Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #1 Skrevet 4. september 2013 Som student og alenemamma har jeg for tiden veldig dårlig råd - så tanken på å selge unna barneklær som jenta mi har vokst fra frister veldig. Samtidig føler jeg det blir helt feil å selge! Samlet sammen klærne og jeg hadde nok fått noen hundre for alt sammen. To sett regntøy, vinterdress, ullklær, støvler, to par vintersko, vinterjakker pluss mye mer! Alt er pent/lite brukt. Har ei vennine med to barn, som er yngre enn jenta mi. Vet hun hadde satt pris på å arve klær! Ønsker så gjerne å gi bort klærne, men trenger sårt de hundrekronene jeg kunne ha solgt de for Hadde jeg ikke bare levd på lånekassen, som jeg nå gjør, hadde jeg gladelig gitt henne klærne uten å nøle! Bruker du å gi bort eller selge barneklær? Anonymous poster hash: 7330c...69e
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #2 Skrevet 4. september 2013 Jeg ville spart til neste baby! Anonymous poster hash: e34d6...866
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #3 Skrevet 4. september 2013 Som student og alenemamma har jeg for tiden veldig dårlig råd - så tanken på å selge unna barneklær som jenta mi har vokst fra frister veldig. Samtidig føler jeg det blir helt feil å selge! Samlet sammen klærne og jeg hadde nok fått noen hundre for alt sammen. To sett regntøy, vinterdress, ullklær, støvler, to par vintersko, vinterjakker pluss mye mer! Alt er pent/lite brukt. Har ei vennine med to barn, som er yngre enn jenta mi. Vet hun hadde satt pris på å arve klær! Ønsker så gjerne å gi bort klærne, men trenger sårt de hundrekronene jeg kunne ha solgt de for Hadde jeg ikke bare levd på lånekassen, som jeg nå gjør, hadde jeg gladelig gitt henne klærne uten å nøle! Bruker du å gi bort eller selge barneklær? Anonymous poster hash: 7330c...69e Ga bort mye til ei venninne før. Fikk aldri takk og da jeg siste gang ga henne 2 reinsdyr dresser, masse sko, bergans jakker og annet og hun spurte om jeg skulle ha noe sa jeg at hun heller kunne kjøpe mitt barn en feriegave. Hun er fadder til barnet mitt og siden jeg hadde brekt foten ble det ikke ferie den sommeren. Hun kom hjem uten feriegave og nevnte det sånn tilfeldig; glemte helt av X. Etter det selger jeg store ting som dresser mens resten gis til NAV her som deler ut til flyktninger. Har du bruk for pengene så selg unna! Anonymous poster hash: bb4a0...239
Cruella De Vil Skrevet 4. september 2013 #4 Skrevet 4. september 2013 Hei, når du har veldig dårlig råd, synes jeg det er lurt å selge klærne, jeg. Pengene kan du bruke til nye klær til barnet ditt. Når du er ferdig med å studere og får deg en jobb og bedre råd, kan du heller gi bort klærne.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #5 Skrevet 4. september 2013 Jeg kunne nok også godt trengt pengene, men orker ikke styret med Finn, henvendelsene, prutingen osv, så jeg gir det bort. For meg er det overhodet ikke verdt det å bruke tid og energi på å selge det, er jo ikke man får for brukte klær i dag som man kan kjøpe helt nytt med 50-70% avslag i både butikker og på nett nesten hele året... Anonymous poster hash: ea27e...b75
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #6 Skrevet 4. september 2013 Hadde solgt om jeg trengte pengene. Her gis innerklær bort og tenkte å selge ytterklær evt. Men nå har ikke jeg sånn kjempe bruk for et par hundrelapper ekstra heller som oftest.. Anonymous poster hash: bdf57...292
valkyrien Skrevet 4. september 2013 #7 Skrevet 4. september 2013 Jeg gir bort eller putter i klescontainer. Bor så langt ute på landet at det å skulle møte noen som ville ha eller sende klær ville spist opp det lille jeg kunne fått for ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå