HvittHus Skrevet 4. september 2013 #1 Skrevet 4. september 2013 Jeg skal operere hoften med kikkhullkirurgi om få dager. Er det noen som har vært gjennom samme operasjon og kan si litt om hva jeg kan forvente?
Bustetroll Skrevet 4. september 2013 #2 Skrevet 4. september 2013 Jeg har operert hoften.. men vet ikke hva operasjonen het... Hva er det du skal?
HvittHus Skrevet 4. september 2013 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2013 Jeg har operert hoften.. men vet ikke hva operasjonen het... Hva er det du skal? Jeg skal operere vekk en liten utvekst som gnager seg inn i hoftekula, en såkalt pincer.
Bustetroll Skrevet 4. september 2013 #4 Skrevet 4. september 2013 Jeg har operert hoften.. men vet ikke hva operasjonen het... Hva er det du skal? Jeg skal operere vekk en liten utvekst som gnager seg inn i hoftekula, en såkalt pincer. Åja.. Nei hofta mi vokste ut av ledd, så min er skrudd sammen. Ikke samme da, men lykke til
HvittHus Skrevet 4. september 2013 Forfatter #5 Skrevet 4. september 2013 Jeg har operert hoften.. men vet ikke hva operasjonen het... Hva er det du skal? Jeg skal operere vekk en liten utvekst som gnager seg inn i hoftekula, en såkalt pincer. Åja.. Nei hofta mi vokste ut av ledd, så min er skrudd sammen. Ikke samme da, men lykke til Takk skal du ha
Anonym bruker Skrevet 5. september 2013 #6 Skrevet 5. september 2013 Har gjort nesten det samme. Gikk helt fint. Ingen smerter i ettertid. Måtte gå på krykker i en 6 ukers tid og etter det var det fint ( litt stivt til jeg fikk trent opp igjen). Anonymous poster hash: 8cafd...7cc
HvittHus Skrevet 5. september 2013 Forfatter #7 Skrevet 5. september 2013 Har gjort nesten det samme. Gikk helt fint. Ingen smerter i ettertid. Måtte gå på krykker i en 6 ukers tid og etter det var det fint ( litt stivt til jeg fikk trent opp igjen). Anonymous poster hash: 8cafd...7cc Det hørtes flott ut. Hvordan var opplegget med gjenopptrening for deg? Jeg har ikke fått beskjed om jeg trenger fysioterapi enda, selv om jeg ser at det er vanlig ved slike operasjoner utenlands.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå