Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #1 Skrevet 4. september 2013 Oppdaget i ettermiddag at lillegutt hadde veldig hoven penis. Den hadde mer enn doblet seg og var blårød. Virket også som det var vondt. Ringte på legevakta og hun sa det var vanlig at de fikk forhudsbetennelse pga trang forhud. Skulle rense og smøre med salve. Om det ble verre skulle vi bare ta oss en tur. Tenkte å ringe legen i morra for en sjekk. Så kommer spørsmålet: Er det vanlig at de små guttene får reisning når de ligger å sover? Eller har det noe å gjøre med at den er hoven? Jeg sjekket nemlig nå og den var liksom litt vel stående tenkte jeg, hehe. Anonymous poster hash: a4170...108
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #2 Skrevet 4. september 2013 Hei. Veldig vanlig at den står litt når de sover begge mine våkner med tissen rett opp om morran vis jeg sjekker med en gang. 5 og 3 år Anonymous poster hash: e161c...175
moota m storebror&lillebror Skrevet 4. september 2013 #3 Skrevet 4. september 2013 Lillebror har fått reisning i alle fall siden han kunne stå før han var året. Husker det siden når han sto på stellebordet var det akkurat i øyes-høyde. Da var han rundt året. Han har også hatt trang forhud og gjort inngrep for å fikse det. Da var hans tissefant også rødblå, men str. var ikke doblet.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #4 Skrevet 4. september 2013 min gutt har hatt vond og hoven tiss(er nå 6 år) og legen sa at vi skulle kjøpe sånn saltvannsampuller(de store) og en engangssprøyte. fyll sprøyta med saltvann og sprut inn i tissen. Det er ikke vondt, gutten min sier det kiler. To dager med rens tre ganger pr dag og tissen var som ny og ja, alt vannet kommer ut igjen! Anonymous poster hash: c0922...2dc
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #5 Skrevet 4. september 2013 Ja har vel så smått sett en liten reisning på stellebordet, men aldri så mye som nå hehe:) Håper hevelsen går ned fort. Bør vel uansett dra til legen for sjekk i morgen:) Anonymous poster hash: a4170...108
2013 Skrevet 4. september 2013 #6 Skrevet 4. september 2013 min gutt har hatt vond og hoven tiss(er nå 6 år) og legen sa at vi skulle kjøpe sånn saltvannsampuller(de store) og en engangssprøyte. fyll sprøyta med saltvann og sprut inn i tissen. Det er ikke vondt, gutten min sier det kiler. To dager med rens tre ganger pr dag og tissen var som ny og ja, alt vannet kommer ut igjen! Anonymous poster hash: c0922...2dc Damen på legevakta sa jeg skulle rense 3 ganger daglig med Klorhexidin og smøre med en salve jeg ikke husker navnet på. Kjøpte den på apoteket etter at vi snakket sammen. Så får vi se:)
moota m storebror&lillebror Skrevet 4. september 2013 #8 Skrevet 4. september 2013 Vi fikk også beskjed om å ha på saltvann, men det svei så vi kjøpte canestene eller hva det heter, mot sopp. Da ble den bedre med en gang. Foruten forhuden da, den hang jo fremdeles fast.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå