Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #1 Skrevet 4. september 2013 Til tross for mine kraftige fordommer mot den, valgte jeg ¨å prøve meg med en profil der. Jeg er selv høyt utdannet med god økonomi og er interessert i kunst, kultur, litteratur, politikk, kosthold, holde meg i form, osv. Tenkte kanskje det kunne være flere folk med den typen interesser og bakgrunn der inne. Men det har vært utrolig skuffende! Nesten ingen som tiltaler hverken utseendemessig eller på annen måte. De skriver masse feil, røyker, har tatoveringer, er tjukke, uføretrygdede, leser ikke skjønnlitteratur, osv osv... Nå høres jeg sikkert veldig fordomsfull ut, men jeg tror at det er best å finne en som er relativt lik spnn bakgrunnsmessig....OK, jeg er vel litt fordomsfull da. Men det var vel til pass for meg, som var så dum å melde meg inn der.... Anonymous poster hash: 5d25a...fa5
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #2 Skrevet 4. september 2013 Huff, mange som er på feil side der om det stemmer det du sier. Ikke mye til elite, nei... Men du kan jo ha flaks! Anonymous poster hash: 54fe5...b18
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #3 Skrevet 4. september 2013 Joda, det har jo ingen hast, det er vel bare å vente og se. Man kan jo bli overrasket også, over folk som overhodet ikke er slik man trodde. Andre som har prvd seg på den siden? HI Anonymous poster hash: 93ba4...0d1
Magia Skrevet 4. september 2013 #4 Skrevet 4. september 2013 Det jeg lurer på er hvordan de på en måte skal sikre at siden deres faktisk inneholder "elitefolk". Har de liksom kriterier for hvem som kan bli medlemmer? Må man sende inn cv, skatteopplysninger eller annet?
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #5 Skrevet 4. september 2013 Nei, det virer som om det er som på alle andre nettsteder. Kanskje de tror de som ikke virkelig har høy utdannelse og inntekt, eller hva det nå er som utgjør "eliten", ikke tør å melde seg på der. Der tok de grundig feil. Anonymous poster hash: 93ba4...0d1
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #6 Skrevet 4. september 2013 Er ikke akkurat kremen av mannfolk som dater på nett så det er vel eliten av restene som er der inne. Kan ikke klage på det så lenge det er en elite av noe slag Anonymous poster hash: 467fd...7f0
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #7 Skrevet 4. september 2013 Jeg likte meg bedre på møteplassen. Der fikk jeg sjelden (egentlig aldri) spørsmål om inntekt eller formue. På Elite kom spørsmålet i melding nr 3... Sånt gidder jeg ikke.. Her var de virkelig bare ute etter pengene mine kamuflert bak sin "høye utdanning og viktige jobb som toppsjef".. Mye vil ha mer, fikk jeg inntrykk av. Så jeg gikk tilbake til møteplassen. Anonymous poster hash: 645ab...d8a
Anne-B. Skrevet 4. september 2013 #8 Skrevet 4. september 2013 Haha, dette har jeg lurt på lenge.. takk for at du oppklarte dette for meg, selv om det innabar skuffelse for din egen del.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #9 Skrevet 4. september 2013 Men det kan ikke bare være taper-menn som dater på nett heller. Jeg har oppdaget hele 3 menn jeg kjnner/vet om inne på en av de andre store. Han ene er faktisk veldig, veldig kjekk - husker at da vi var ungdommer var det mange som var avstandsforelsket i ham. Han har holdt seg godt og jeg vet han har høy stilling innen finans. Den andre jeg så er en bekjent, han er helt ok utseendemessig, ganske sjarmerende og morsom, og også veldig well off økonomisk. Den tredje er kanskje ikke blant de kjekkeste, men veldig smart og kultivert og ganske morsom. Tror han er innen politikk. Men ingen av dem er min type da....(og ingen av dem var på "elite"-siden, bare på de mer vanlige.) HI Anonymous poster hash: 93ba4...0d1
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #10 Skrevet 4. september 2013 Så er uheldig og blir ufør, så er man på lik linje med dem som er tykke, røyker, tatoverte og liten interesse av skjønnliteratur? Faktisk... Anonymous poster hash: 1e86c...407
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå