Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #1 Skrevet 4. september 2013 Startet operasjon kom i form 5 august. Da startet vekten på 67,9kg på kvelden, trodde jeg skulle svime. Med mine 162 er det litt i overkant og jeg var langt fra trent. Idag, en mnd senere er jeg flere cm mindre og veier ikveld 64.8kg!! Veldig stolt over meg selv :) Anonymous poster hash: dea29...fe3
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #2 Skrevet 4. september 2013 Hva har du gjort siden du har klart å gått ned så mye i vekt? Tar gjerne i mot tips. Er like høy som deg og veier det du veide før du begynte å slanke deg. Skulle gjerne gått ned i vekt.. Men null viljestyrke nå som jeg har begynt å jobbe igjen.. for sliten på kveldstid etter minsten har lagt seg. Anonymous poster hash: a8717...4dc
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #3 Skrevet 4. september 2013 Jeg kjøpte Elipsemaskin og startet med tre dager i uken 1 timers økter. Nå tar jeg fem økter i uken, 1 time men prøver å få lagt inn en tur i uken og. Som det, veldig sliten etter jobb og barn i seng. Men er veldig nøye på hva som kommer i munnen og har en dag i uken jeg unner meg litt ekstra og en dag i uken jeg faster, dvs jeg spiser tre måltider med 250kcal og grønnsaker så mye jeg vil masse vann! Anonymous poster hash: dea29...fe3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå