Gå til innhold

Herregud for en utakknemlig gammel kjerring...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestemoren til samboeren min hadde selskap i dag. Dvs hun hadde ikke invitert til selskap, men sagt at de som ville kunne komme innom på en kopp kaffe. 

Vi gav henne et gavekort på fotpleie siden hun ofte gjør det, og har jo som alle andre eldre, alt man trenger. Da ble hun sur, for det var feil plass vi hadde kjøpt gavekortet. 

Så kommer sønnen hennes og kone med barn med en flott blomst med krukke og pynt på. Da utbryter hun hvor i all verden hun skal ha plass til den blomsten.

Ikke noe takk engang. Blir så irritert. Måtte si til barna etterpå at vi alltid takket for gaver uansett hva det var eller om vi kanskje ikke likte det helt slik at de ikke tror sånn oppførsel er vanlig praksis. 

Til samboeren min fylte år fikk han ingenting, så nå tror jeg at vi er ferdige med å gi gaver på den kanten......

Anonymous poster hash: 78c31...f92
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som farmora mi. Bare hun er enda verre. 

Vi er ikke så ofte på besøk der, for å si det på den måten.

Anonymous poster hash: 26d59...52c
Skrevet

Min mormor er likedan. Sur, gammel bitch altså. Gjelder mer enn dette med gaver, det gjelder ALT. Så irriter deg grønn, du har god grunn til det.

Anonymous poster hash: 14dc8...f37
Skrevet

Trodde jeg skulle bli møtt med masse kritikk nå, men ja jeg irriterer meg grønn! Gidder ikke å legge penger i gave til henne lenger. Får bare late som ingenting. Samboeren fikk et par ullsokker hun hadde liggende når han fylte 30, og nå fylte ikke hun rundt tall engang.. 

HI

Anonymous poster hash: 78c31...f92

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...