Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #1 Skrevet 4. september 2013 haha... bra innlegg. men jeg venter og venter og venter. det skjer jo aldri. jeg vet at han tenker på det, og vi snakker masse om bryllup og å være gift. så vi er enige om at vi skal det, og at det er han som skal fri. men jeg er lei av å vente. vi har gode jobber, stort hus og alt er klart. han får bare aldri ut fingeren. og jeg vet ikke hvorfor. han vil at vi skal få baby, samtidig vet han at vi ikke får det før vi er gift. og da må han jo fri. hilsen frøken lei av å vente. Anonymous poster hash: 75a61...bba
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #2 Skrevet 4. september 2013 Han fridde ikke, det gjorde jeg. Anonymous poster hash: b9d29...407
Gjest MMJ Skrevet 4. september 2013 #3 Skrevet 4. september 2013 Tja, ikke sikkert det var derfor, men han fridde i allefall etter flere år da jeg endret barnas etternavn til mitt De var små da, så de skjønte jo ikke det. Jeg var lei av å alltid måtte oppgi ett etternavn på dem, og et annet på meg. Så fant ut, jeg hadde fødet dem, så derfor var det mest rettferdig de hadde mitt etternavn. Jeg ønsket jo at vi alle skulle hete det samme.... særlig ville jeg ha samme navn som mine barn. Etter noen dager... så fridde han Dermed ble det ikke noen bytting av etternavn på barna, kun på meg
PrinsessensMor Skrevet 4. september 2013 #4 Skrevet 4. september 2013 her var det jeg som fridde til han=) Følte at det var riktig, og hvorfor er det mannen som skal gjøre det?
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #5 Skrevet 4. september 2013 her var det jeg som fridde til han=) Følte at det var riktig, og hvorfor er det mannen som skal gjøre det? nei, det er jo ikke sånn at mannen må fri. kunne jo gjort det selv. tingen er bare det at jeg vil at han skal fri, at han skal love å være min for alltid og at han skal be meg om å love det samme. litt fordi det er jeg som tar mye av risikoen med å få barn. både medisinsk og i forhold til fremtidig ansvar. han kan jo dra når som helst og være helgepappa om han gidder, mens jeg som mor aldri kan gjøre det samme. jeg vet at dette er fryktelig upolitisk korrekt og si og veldig gamledags. men tidligere erfaringer viser at det fort kan bli sånn. så jeg er litt redd. Anonymous poster hash: 75a61...bba
Musemorbr / Skrevet 4. september 2013 #6 Skrevet 4. september 2013 Her var det visst at han oppdaget at den koselige presten vår flyttet. Han hadde altså ventet for lenge, med tanke på å få akkurat denne presten til å vie oss. Mulig det fikk han til å gruble litt over livet ja. Så lå vi der på hver vår sofa, i romjula, fullpakka av influensa. Holdt hender, som vi gjerne gjør når vi ligger sånn, for utslåtte til å være mer romantisk. Plutselig var vi forlova.
Tarssan Skrevet 4. september 2013 #7 Skrevet 4. september 2013 Mannen min fridde et par mnd etter at vi fant ut at vi ventet vårt første barn Vi hadde pratet om at vi ønsket å gifte oss før vi fikk barn. Det ble vi derimot ikke, da det viste seg at det bodde en prinsessedrøm i meg og, og Kjolen jeg falt for ikke passet med gravidemage så bryllupet ble utsatt til etter fødselen
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #8 Skrevet 4. september 2013 Føler meg deg - jeg er i akkurat samme situasjon! Må vel kanskje bare bite det i meg og spørre selv. Anonymous poster hash: 88856...f05
moota m storebror&lillebror Skrevet 4. september 2013 #9 Skrevet 4. september 2013 Første gangen var det fordi jeg en gang sa omtrent som dette: Nå har du snakket så lenge om å fri at nå får du bare holde kjeft til du faktisk gjør det!" Dagen etter var vi på ringshopping på ferien Så gikk vi fra hverandre og når vi ble sammen igjen var det på en måte min tur siden han hadde fridd hehe Etter et par runder med meg selv fridde jeg faktisk
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #10 Skrevet 4. september 2013 Første gangen var det fordi jeg en gang sa omtrent som dette: Nå har du snakket så lenge om å fri at nå får du bare holde kjeft til du faktisk gjør det!" Dagen etter var vi på ringshopping på ferien Så gikk vi fra hverandre og når vi ble sammen igjen var det på en måte min tur siden han hadde fridd hehe Etter et par runder med meg selv fridde jeg faktisk haha.... det skal jeg også si! det var super lurt! Anonymous poster hash: 75a61...bba
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #11 Skrevet 4. september 2013 Jeg holdt på å dø etter en rutine operasjon for et par år siden. Lå flere dager i respirator. Et par dager etter jeg våknet fridde han. Det gikk opp for han hvor mye jeg betydde og hvor redd han var for å miste meg. Anonymous poster hash: 04888...a66
moota m storebror&lillebror Skrevet 4. september 2013 #12 Skrevet 4. september 2013 Første gangen var det fordi jeg en gang sa omtrent som dette: Nå har du snakket så lenge om å fri at nå får du bare holde kjeft til du faktisk gjør det!" Dagen etter var vi på ringshopping på ferien Så gikk vi fra hverandre og når vi ble sammen igjen var det på en måte min tur siden han hadde fridd hehe Etter et par runder med meg selv fridde jeg faktisk haha.... det skal jeg også si! det var super lurt! Anonymous poster hash: 75a61...bba Haha bare ikke kjeft på meg om det ikke hjelper Når jeg sa det var det faktisk ikke på tanken at det skulle ha den effekten. Jeg følte bare at han målte om jeg var god nok for han på måten vi snakket om det på. Det orka jeg ikke. Jeg mente jeg var den jeg var, ta meg eller la vær
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #13 Skrevet 4. september 2013 Første gangen var det fordi jeg en gang sa omtrent som dette: Nå har du snakket så lenge om å fri at nå får du bare holde kjeft til du faktisk gjør det!" Dagen etter var vi på ringshopping på ferien Så gikk vi fra hverandre og når vi ble sammen igjen var det på en måte min tur siden han hadde fridd hehe Etter et par runder med meg selv fridde jeg faktisk haha.... det skal jeg også si! det var super lurt! Anonymous poster hash: 75a61...bba Haha bare ikke kjeft på meg om det ikke hjelper Når jeg sa det var det faktisk ikke på tanken at det skulle ha den effekten. Jeg følte bare at han målte om jeg var god nok for han på måten vi snakket om det på. Det orka jeg ikke. Jeg mente jeg var den jeg var, ta meg eller la vær hehe... nei du skal få slippe kjeft altså! ja det er litt sånn jeg føler det her også. jeg føler han finner på nye ting hele tiden. vi må vente til vi har kjøpt hus. vi må vente til vi har fått arven, vi må vente til jeg har fått feriepenger, vi må vente til jeg hat kjøpt bilen. vi må vente til du har byttet jobb, vi må vente til jeg har byttet jobb, vi må vente til du har fått fast jobb, vi må vente til du har slutta på medisiner. jeg har lagt en plan, men jeg har bare plankene og ikke spikerne i planen. jeg gruer meg litt i tilfellet du ikke bli glad. osv osv osv. det er et frieri, ikke en doktorgrad! Anonymous poster hash: 75a61...bba
moota m storebror&lillebror Skrevet 4. september 2013 #14 Skrevet 4. september 2013 Første gangen var det fordi jeg en gang sa omtrent som dette: Nå har du snakket så lenge om å fri at nå får du bare holde kjeft til du faktisk gjør det!" Dagen etter var vi på ringshopping på ferien Så gikk vi fra hverandre og når vi ble sammen igjen var det på en måte min tur siden han hadde fridd hehe Etter et par runder med meg selv fridde jeg faktisk haha.... det skal jeg også si! det var super lurt! Anonymous poster hash: 75a61...bba Haha bare ikke kjeft på meg om det ikke hjelper Når jeg sa det var det faktisk ikke på tanken at det skulle ha den effekten. Jeg følte bare at han målte om jeg var god nok for han på måten vi snakket om det på. Det orka jeg ikke. Jeg mente jeg var den jeg var, ta meg eller la vær hehe... nei du skal få slippe kjeft altså! ja det er litt sånn jeg føler det her også. jeg føler han finner på nye ting hele tiden. vi må vente til vi har kjøpt hus. vi må vente til vi har fått arven, vi må vente til jeg har fått feriepenger, vi må vente til jeg hat kjøpt bilen. vi må vente til du har byttet jobb, vi må vente til jeg har byttet jobb, vi må vente til du har fått fast jobb, vi må vente til du har slutta på medisiner. jeg har lagt en plan, men jeg har bare plankene og ikke spikerne i planen. jeg gruer meg litt i tilfellet du ikke bli glad. osv osv osv. det er et frieri, ikke en doktorgrad! Anonymous poster hash: 75a61...bba Huff det høres jo helt vilt ut Her var det mer at han følte jeg alltid gjorde noe dumt når han endelig følte vi kom nær hverandre. Jeg gjorde jo for så vidt det, hadde noen lure ideer og slikt. Men han kjente meg så pass at han visste hva han fikk, og ville han ikke så kunne han dumpet meg. Eller i det minste holdt kjeft til han hadde bestemt seg. Vi var nok ment til å være sammen fra første dag. Det tok bare litt tid før vi begge forsto det. Vi har det supergodt sammen nå Gift ble vi tilslutt og alt
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #15 Skrevet 4. september 2013 Første gangen var det fordi jeg en gang sa omtrent som dette: Nå har du snakket så lenge om å fri at nå får du bare holde kjeft til du faktisk gjør det!" Dagen etter var vi på ringshopping på ferien Så gikk vi fra hverandre og når vi ble sammen igjen var det på en måte min tur siden han hadde fridd hehe Etter et par runder med meg selv fridde jeg faktisk haha.... det skal jeg også si! det var super lurt! Anonymous poster hash: 75a61...bba Haha bare ikke kjeft på meg om det ikke hjelper Når jeg sa det var det faktisk ikke på tanken at det skulle ha den effekten. Jeg følte bare at han målte om jeg var god nok for han på måten vi snakket om det på. Det orka jeg ikke. Jeg mente jeg var den jeg var, ta meg eller la vær hehe... nei du skal få slippe kjeft altså! ja det er litt sånn jeg føler det her også. jeg føler han finner på nye ting hele tiden. vi må vente til vi har kjøpt hus. vi må vente til vi har fått arven, vi må vente til jeg har fått feriepenger, vi må vente til jeg hat kjøpt bilen. vi må vente til du har byttet jobb, vi må vente til jeg har byttet jobb, vi må vente til du har fått fast jobb, vi må vente til du har slutta på medisiner. jeg har lagt en plan, men jeg har bare plankene og ikke spikerne i planen. jeg gruer meg litt i tilfellet du ikke bli glad. osv osv osv. det er et frieri, ikke en doktorgrad! Anonymous poster hash: 75a61...bba Huff det høres jo helt vilt ut Her var det mer at han følte jeg alltid gjorde noe dumt når han endelig følte vi kom nær hverandre. Jeg gjorde jo for så vidt det, hadde noen lure ideer og slikt. Men han kjente meg så pass at han visste hva han fikk, og ville han ikke så kunne han dumpet meg. Eller i det minste holdt kjeft til han hadde bestemt seg. Vi var nok ment til å være sammen fra første dag. Det tok bare litt tid før vi begge forsto det. Vi har det supergodt sammen nå Gift ble vi tilslutt og alt ja, jeg føler deg litt sånn vilt jeg også. men sånn som dere så har vi det også veldig bra og vi er nok ment for hverandre. for vi er like teite og rare begge to... jeg tror bare han får litt kalde føtter. at det er litt skummelt. hehe... det er jo de "dumme seg ut tingene" som er sjarmerende. å sitte i sofaen og se på TV kan man jo gjøre med hvem som helst Anonymous poster hash: 75a61...bba
moota m storebror&lillebror Skrevet 4. september 2013 #16 Skrevet 4. september 2013 Første gangen var det fordi jeg en gang sa omtrent som dette: Nå har du snakket så lenge om å fri at nå får du bare holde kjeft til du faktisk gjør det!" Dagen etter var vi på ringshopping på ferien Så gikk vi fra hverandre og når vi ble sammen igjen var det på en måte min tur siden han hadde fridd hehe Etter et par runder med meg selv fridde jeg faktisk haha.... det skal jeg også si! det var super lurt! Anonymous poster hash: 75a61...bba Haha bare ikke kjeft på meg om det ikke hjelper Når jeg sa det var det faktisk ikke på tanken at det skulle ha den effekten. Jeg følte bare at han målte om jeg var god nok for han på måten vi snakket om det på. Det orka jeg ikke. Jeg mente jeg var den jeg var, ta meg eller la vær hehe... nei du skal få slippe kjeft altså! ja det er litt sånn jeg føler det her også. jeg føler han finner på nye ting hele tiden. vi må vente til vi har kjøpt hus. vi må vente til vi har fått arven, vi må vente til jeg har fått feriepenger, vi må vente til jeg hat kjøpt bilen. vi må vente til du har byttet jobb, vi må vente til jeg har byttet jobb, vi må vente til du har fått fast jobb, vi må vente til du har slutta på medisiner. jeg har lagt en plan, men jeg har bare plankene og ikke spikerne i planen. jeg gruer meg litt i tilfellet du ikke bli glad. osv osv osv. det er et frieri, ikke en doktorgrad! Anonymous poster hash: 75a61...bba Huff det høres jo helt vilt ut Her var det mer at han følte jeg alltid gjorde noe dumt når han endelig følte vi kom nær hverandre. Jeg gjorde jo for så vidt det, hadde noen lure ideer og slikt. Men han kjente meg så pass at han visste hva han fikk, og ville han ikke så kunne han dumpet meg. Eller i det minste holdt kjeft til han hadde bestemt seg. Vi var nok ment til å være sammen fra første dag. Det tok bare litt tid før vi begge forsto det. Vi har det supergodt sammen nå Gift ble vi tilslutt og alt ja, jeg føler deg litt sånn vilt jeg også. men sånn som dere så har vi det også veldig bra og vi er nok ment for hverandre. for vi er like teite og rare begge to... jeg tror bare han får litt kalde føtter. at det er litt skummelt. hehe... det er jo de "dumme seg ut tingene" som er sjarmerende. å sitte i sofaen og se på TV kan man jo gjøre med hvem som helst Anonymous poster hash: 75a61...bba Hvis du føler han er klar og vil, men ikke helt klarer å ta det siste skrittet, kan du jo fri selv? Vi er også like teite og rare begge 2 Mange ganger sier jeg at det er bra ingen andre ser oss nå hehe
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #17 Skrevet 4. september 2013 Første gangen var det fordi jeg en gang sa omtrent som dette: Nå har du snakket så lenge om å fri at nå får du bare holde kjeft til du faktisk gjør det!" Dagen etter var vi på ringshopping på ferien Så gikk vi fra hverandre og når vi ble sammen igjen var det på en måte min tur siden han hadde fridd hehe Etter et par runder med meg selv fridde jeg faktisk haha.... det skal jeg også si! det var super lurt! Anonymous poster hash: 75a61...bba Haha bare ikke kjeft på meg om det ikke hjelper Når jeg sa det var det faktisk ikke på tanken at det skulle ha den effekten. Jeg følte bare at han målte om jeg var god nok for han på måten vi snakket om det på. Det orka jeg ikke. Jeg mente jeg var den jeg var, ta meg eller la vær hehe... nei du skal få slippe kjeft altså! ja det er litt sånn jeg føler det her også. jeg føler han finner på nye ting hele tiden. vi må vente til vi har kjøpt hus. vi må vente til vi har fått arven, vi må vente til jeg har fått feriepenger, vi må vente til jeg hat kjøpt bilen. vi må vente til du har byttet jobb, vi må vente til jeg har byttet jobb, vi må vente til du har fått fast jobb, vi må vente til du har slutta på medisiner. jeg har lagt en plan, men jeg har bare plankene og ikke spikerne i planen. jeg gruer meg litt i tilfellet du ikke bli glad. osv osv osv. det er et frieri, ikke en doktorgrad! Anonymous poster hash: 75a61...bba Huff det høres jo helt vilt ut Her var det mer at han følte jeg alltid gjorde noe dumt når han endelig følte vi kom nær hverandre. Jeg gjorde jo for så vidt det, hadde noen lure ideer og slikt. Men han kjente meg så pass at han visste hva han fikk, og ville han ikke så kunne han dumpet meg. Eller i det minste holdt kjeft til han hadde bestemt seg. Vi var nok ment til å være sammen fra første dag. Det tok bare litt tid før vi begge forsto det. Vi har det supergodt sammen nå Gift ble vi tilslutt og alt ja, jeg føler deg litt sånn vilt jeg også. men sånn som dere så har vi det også veldig bra og vi er nok ment for hverandre. for vi er like teite og rare begge to... jeg tror bare han får litt kalde føtter. at det er litt skummelt. hehe... det er jo de "dumme seg ut tingene" som er sjarmerende. å sitte i sofaen og se på TV kan man jo gjøre med hvem som helst Anonymous poster hash: 75a61...bba Hvis du føler han er klar og vil, men ikke helt klarer å ta det siste skrittet, kan du jo fri selv? Vi er også like teite og rare begge 2 Mange ganger sier jeg at det er bra ingen andre ser oss nå hehe hehe... det sier jeg også ofte! i går prøvde han og spise nesa mi, med og blåse inn i den, også hadde han spist Daim, så det smakte Daim i munnen min. vi lo så mye. for ingen forventet det. og det er jo sånn sykt som ingen gjør... hehe. jeg vil ikke fri. han vil ikke at jeg skal fri heller. vi er enige om at det er "hans jobb". jeg vil ha enstens diamantring, og jeg kan jo ikke kjøpe den til meg selv... hehe Anonymous poster hash: 75a61...bba
moota m storebror&lillebror Skrevet 4. september 2013 #18 Skrevet 4. september 2013 Første gangen var det fordi jeg en gang sa omtrent som dette: Nå har du snakket så lenge om å fri at nå får du bare holde kjeft til du faktisk gjør det!" Dagen etter var vi på ringshopping på ferien Så gikk vi fra hverandre og når vi ble sammen igjen var det på en måte min tur siden han hadde fridd hehe Etter et par runder med meg selv fridde jeg faktisk haha.... det skal jeg også si! det var super lurt! Anonymous poster hash: 75a61...bba Haha bare ikke kjeft på meg om det ikke hjelper Når jeg sa det var det faktisk ikke på tanken at det skulle ha den effekten. Jeg følte bare at han målte om jeg var god nok for han på måten vi snakket om det på. Det orka jeg ikke. Jeg mente jeg var den jeg var, ta meg eller la vær hehe... nei du skal få slippe kjeft altså! ja det er litt sånn jeg føler det her også. jeg føler han finner på nye ting hele tiden. vi må vente til vi har kjøpt hus. vi må vente til vi har fått arven, vi må vente til jeg har fått feriepenger, vi må vente til jeg hat kjøpt bilen. vi må vente til du har byttet jobb, vi må vente til jeg har byttet jobb, vi må vente til du har fått fast jobb, vi må vente til du har slutta på medisiner. jeg har lagt en plan, men jeg har bare plankene og ikke spikerne i planen. jeg gruer meg litt i tilfellet du ikke bli glad. osv osv osv. det er et frieri, ikke en doktorgrad! Anonymous poster hash: 75a61...bba Huff det høres jo helt vilt ut Her var det mer at han følte jeg alltid gjorde noe dumt når han endelig følte vi kom nær hverandre. Jeg gjorde jo for så vidt det, hadde noen lure ideer og slikt. Men han kjente meg så pass at han visste hva han fikk, og ville han ikke så kunne han dumpet meg. Eller i det minste holdt kjeft til han hadde bestemt seg. Vi var nok ment til å være sammen fra første dag. Det tok bare litt tid før vi begge forsto det. Vi har det supergodt sammen nå Gift ble vi tilslutt og alt ja, jeg føler deg litt sånn vilt jeg også. men sånn som dere så har vi det også veldig bra og vi er nok ment for hverandre. for vi er like teite og rare begge to... jeg tror bare han får litt kalde føtter. at det er litt skummelt. hehe... det er jo de "dumme seg ut tingene" som er sjarmerende. å sitte i sofaen og se på TV kan man jo gjøre med hvem som helst Anonymous poster hash: 75a61...bba Hvis du føler han er klar og vil, men ikke helt klarer å ta det siste skrittet, kan du jo fri selv? Vi er også like teite og rare begge 2 Mange ganger sier jeg at det er bra ingen andre ser oss nå hehe hehe... det sier jeg også ofte! i går prøvde han og spise nesa mi, med og blåse inn i den, også hadde han spist Daim, så det smakte Daim i munnen min. vi lo så mye. for ingen forventet det. og det er jo sånn sykt som ingen gjør... hehe. jeg vil ikke fri. han vil ikke at jeg skal fri heller. vi er enige om at det er "hans jobb". jeg vil ha enstens diamantring, og jeg kan jo ikke kjøpe den til meg selv... hehe Anonymous poster hash: 75a61...bba Hehe høres ut som om dere har det veldig gøy ja Da får du bare vente fint på han Imens får du hinte om hvordan du ønsker han skal gjøre det så han får noen tips
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #19 Skrevet 4. september 2013 Jeg sa jeg ikke gadd være mere sammen med han om vi ikke giftet oss for for min del er det viktig å ha i grunn før barn, familie osv. Så da fikk han valget da Nei, jeg er ikke kristen ) Anonymous poster hash: 3270f...e4d
Gilette Skrevet 4. september 2013 #20 Skrevet 4. september 2013 Min fridde i løpet av noen dager. Vi giftet oss etter 2 uker som par, og har det kjempebra sammen. Det som gjorde at han fridde sier han i ettertid er at han ville bli gammel med meg. (Ja han vet at samboerskap ikke er for meg)
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #21 Skrevet 4. september 2013 Her var det jeg som hadde satt stopper for det før vi ble et par, i mine yngre dager hadde jeg det for meg at et menneske er ikke skapt for å ha en person livet ut og at jeg aldri skulle gifte meg hehe.. Men etter vi hadde vært sammen i noen år, fått et barn og kjøpt hus, så sa jeg en dag at jeg kanskje kunne tenke meg å gifte meg alikevel.. Det satte igang prosessen hos han.. det tok nøyaktig 3 uker og to dager før ringen var på fingern haha... Anonymous poster hash: 43bbd...b94
Lurker Skrevet 5. september 2013 #23 Skrevet 5. september 2013 Jeg brøt sammen i tårer da jeg trodde at forholdet vårt gikk til helvette. Han hadde blitt så rar og fraværende de siste ukene. Så jeg satt der tårevåt og i morgenkåpe etter å ha dusjet. Da fridde han og gav meg ringen han hadde kjøpt. Den hadde endelig kommet dagen før, han hadde ventet på den i en måned.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2013 #24 Skrevet 5. september 2013 Unnskyld at jeg sier det, men synes dere virkelig det er koselig å bli fridd til av en dere må presse til å gjøre det? Hva er poenget da?Her gikk mannen ned på kne etter at vi hadde vært sammen tre års tid. Han gråt og jeg gråt og det var kjempekoselig Anonymous poster hash: ba283...9d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå