Bustetroll Skrevet 4. september 2013 #1 Skrevet 4. september 2013 Jeg har fått totalt dilla... PÅ IS Sunn is, altså.Jeg kjøpte masse frosne bær for å lage sunne smoothier til frokost, og når jeg i kveld skulle mixe til i morgen tidlig, fant jeg jo ut at det blir is!En pose frosne bær + en halv kopp vann, la stå i mixeren 15 min før du mixer, så blir det god god god iskrem.En sånn pose med bær på 300 gram, inneholder 120 kcal, og blir 2 porsjoner ca. Blåbær / skogsbær koster 15 kr på coop, bringebær koster 19.På ICA har de 3 for 45, på frosne jorbær, bringbær og mango.Is til dessert med GOD samvittighet
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #2 Skrevet 4. september 2013 Tunga mi krøller seg når jeg spiser sorbeer. Nesten som at det svir litt pga. syrligheten. Enig at det er veldig godt, men klarer nesten ikke spise det lengre. Er det bare jeg som har det sånn? Jeg har begynt å spise litt gele når jeg er sugen på noe søtt. Har laget bittesmå porsjonspakninger med gele som står i kjøleskapet. Det er lov å unne seg en slik hver ettermiddag når jeg vil ha noe søtt Anonymous poster hash: 382e5...f80
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå