Gå til innhold

Hadde dere blitt skuffet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis mannen deres valgte å reise bort for helgen som sammenfall med bryllupsdag ?

Anonymous poster hash: 7749f...7a9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde nok kommet ann på hvilken bryllupsdag deg var, hvis det var den første hadde jeg nok blitt litt skuffet ja. 

Skrevet

Nei. Har gjort det selv, så hadde ikke sagt noe om han hadde gjort det et år også. Er bare en dag blant alle andre, feire oss selv og forholdet kan vi gjøre når som helst :)

Anonymous poster hash: f48e8...399

Skrevet

Nei, jeg husker aldri brullupsdagen.

Må sjekke inni ringen for å være sikker på når den er.

Skrevet

Nei. Tilfeldigheter har gjort det sånn at vi nesten aldri har vært sammen på bryllupsdagen. Ikke noe problem det :-) Men vi har prøvd å få til å ha barnevakt og få ut og spise en gang rett før eller etter.

Anonymous poster hash: 5e821...c1b

Skrevet

Nei. Men han hadde blitt det hvis jeg bevisst hadde lagt noe til bryllupsdagen. Så da ville jeg ikke gjort det.

Hans familie er gode på å feire merkedager. Min familie (foreldrene mine også) glemmer ofte bursdager. Vi sliter litt med kulturforskjellene :).

Skrevet

Nei. Jeg glemte bryllupsdagen vår, og det pleier jeg i grunn å gjøre hvert år... Mannen husker det ofte da, og pleier å gjøre noe ut av det. :)

Anonymous poster hash: 47f84...790

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Nei.

Skrevet

Nei, og ser for meg at det skjer mer enn 1 gang i fremtiden. Men heldigvis er vi veldig like der og bryr oss ikke så masse. Vi kan likegodt ta en middag neste dag det passer :)

Skrevet

Det er forresten 10 år.

HI

Skrevet

Vi husker aldri bryllupsdagen vår, men for 10 års bryllupsdag har vi lagt store planer. Den skal huskes!:) Så ja, jeg hadde blitt skuffet hvis det var rund bryllupsdag.

Skrevet

Det er forresten 10 år.

HI

ja, jeg hadde blitt det. jeg er super barnslig. jeg hadde blitt det uansett hvilken bryllupsdag det var og 10 år, da hadde jeg klikka.

men så er jeg henne som klikket fordi kjæresten ville ta på seg ekstra vakt på 17 mai og la meg være alene med barna også. :D

det som er litt dårlig gjort hos er at han jobber skift og jeg jobber 8-16 så jeg blir nesten alltid alene på helligdager.

Anonymous poster hash: 87f48...c25

Skrevet

Det er forresten 10 år.

HI

ja, jeg hadde blitt det. jeg er super barnslig. jeg hadde blitt det uansett hvilken bryllupsdag det var og 10 år, da hadde jeg klikka.

men så er jeg henne som klikket fordi kjæresten ville ta på seg ekstra vakt på 17 mai og la meg være alene med barna også. :D

det som er litt dårlig gjort hos er at han jobber skift og jeg jobber 8-16 så jeg blir nesten alltid alene på helligdager.

Anonymous poster hash: 87f48...c25

Det er jo MYE verre å være alene på 17. mai enn å bare feire bryllupsdagen en annen dag.

Jeg er alene med barna HVER ENESTE 17. mai, og jeg HATER 17. mai.

Anonymous poster hash: a8f3e...f52

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...