Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #1 Del Skrevet 4. september 2013 for merket moderering I tråden, uten å slette hele tråden. Første gang på mine tre år her inne jeg har sett det. Small step for mankind, giant step for bim/dim. Anonymous poster hash: 2f7a2...5d6 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144078192-halleluja/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 4. september 2013 #2 Del Skrevet 4. september 2013 Enig! Veldig bra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144078192-halleluja/#findComment-145659811 Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 5. september 2013 #3 Del Skrevet 5. september 2013 Hurra! Og takk for trivelig tilbakemelding. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144078192-halleluja/#findComment-145660109 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Musemorbr / Skrevet 5. september 2013 #4 Del Skrevet 5. september 2013 Jeg også. Det fungerer overraskende godt- så langt. Håper bedringen er permanent. Takk for formidabel innsats i Anja-tråden. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144078192-halleluja/#findComment-145661372 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2013 #5 Del Skrevet 6. september 2013 Bare en annen ting. Er det helt umulig å lage en slette-mulighet, slik at vi slipper alt dette dramaet og tråder om at folk vil slette seg nå og da? Det er jo helt merkelig at dere har gjort det SÅ vansklig for folk å slette seg. Alle må sende en mail til deg og det er bare du som har mulighet til å slette brukere her inne. Jeg lagde profilen min og mener jeg burde ha en mulighet til å slette den om jeg ikke ønsker å være her lenger. Anonymous poster hash: 2f7a2...5d6 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144078192-halleluja/#findComment-145663565 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. september 2013 #6 Del Skrevet 12. september 2013 Dytter, i håp om svar før jul Anonymous poster hash: 2f7a2...5d6 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144078192-halleluja/#findComment-145680880 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. september 2013 #7 Del Skrevet 12. september 2013 Dytter, i håp om svar før jul Anonymous poster hash: 2f7a2...5d6 Opprett egen tråd for dette.. Anonymous poster hash: 3ca1e...e22 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144078192-halleluja/#findComment-145681064 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cruella De Vil Skrevet 15. september 2013 #8 Del Skrevet 15. september 2013 Bare en annen ting. Er det helt umulig å lage en slette-mulighet, slik at vi slipper alt dette dramaet og tråder om at folk vil slette seg nå og da? Det er jo helt merkelig at dere har gjort det SÅ vansklig for folk å slette seg. Alle må sende en mail til deg og det er bare du som har mulighet til å slette brukere her inne. Jeg lagde profilen min og mener jeg burde ha en mulighet til å slette den om jeg ikke ønsker å være her lenger. Anonymous poster hash: 2f7a2...5d6 Jeg er enig i at man burde hatt en mulighet for å slette seg selv, det hadde vært fint. (Ikke at jeg har planer om å slette meg, altså, men det er god funksjonalitet i et forum). Men ang. alle disse som lager egne slettetråder tenker jeg at noen av dem ønsker kanskje litt drama/publisitet også? De kunne jo bare sendt en pm til Elin, mener jeg, de trenger ikke å lage en egen tråd om det. Hilsen en som er lei av drama og synes det går fint her selv om endel "kjente" nick har forsvunnet. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144078192-halleluja/#findComment-145689100 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. september 2013 #9 Del Skrevet 15. september 2013 Bare en annen ting. Er det helt umulig å lage en slette-mulighet, slik at vi slipper alt dette dramaet og tråder om at folk vil slette seg nå og da? Det er jo helt merkelig at dere har gjort det SÅ vansklig for folk å slette seg. Alle må sende en mail til deg og det er bare du som har mulighet til å slette brukere her inne. Jeg lagde profilen min og mener jeg burde ha en mulighet til å slette den om jeg ikke ønsker å være her lenger. Anonymous poster hash: 2f7a2...5d6 Jeg er enig i at man burde hatt en mulighet for å slette seg selv, det hadde vært fint. (Ikke at jeg har planer om å slette meg, altså, men det er god funksjonalitet i et forum). Men ang. alle disse som lager egne slettetråder tenker jeg at noen av dem ønsker kanskje litt drama/publisitet også? De kunne jo bare sendt en pm til Elin, mener jeg, de trenger ikke å lage en egen tråd om det. Hilsen en som er lei av drama og synes det går fint her selv om endel "kjente" nick har forsvunnet. Synes du ikke det er ørlite smålig da? Hvis det gir folk glede at noen sier de kommer til å savne dem, så la dem nå få den gleden. Kan det plage deg så mye? Anonymous poster hash: 46a2a...7a0 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144078192-halleluja/#findComment-145689374 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cruella De Vil Skrevet 16. september 2013 #10 Del Skrevet 16. september 2013 Bare en annen ting. Er det helt umulig å lage en slette-mulighet, slik at vi slipper alt dette dramaet og tråder om at folk vil slette seg nå og da? Det er jo helt merkelig at dere har gjort det SÅ vansklig for folk å slette seg. Alle må sende en mail til deg og det er bare du som har mulighet til å slette brukere her inne. Jeg lagde profilen min og mener jeg burde ha en mulighet til å slette den om jeg ikke ønsker å være her lenger. Anonymous poster hash: 2f7a2...5d6 Jeg er enig i at man burde hatt en mulighet for å slette seg selv, det hadde vært fint. (Ikke at jeg har planer om å slette meg, altså, men det er god funksjonalitet i et forum). Men ang. alle disse som lager egne slettetråder tenker jeg at noen av dem ønsker kanskje litt drama/publisitet også? De kunne jo bare sendt en pm til Elin, mener jeg, de trenger ikke å lage en egen tråd om det. Hilsen en som er lei av drama og synes det går fint her selv om endel "kjente" nick har forsvunnet. Synes du ikke det er ørlite smålig da? Hvis det gir folk glede at noen sier de kommer til å savne dem, så la dem nå få den gleden. Kan det plage deg så mye? Anonymous poster hash: 46a2a...7a0 Smålig å si at de lager drama, det er jo det de gjør? I det siste har det jo nesten bare vært sånne "nei, nå er det nok, nå gidder jeg ikke mer blablabla-tråder", det synes jeg bare er masete og dårlig gjort ift. å skape dårlig stemning for de som er på forumet. Man må for all del gjerne lage "hadet, kommer til å savne dere"-tråder, men dramatrådene fra den siste tiden kan dere gjerne spare oss andre for. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144078192-halleluja/#findComment-145690222 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. september 2013 #11 Del Skrevet 16. september 2013 Smålig å si at de lager drama, det er jo det de gjør? I det siste har det jo nesten bare vært sånne "nei, nå er det nok, nå gidder jeg ikke mer blablabla-tråder", det synes jeg bare er masete og dårlig gjort ift. å skape dårlig stemning for de som er på forumet. Man må for all del gjerne lage "hadet, kommer til å savne dere"-tråder, men dramatrådene fra den siste tiden kan dere gjerne spare oss andre for. Men det var jo ikke det du sa i forrige innlegg, du sa at folk ikke skulle lage "slett meg"-tråder her inne på ris og ros. Det holder å sende en mail. Jeg synes det burde være rom for både slett meg her inne og å takke for seg på anonym hvis folk har behov for det. Å fastslå bombastisk at de lager drama er jo akkurat det jeg betegner som smålig. Hvis det er lov å skrive alt annet unntatt at en ikke helt trives, så er det smålig etter min standard. At du synes det er å lage drama, det er jo en subjektiv vurdering av andres følelse som jeg synes er smålig. Å automatisk anta at jeg har gjort det samme (det er vel det du gjør siden du uttrykker det som det kan dere spare oss andre for). Anonymous poster hash: 46a2a...7a0 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144078192-halleluja/#findComment-145690463 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cruella De Vil Skrevet 16. september 2013 #12 Del Skrevet 16. september 2013 Smålig å si at de lager drama, det er jo det de gjør? I det siste har det jo nesten bare vært sånne "nei, nå er det nok, nå gidder jeg ikke mer blablabla-tråder", det synes jeg bare er masete og dårlig gjort ift. å skape dårlig stemning for de som er på forumet. Man må for all del gjerne lage "hadet, kommer til å savne dere"-tråder, men dramatrådene fra den siste tiden kan dere gjerne spare oss andre for. Men det var jo ikke det du sa i forrige innlegg, du sa at folk ikke skulle lage "slett meg"-tråder her inne på ris og ros. Det holder å sende en mail. Jeg synes det burde være rom for både slett meg her inne og å takke for seg på anonym hvis folk har behov for det. Å fastslå bombastisk at de lager drama er jo akkurat det jeg betegner som smålig. Hvis det er lov å skrive alt annet unntatt at en ikke helt trives, så er det smålig etter min standard. At du synes det er å lage drama, det er jo en subjektiv vurdering av andres følelse som jeg synes er smålig. Å automatisk anta at jeg har gjort det samme (det er vel det du gjør siden du uttrykker det som det kan dere spare oss andre for). Anonymous poster hash: 46a2a...7a0 Ja, det har du vel for så vidt rett i, jeg kunne spesifisert at det er slett-meg-trådene i det siste jeg oppfatter som drama-tråder. Det har vel vært for mange av dem i det siste, så jeg ikke ser skogen for bare trær... Jeg står fortsatt på mitt ift. at mange av trådene i det siste er "drama-tråder". Dersom man vil diskutere hvordan forumet kan bli bedre, må man gjerne gjøre det, men å lage tråder om at man slutter fordi "alt er teit" er lite konstruktivt og skaper dårlig stemning. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144078192-halleluja/#findComment-145690534 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. september 2013 #13 Del Skrevet 16. september 2013 Smålig å si at de lager drama, det er jo det de gjør? I det siste har det jo nesten bare vært sånne "nei, nå er det nok, nå gidder jeg ikke mer blablabla-tråder", det synes jeg bare er masete og dårlig gjort ift. å skape dårlig stemning for de som er på forumet. Man må for all del gjerne lage "hadet, kommer til å savne dere"-tråder, men dramatrådene fra den siste tiden kan dere gjerne spare oss andre for. Men det var jo ikke det du sa i forrige innlegg, du sa at folk ikke skulle lage "slett meg"-tråder her inne på ris og ros. Det holder å sende en mail. Jeg synes det burde være rom for både slett meg her inne og å takke for seg på anonym hvis folk har behov for det. Å fastslå bombastisk at de lager drama er jo akkurat det jeg betegner som smålig. Hvis det er lov å skrive alt annet unntatt at en ikke helt trives, så er det smålig etter min standard. At du synes det er å lage drama, det er jo en subjektiv vurdering av andres følelse som jeg synes er smålig. Å automatisk anta at jeg har gjort det samme (det er vel det du gjør siden du uttrykker det som det kan dere spare oss andre for). Anonymous poster hash: 46a2a...7a0 Ja, det har du vel for så vidt rett i, jeg kunne spesifisert at det er slett-meg-trådene i det siste jeg oppfatter som drama-tråder. Det har vel vært for mange av dem i det siste, så jeg ikke ser skogen for bare trær... Jeg står fortsatt på mitt ift. at mange av trådene i det siste er "drama-tråder". Dersom man vil diskutere hvordan forumet kan bli bedre, må man gjerne gjøre det, men å lage tråder om at man slutter fordi "alt er teit" er lite konstruktivt og skaper dårlig stemning. Men stemningen ER jo dårlig. Det er jo derfor folk drar - det er dødt og ferdig her inne og det neppe pga at noen påpeker det eller sier at det er blitt lite givende å være her. Anonymous poster hash: e298e...b34 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144078192-halleluja/#findComment-145690961 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cruella De Vil Skrevet 16. september 2013 #14 Del Skrevet 16. september 2013 Ja, det har du vel for så vidt rett i, jeg kunne spesifisert at det er slett-meg-trådene i det siste jeg oppfatter som drama-tråder. Det har vel vært for mange av dem i det siste, så jeg ikke ser skogen for bare trær... Jeg står fortsatt på mitt ift. at mange av trådene i det siste er "drama-tråder". Dersom man vil diskutere hvordan forumet kan bli bedre, må man gjerne gjøre det, men å lage tråder om at man slutter fordi "alt er teit" er lite konstruktivt og skaper dårlig stemning. Men stemningen ER jo dårlig. Det er jo derfor folk drar - det er dødt og ferdig her inne og det neppe pga at noen påpeker det eller sier at det er blitt lite givende å være her. Anonymous poster hash: e298e...b34 Hvis man synes det er så dødt og kjedelig her inne, kan man da bare forlate forumet uten å lage dramatråder som forsurer forumet for de som er igjen? Jeg synes det aller kjedeligste med dette forumet for tiden er dere som lager nye tråder hele tiden for å klage over hvor kjedelig det er her... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144078192-halleluja/#findComment-145690984 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. september 2013 #15 Del Skrevet 16. september 2013 Smålig å si at de lager drama, det er jo det de gjør? I det siste har det jo nesten bare vært sånne "nei, nå er det nok, nå gidder jeg ikke mer blablabla-tråder", det synes jeg bare er masete og dårlig gjort ift. å skape dårlig stemning for de som er på forumet. Man må for all del gjerne lage "hadet, kommer til å savne dere"-tråder, men dramatrådene fra den siste tiden kan dere gjerne spare oss andre for. Men det var jo ikke det du sa i forrige innlegg, du sa at folk ikke skulle lage "slett meg"-tråder her inne på ris og ros. Det holder å sende en mail. Jeg synes det burde være rom for både slett meg her inne og å takke for seg på anonym hvis folk har behov for det. Å fastslå bombastisk at de lager drama er jo akkurat det jeg betegner som smålig. Hvis det er lov å skrive alt annet unntatt at en ikke helt trives, så er det smålig etter min standard. At du synes det er å lage drama, det er jo en subjektiv vurdering av andres følelse som jeg synes er smålig. Å automatisk anta at jeg har gjort det samme (det er vel det du gjør siden du uttrykker det som det kan dere spare oss andre for).Anonymous poster hash: 46a2a...7a0 Ja, det har du vel for så vidt rett i, jeg kunne spesifisert at det er slett-meg-trådene i det siste jeg oppfatter som drama-tråder. Det har vel vært for mange av dem i det siste, så jeg ikke ser skogen for bare trær... Jeg står fortsatt på mitt ift. at mange av trådene i det siste er "drama-tråder". Dersom man vil diskutere hvordan forumet kan bli bedre, må man gjerne gjøre det, men å lage tråder om at man slutter fordi "alt er teit" er lite konstruktivt og skaper dårlig stemning. Men stemningen ER jo dårlig. Det er jo derfor folk drar - det er dødt og ferdig her inne og det neppe pga at noen påpeker det eller sier at det er blitt lite givende å være her. Anonymous poster hash: e298e...b34 Enig med deg anonym! Anonymous poster hash: 27d06...212 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144078192-halleluja/#findComment-145690995 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #16 Del Skrevet 18. september 2013 Ja, det har du vel for så vidt rett i, jeg kunne spesifisert at det er slett-meg-trådene i det siste jeg oppfatter som drama-tråder. Det har vel vært for mange av dem i det siste, så jeg ikke ser skogen for bare trær... Jeg står fortsatt på mitt ift. at mange av trådene i det siste er "drama-tråder". Dersom man vil diskutere hvordan forumet kan bli bedre, må man gjerne gjøre det, men å lage tråder om at man slutter fordi "alt er teit" er lite konstruktivt og skaper dårlig stemning. Men stemningen ER jo dårlig. Det er jo derfor folk drar - det er dødt og ferdig her inne og det neppe pga at noen påpeker det eller sier at det er blitt lite givende å være her. Anonymous poster hash: e298e...b34 Hvis man synes det er så dødt og kjedelig her inne, kan man da bare forlate forumet uten å lage dramatråder som forsurer forumet for de som er igjen? Jeg synes det aller kjedeligste med dette forumet for tiden er dere som lager nye tråder hele tiden for å klage over hvor kjedelig det er her... Veldig enig! Anonymous poster hash: 2f7a2...5d6 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144078192-halleluja/#findComment-145696151 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå