Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #1 Skrevet 4. september 2013 Har vært hos legen idag pga sterk kvalme. Mens vi satt der spurte legen om jeg ville ta en utvendig ul og det ville jeg så klart! Jeg var ca 7-8 uker på vei, så legen sa at det var mulighet for at det var litt for tidlig. Men vi fikk med engang se en liten ert der hjerte slo:) 33 mm langt, så det vil si at jeg er litt ut i uke 9. Lykke <3 Legen fortalte forresten at kvalme tidlig i svangerskapet er et meget positivt tegn på at alt går bra med den lille i magen.. En liten trøst! Men fy så lei jeg er..... Anonymous poster hash: 3cc9e...ca9
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #2 Skrevet 4. september 2013 Så heldig du er! :-) Er det vanlig av fastlegen kan ta ul? jeg skal på første kontroll til uka og har sååå lyst til å vite at alt er greit der inne! Har også hørt at kvalme er positivt, bare å tro på det ;-) Anonymous poster hash: edc36...683
Tieran Skrevet 5. september 2013 #3 Skrevet 5. september 2013 Åh, heldiggris Jeg har også lyst til å se det lille frøet mitt Jeg var ikke klar over at man kunne se fosteret på utvendig ul så tidlig, jeg. Er 8 uker på vei i dag og venter med stor spenning på at dagene går og jeg kan teste ut angelsound'n min
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå