Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #1 Skrevet 4. september 2013 Hva skjer hvis AP vinner? Går de i alianse med de andre rødgrønne ? Eller prøver de å ta med seg høyre i regjering? Høyre for jo også mange mandater på storttinget og høyre og frp kan stå sammen og blokkere alt eller??? Jada, skal bleke håret snart Anonymous poster hash: 71239...365
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #2 Skrevet 4. september 2013 de vinner ikke, så ikke tenk på det.... Anonymous poster hash: b2fea...27f
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #3 Skrevet 4. september 2013 de vinner ikke, så ikke tenk på det.... Anonymous poster hash: b2fea...27f Hvorfor er du så sikker på det? Anonymous poster hash: 7219b...581
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #4 Skrevet 4. september 2013 de vinner ikke, så ikke tenk på det.... Anonymous poster hash: b2fea...27f Dette er jo litt som å gå rundt å være redd for at man skal bli påkjørt av bussen, eller angrepet av ulv... Det skjer jo ikke dagelig ( iallefall ikke med meg) så jeg vil gjerne vite... Hvem vet kanskje vi blir truffet av en svær astroide den 8 september så ingen får stemt... Anonymous poster hash: 71239...365
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #5 Skrevet 4. september 2013 hvis en kan litt politikk, og ser hvordan målingene fungerer, så er ikke jeg redd for at jens skal vinne...og skulle han mot formodning gjøre det, så tar han ikke med seg høyre, men de 2 små taperpartiene som han gjør som han vil med..... Anonymous poster hash: b2fea...27f
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #6 Skrevet 4. september 2013 hvis en kan litt politikk, og ser hvordan målingene fungerer, så er ikke jeg redd for at jens skal vinne...og skulle han mot formodning gjøre det, så tar han ikke med seg høyre, men de 2 små taperpartiene som han gjør som han vil med..... Anonymous poster hash: b2fea...27f Nå er det altså slik at valgresultatet kan bli noe helt annet enn meningsmålingene sier. Det har hendt før, og det kan hende igjen. Det er mitt poeng. Og siden du sier du kan så mye om politikk, har du kanskje også fulgt med på nyhetene den siste tiden, hvor de bl.a. har satt at så mange som hver fjerde nordmann ikke bestemmer seg for hvem de skal stemme på før på valgdagen. Dermed er det svært lite som er sikkert før resultatet foreligger. Vil jeg påstå. Men hey! Jeg vet visst lite om politikk vistnok. Anonymous poster hash: 7219b...581
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå