til NAV en av dagene, vel. Ellers takk for hjelpen. Anonymous poster hash: 1bf33...441
Bustetroll Skrevet 5. september 2013 #4 Skrevet 5. september 2013 I kravskjemaet for barnetrygd kan jeg ikke se at det er en egen rubrikk for småbarnstillegg. Jeg får vel henvende meg til NAV en av dagene, vel. Ellers takk for hjelpen. Anonymous poster hash: 1bf33...441 Jeg var på nav og spurte om dette fordi jeg ville søke. Men jeg fikk det ikke. fordi jeg ikke har full overgangsstønad. Har du full overgangsstønad skal det komme automatisk, det er ikke noe man søker om
Anonym bruker Skrevet 5. september 2013 #5 Skrevet 5. september 2013 Fikk det automatisk fordi jeg har full overgansstønad. Trengte ikke å søke og småbarnstillegget bortfalt måneden etter at barnet fylte 3 år Anonymous poster hash: df1ad...8aa
Anonym bruker Skrevet 5. september 2013 #6 Skrevet 5. september 2013 Når tok de bort småbarnstillegget til folk som er par egentlig? Hadde det med elste for 6 år siden. Fra 0 til 1 år. De 660 kronene kom godt med til bleier og slikt? Og nå er det kun for enslige? Kjøss meg bak. Anonymous poster hash: be9c9...99a
Anonym bruker Skrevet 5. september 2013 #7 Skrevet 5. september 2013 Når tok de bort småbarnstillegget til folk som er par egentlig? Hadde det med elste for 6 år siden. Fra 0 til 1 år. De 660 kronene kom godt med til bleier og slikt? Og nå er det kun for enslige? Kjøss meg bak. Anonymous poster hash: be9c9...99a Vet egentlig ikke så mye om dette. Måtte selv ringe NAV da jeg plutselig fikk mer penger enn jeg skulle ha. Jeg hadde aldri hørt om småbarnstillegg før..... #5 Anonymous poster hash: df1ad...8aa
Anonym bruker Skrevet 5. september 2013 #8 Skrevet 5. september 2013 Du kan ikke søke, det skal gå automatisk. Men det gjorde det ikke da jeg mottok stønader, og jeg måtte purre på Nav noen ganger før det kom. Anonymous poster hash: bdedc...749
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå