Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #1 Skrevet 4. september 2013 Jeg har en gutt fra før, og er nå 9 uker på vei med nr.2. Aner ikke kjønn enda, men etter å ha lest trådene her inne om prinsesser, kjoler og mobbing i barnehagen kjenner jeg at jeg ikke vil ha jente! Ja, det er fælt å si det, og jeg burde heller bare håpe at baby er frisk, men jeg blir opprørt av det jeg leser fra dere som har små jenter! Jeg blir kvalm av noe av det! Dere er voksne og klarer ikke engang å kontrollere hva en 4-åring har på seg i barnehagen. Dere kaller jentene prinsesser og lar de oppføre seg som om de er det også. Ei presterer til og med å si at i en barnehage hvor de fleste jentene går med pyntekjoler hver dag burde foreldrene til hun som blir frosset ut og mobbet kjøpe prinsessekjole til henne også! Hva feiler det dere? Har dette prinsessestyret deres gått helt over styr? Her snakker vi om jenter ned i 3-4 årsalder som bestemmer hva de skal ha på seg, noen går til og med i karnevalsdrakter (som prinsesser) på en hverdag! Er dere ikke redd for hvordan disse jentene kommer til å bli da de blir litt eldre? Er dere ikke bekymret for hvilke holdninger slike prinsessenykker gir så små barn? Anonymous poster hash: da5e6...ede
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #2 Skrevet 4. september 2013 Jeg har en gutt fra før, og er nå 9 uker på vei med nr.2. Aner ikke kjønn enda, men etter å ha lest trådene her inne om prinsesser, kjoler og mobbing i barnehagen kjenner jeg at jeg ikke vil ha jente! Ja, det er fælt å si det, og jeg burde heller bare håpe at baby er frisk, men jeg blir opprørt av det jeg leser fra dere som har små jenter! Jeg blir kvalm av noe av det! Dere er voksne og klarer ikke engang å kontrollere hva en 4-åring har på seg i barnehagen. Dere kaller jentene prinsesser og lar de oppføre seg som om de er det også. Ei presterer til og med å si at i en barnehage hvor de fleste jentene går med pyntekjoler hver dag burde foreldrene til hun som blir frosset ut og mobbet kjøpe prinsessekjole til henne også! Hva feiler det dere? Har dette prinsessestyret deres gått helt over styr? Her snakker vi om jenter ned i 3-4 årsalder som bestemmer hva de skal ha på seg, noen går til og med i karnevalsdrakter (som prinsesser) på en hverdag! Er dere ikke redd for hvordan disse jentene kommer til å bli da de blir litt eldre? Er dere ikke bekymret for hvilke holdninger slike prinsessenykker gir så små barn? Anonymous poster hash: da5e6...ede Altså... Jentene kommer ikke ferdigprinsessifisert ut av magen din! Det handler om oppdragelse... Vet om mange snille, fine, kule og tøffe je ter som aldri har hatt prinsessekjole i barnehagen eller sånn ellers. Faktisk så har jeg ikke sett en prinsesse enda! Anonymous poster hash: 1e1ef...da8
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #3 Skrevet 4. september 2013 And here we go again... Anonymous poster hash: 059a0...381
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #4 Skrevet 4. september 2013 And here we go again... Anonymous poster hash: 059a0...381 Jeg er ny her, så vet ikke hva som har blitt tatt opp før, men er jo beroligende å vite at det ikke bare er jeg som ikke ønsker meg ei prinsesse da! Anonymous poster hash: da5e6...ede
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #5 Skrevet 4. september 2013 Jeg har en gutt fra før, og er nå 9 uker på vei med nr.2. Aner ikke kjønn enda, men etter å ha lest trådene her inne om prinsesser, kjoler og mobbing i barnehagen kjenner jeg at jeg ikke vil ha jente! Ja, det er fælt å si det, og jeg burde heller bare håpe at baby er frisk, men jeg blir opprørt av det jeg leser fra dere som har små jenter! Jeg blir kvalm av noe av det! Dere er voksne og klarer ikke engang å kontrollere hva en 4-åring har på seg i barnehagen. Dere kaller jentene prinsesser og lar de oppføre seg som om de er det også. Ei presterer til og med å si at i en barnehage hvor de fleste jentene går med pyntekjoler hver dag burde foreldrene til hun som blir frosset ut og mobbet kjøpe prinsessekjole til henne også! Hva feiler det dere? Har dette prinsessestyret deres gått helt over styr? Her snakker vi om jenter ned i 3-4 årsalder som bestemmer hva de skal ha på seg, noen går til og med i karnevalsdrakter (som prinsesser) på en hverdag! Er dere ikke redd for hvordan disse jentene kommer til å bli da de blir litt eldre? Er dere ikke bekymret for hvilke holdninger slike prinsessenykker gir så små barn? Anonymous poster hash: da5e6...ede Altså... Jentene kommer ikke ferdigprinsessifisert ut av magen din! Det handler om oppdragelse... Vet om mange snille, fine, kule og tøffe je ter som aldri har hatt prinsessekjole i barnehagen eller sånn ellers. Faktisk så har jeg ikke sett en prinsesse enda! Anonymous poster hash: 1e1ef...da8 Nei, er klar over det, men i disse andre trådene lar jo mødrene det gå så langt at det blir et stort press på jentene. Og det høres ikke ut som det er så skjeldent heller, mange som forteller om mobbing og utfrysing av småjenter som ikke pynter seg nok. Anonymous poster hash: da5e6...ede
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #6 Skrevet 4. september 2013 And here we go again... Anonymous poster hash: 059a0...381 Jeg er ny her, så vet ikke hva som har blitt tatt opp før, men er jo beroligende å vite at det ikke bare er jeg som ikke ønsker meg ei prinsesse da! Anonymous poster hash: da5e6...ede Unnskyld meg? Som en over her sier, man "får" ikke bare en prinsesse.. Du som kvinne har vel vokst opp en gang du også? Er ikke slik at noen foreldre får tildelt prinsessebarn, eller prinser for den del. Det kommer da virkelig an på hvordan man oppdrar barna, og hvilke interesser man bygger oppunder.. Som liten var jeg en skikkelig prinsesse jente. Min mor dullet og dallet med hår og søte klær. Min søster var begeistret for biler og fotball og min mor kjøpte fotballsko og lekelastebiler til hun, idag er hun bilmekaniker.. Altså... Anonymous poster hash: 059a0...381
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #7 Skrevet 4. september 2013 adf610bede"] da5e6...ede [/acronym] Unnskyld meg? Som en over her sier, man "får" ikke bare en prinsesse.. Du som kvinne har vel vokst opp en gang du også? Er ikke slik at noen foreldre får tildelt prinsessebarn, eller prinser for den del. Det kommer da virkelig an på hvordan man oppdrar barna, og hvilke interesser man bygger oppunder.. Som liten var jeg en skikkelig prinsesse jente. Min mor dullet og dallet med hår og søte klær. Min søster var begeistret for biler og fotball og min mor kjøpte fotballsko og lekelastebiler til hun, idag er hun bilmekaniker.. Altså... Anonymous poster hash: 059a0...381 Her velger jeg å bare kopiere det jeg svarte i mitt forrige innlegg, for det har du nok ikke lest siden du svarer som du gjør: Nei, er klar over det, men i disse andre trådene lar jo mødrene det gå så langt at det blir et stort press på jentene. Og det høres ikke ut som det er så skjeldent heller, mange som forteller om mobbing og utfrysing av småjenter som ikke pynter seg nok. Er jo kjipt å være den ene mammaen som ikke tillater bruk av askepottkjole på en vanlig mandag, og ihvertfall da det fører til mobbing av ungen! Anonymous poster hash: da5e6...ede
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #8 Skrevet 4. september 2013 Bra sagt HI. Blir kvalm av alt prinsessestyret. Venter gutt selv og gitt klar beskjed at han er nettopp det. Kommer ikke prinseartikler inn i huset her gitt. Anonymous poster hash: b7abe...711
Anonym bruker Skrevet 5. september 2013 #9 Skrevet 5. september 2013 Jeg spår at du får jente Anonymous poster hash: 059a0...381
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå