Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre med dette da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en svigerinne som har lært seg å strikke litt for en stund tilbake. Hun har blant annet strikket en enkel kjole til en av de jentene jeg har. Denne er så smal nederst at den kan ikke brukes, for det går ikke an å bevege beina og litt hull her og der for det har blitt mistet masker, men jeg takket fint og tok imot. 

Nå venter jeg baby snart og hun har satt i gang med hentesett. Jeg kjenner at jeg vil bruke det hentesettet jeg har brukt til de andre siden alle sammen er samme kjønn, men tenker da vil hun nok bli superskuffet. Jeg blir litt flau om jeg skal tre på babyen noen rare strikkeklær (om de blir like de andre da). De fleste vil vel ha fine klær på hjemreisen siden minnet om det blir foreviget med et bilde som regel. 

Så hva gjør jeg? Hvordan kan jeg si det på en fin måte at jeg ikke ønsker at hun skal strikke til meg? 

Anonymous poster hash: e86f6...85b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si det enkelt at du vil bruke samme hentesett som på de to første:-) ærlig sak det vel :-)

Skrevet

Selv om hun strikker et sett til babyen, trenger du jo ikke å bruke det på vei hjem fra sykehuset. Du kan ta det på en gang dere skal på besøk til dem, eller ta det på babyen og ta et bilde og sende henne. Strikkesett kan man jo alltids få bruk for, så jeg ville ikke sagt til henne at hun ikke skal strikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...