Gå til innhold

Hvilken ansiktskrem bruker du, og hvor gammel er du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker du evt serum?

Anonymous poster hash: 1c854...868

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har brukt øyeserum mot blå under øynene,men overhode ingen virkning.(kosta 600kr, så ingen billig skvip!)

Bruker No.7 intense både dag og nattkrem og er veldig fornøyd. er 33 år gammel. har Vichy øyekrem

Anonymous poster hash: 30122...12e
Skrevet

Jeg bruker lancome neurocalm hydra zen. Ikke noe ekstra under øynene. Jeg er 31 år :)

Skrevet

Har passer 30 å bruker Bare vitamins fra Bare Minerals. Har ikke hatt så fin hud siden jeg var 18 så jeg er fornøyd!

Anonymous poster hash: db57d...bf9
Skrevet

Bruker Enzymion fra Lush, er 23 år.

Anonymous poster hash: c62c8...2aa
Skrevet

Ingen, er 27 år

Anonymous poster hash: 0ffcd...d34
Skrevet

Cliniderm Sense

Er 39 år med en veldig sensitiv hud (atopisk hud), tørr men samtidig røflammet og uren. Endelig har jeg funnet en krem som gir masse fukt uten å bli fettete og som ikke irriterer min hud som lett klør og blir rød.

Bruker light-versjonen og dagen og rich-versjonen av kremen om natta.

http://www.apotek1.no/wcs/SearchDisplay?storeId=10151&catalogId=10051&langId=200&pageSize=12&beginIndex=0&sType=SimpleSearch&resultCatEntryType=2&showResultsPage=true&pageView=&errorViewName=SearchDisplayView&searchTerm=cliniderm+sens

Anonymous poster hash: 756cf...137
Skrevet

Bruker skin smoothing cream og intense eye repair fra dermalogica. Har brukt den første så lenge jeg kan huske og den andre i fem/seks år, og har ganske så feilfri hud. Er 37.

Anonymous poster hash: d976e...b6b
Skrevet

Ittno.. Får masse kviser av å drive å dytte trynet fullt av unaturlige kjemikalier og guffe.

Skrubber litt i ny og ne.. 

Skrevet

Bruker Dermalogica active moist og av og til en krukke med l'occitane øyekrem.

Er 39 år.

Anonymous poster hash: 2da8b...5f7
Skrevet

Cliniderm Sense

Er 39 år med en veldig sensitiv hud (atopisk hud), tørr men samtidig røflammet og uren. Endelig har jeg funnet en krem som gir masse fukt uten å bli fettete og som ikke irriterer min hud som lett klør og blir rød.

http://www.apotek1.no/wcs/SearchDisplay?storeId=10151&catalogId=10051&langId=200&pageSize=12&beginIndex=0&sType=SimpleSearch&resultCatEntryType=2&showResultsPage=true&pageView=&errorViewName=SearchDisplayView&searchTerm=cliniderm+sens

Den skal jeg jammen prøve! Takk! :)

Og takk for svar dere andre også! :)

HI

Skrevet

Er 28 og bruker Biotherm aqua Source :)

Skrevet

26 år. Mary kay Timewise age figthing moisturiser, den rosa serien..

Ikke heng dere for mye opp i age fighting.. det er en ansiktskrem som funker fabelaktig, iallefall med 3 in 1 cleanser først :)

Skrevet

Er 25, bruker såpe og vann ;)

Anonymous poster hash: 078c2...e59

Skrevet

Ingen, merker ikke forskjell om jeg bruker hudkrem eller ikke. Er 34.

Skrevet

Cliniderm Sense

Denne skal jeg prøve også..

nå bruker jeg body shop sin for sensitiv hud (den grønne).. men den svir faktisk litt når jeg tar den på, så kan ikke skjønne at den er bra for sensitiv hud!

Anonymous poster hash: bcb82...f48

Skrevet

Aloe vera, eneste som stopper kvisene:p Er 28.

Anonymous poster hash: 56448...f0d
Skrevet

Keg bruker ingen ansiktskrem aller andre fuktighetskremer. Er 46. Kremene ødlegger bare den naturlige balansen i huden.

Anonymous poster hash: 3958d...a8b
Skrevet

Bruker intense moisturiser fra Nuskin.

Har tørr sensitiv hud med tidvis utenheter. Så med denne får jeg baby hud :)

23 år er jeg

Skrevet

A-krem. 30 år, får kviser uansett om jeg bruker noe eller ikke. 

Skrevet

33 år. Bruker Vichy aqualia termal - riche. Kjempegod! :-)

Skrevet

33 år. Bruker Vichy aqualia termal - riche. Kjempegod! :-)

Ja den har jeg faktisk god erfaring med, men jeg er så sensitiv på lukter, og denne lukter litt sterkt og lenge dessverre... :/

HI

Skrevet

Keg bruker ingen ansiktskrem aller andre fuktighetskremer. Er 46. Kremene ødlegger bare den naturlige balansen i huden.

Anonymous poster hash: 3958d...a8b

Kan man venne seg av med hudkrem da tro? Jeg blir så stram (ikke tørr) i huden at det er skikkelig ubehagelig hvis jeg ikke har god nok krem.

Men skulle ønske jeg slapp å bruke det.

Dere som ikke bruker krem, renser dere huden da?

Skrevet

Planteessens fra decleor (serum), med hydra floral krem over. Øyekrem fra MD formulation. Proppfull av fukt

Anonymous poster hash: 835d0...b51
Skrevet

Akkurat nå bruker jeg 'All day all year' fra Sisley i kombinasjon med et serum jeg ikke husker hva heter fra samme serie og i tillegg en egen nattkrem fra samme serie. Kjempefornøyd.

Jeg er 38 år og har kombinasjonshud.

Anonymous poster hash: 17195...cca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...