Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #1 Skrevet 4. september 2013 Nabofamilien har får en liten gutt. de er muslimer og jeg er redd for at de har tenkt å omsjære ham. bør barnevernet kontaktes??? Anonymous poster hash: 5e207...10a
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #2 Skrevet 4. september 2013 Det er ikke forbudt å ta kosmetisk kirurgi for de som ikke er fornøyd med sine små guttebabyer. Dessverre så er det fortsatt lovlig. Anonymous poster hash: c6870...bcc
Januars lykkeliten Skrevet 4. september 2013 #3 Skrevet 4. september 2013 Håper du tuller... Med mindre du mener at de selv kommer til å ta frem kniven altså. Da syns jeg politiet bør kontaktes. Dersom de har tenkt til å omskjære han på vanlig måte er det definitivt ingen grunn til å ta kontakt med barnevernet. Det er helt lovlig.
Januars lykkeliten Skrevet 4. september 2013 #4 Skrevet 4. september 2013 Hadde de fått en jente derimot...
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #5 Skrevet 4. september 2013 Jødiske og muslimske gutter all over er omskjærte. I tillegg er mange andre det av medisinske årsaker. Forskning viser at ved å ha partner som er omskjært er man mindre utsatt for livmorskreft. Dessuten er det mer renslig. Veldig glad for min mann er omskjært. Skulle man virkelig meldt alle foreldre med omskårne gutter til bv ville de fått mye og gjøre gitt. Kan likevel være enig i at man bør få ta valget selv, men da oppleves det nok også mer traumatisk for mange. Nyfødte har allerede vært gjennom mye traumatisk på kort tid. I muslimske miljøer er det status å være omskjært. Anonymous poster hash: 47294...952
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #7 Skrevet 4. september 2013 Jødiske og muslimske gutter all over er omskjærte. I tillegg er mange andre det av medisinske årsaker. Forskning viser at ved å ha partner som er omskjært er man mindre utsatt for livmorskreft. Dessuten er det mer renslig. Veldig glad for min mann er omskjært. Skulle man virkelig meldt alle foreldre med omskårne gutter til bv ville de fått mye og gjøre gitt. Kan likevel være enig i at man bør få ta valget selv, men da oppleves det nok også mer traumatisk for mange. Nyfødte har allerede vært gjennom mye traumatisk på kort tid. I muslimske miljøer er det status å være omskjært.Anonymous poster hash: 47294...952 Og du er muslim eller? Hadde jeg møtt en fyr som var omskjært hadde jeg gått.... Anonymous poster hash: 70451...e04
☆☆☆ Skrevet 4. september 2013 #8 Skrevet 4. september 2013 Blir nok feil ende å byrje i. Først må du få lovgivarane over på di side, deretter kan du uttrykke bekymring i øst og vest..
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #9 Skrevet 4. september 2013 Jødiske og muslimske gutter all over er omskjærte. I tillegg er mange andre det av medisinske årsaker. Forskning viser at ved å ha partner som er omskjært er man mindre utsatt for livmorskreft. Dessuten er det mer renslig. Veldig glad for min mann er omskjært. Skulle man virkelig meldt alle foreldre med omskårne gutter til bv ville de fått mye og gjøre gitt. Kan likevel være enig i at man bør få ta valget selv, men da oppleves det nok også mer traumatisk for mange. Nyfødte har allerede vært gjennom mye traumatisk på kort tid. I muslimske miljøer er det status å være omskjært.Anonymous poster hash: 47294...952 Og du er muslim eller? Hadde jeg møtt en fyr som var omskjært hadde jeg gått.... Anonymous poster hash: 70451...e04 Hvorfor hadde du gått? Anonymous poster hash: be5d4...5e5
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #10 Skrevet 4. september 2013 Litt off topic, men trist med holdninger som "da hadde jeg gått". Min sønn på 13 fikk fjernet forhuden (av medisinsk årsak, trang forhud og 8 runder antibiotika og penicillin på 1 1/2 år) da han var 4, og nå som han nærmer seg alderen hvor det etterhvert blir damer og kanskje sex så bekymrer det meg at han kan møte på damer som sier det samme. Har ikke noe til overs for religiøse grunner men det står jo liksom ikke i panna hvorfor man er omskåret da. Anonymous poster hash: 20dda...f2b
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #11 Skrevet 4. september 2013 Mannen min er heilnorsk. Omskjært av medisinske grunner. Ikke muslim, hverken han eller jeg. Ser ikke en god grunn til å gå fra en mann Pga manglende forhud. Anonymous poster hash: 47294...952
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #12 Skrevet 4. september 2013 Pappa'n til baby'n i magen min er omskjært. Jeg tenkte ikke så mye over det, men veldig renslig og bra syns jeg.. Helt fantastisk når vi hadde oralsex.! Og han er muslim.. Hvis jeg ender opp med gutt, tror jeg nok det er 50/50 for at jeg velger det for sønnen min. Ser ikke problemet. Anonymous poster hash: 7d8d1...373
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #13 Skrevet 4. september 2013 Omskjærte? Anonymous poster hash: bcc7f...55d
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #14 Skrevet 4. september 2013 Pappa'n til baby'n i magen min er omskjært. Jeg tenkte ikke så mye over det, men veldig renslig og bra syns jeg.. Helt fantastisk når vi hadde oralsex.! Og han er muslim.. Hvis jeg ender opp med gutt, tror jeg nok det er 50/50 for at jeg velger det for sønnen min. Ser ikke problemet. Anonymous poster hash: 7d8d1...373 Kan muslimer ha oralsex? Anonymous poster hash: 7360f...9c6
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #15 Skrevet 4. september 2013 Han er oppdratt mer eller mindre muslimsk, men ikke veldig praktiserende.. Anonymous poster hash: 7d8d1...373
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #16 Skrevet 4. september 2013 Pappa'n til baby'n i magen min er omskjært. Jeg tenkte ikke så mye over det, men veldig renslig og bra syns jeg.. Helt fantastisk når vi hadde oralsex.! Og han er muslim.. Hvis jeg ender opp med gutt, tror jeg nok det er 50/50 for at jeg velger det for sønnen min. Ser ikke problemet. Anonymous poster hash: 7d8d1...373 Kan muslimer ha oralsex? Anonymous poster hash: 7360f...9c6 Hvorfor skulle ikke muslimer ha oralsex?. Så lenge de er gift er det ikke noe syndig med seksuell nytelse i islam. Anonymous poster hash: be5d4...5e5
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #17 Skrevet 4. september 2013 Pappa'n til baby'n i magen min er omskjært. Jeg tenkte ikke så mye over det, men veldig renslig og bra syns jeg.. Helt fantastisk når vi hadde oralsex.! Og han er muslim.. Hvis jeg ender opp med gutt, tror jeg nok det er 50/50 for at jeg velger det for sønnen min. Ser ikke problemet. Anonymous poster hash: 7d8d1...373 Håper du tuller nå? Er du ikke klar over risken?? Anonymous poster hash: abf75...708
CaptainHindsight Skrevet 4. september 2013 #18 Skrevet 4. september 2013 Jødiske og muslimske gutter all over er omskjærte. I tillegg er mange andre det av medisinske årsaker. Forskning viser at ved å ha partner som er omskjært er man mindre utsatt for livmorskreft. Dessuten er det mer renslig. Veldig glad for min mann er omskjært. Skulle man virkelig meldt alle foreldre med omskårne gutter til bv ville de fått mye og gjøre gitt. Kan likevel være enig i at man bør få ta valget selv, men da oppleves det nok også mer traumatisk for mange. Nyfødte har allerede vært gjennom mye traumatisk på kort tid. I muslimske miljøer er det status å være omskjært. Anonymous poster hash: 47294...952 Rennende vann opprettholder hygiene, ikke avkutting av friskt vev. Livmorhals kan man bekjempe på andre måter enn å kutte av deler av et barns underliv. Omskjæring kan forresten permanent forandre hjernen til barnet, dette fikk man bevis på da man omskjærte en liten gutt i en MRI maskin. Man påfører barnet faktisk en hjerneskade og det er nok av forskning som tar for seg akkurat dette. (Dette gjelder omskjæring av nyfødte, ikke eldre barn som må omskjæres av medisinske årsaker) Det er trist at man skal la seg diktere av religion, og det er trist at det er lov å skamfere små barn på denne måten.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #19 Skrevet 4. september 2013 Pappa'n til baby'n i magen min er omskjært. Jeg tenkte ikke så mye over det, men veldig renslig og bra syns jeg.. Helt fantastisk når vi hadde oralsex.!Og han er muslim.. Hvis jeg ender opp med gutt, tror jeg nok det er 50/50 for at jeg velger det for sønnen min. Ser ikke problemet.Anonymous poster hash: 7d8d1...373 Håper du tuller nå? Er du ikke klar over risken?? Anonymous poster hash: abf75...708 Tuller? Dette er jo noe som er helt naturlig andre steder i verden. Anonymous poster hash: 7d8d1...373
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #20 Skrevet 4. september 2013 Pappa'n til baby'n i magen min er omskjært. Jeg tenkte ikke så mye over det, men veldig renslig og bra syns jeg.. Helt fantastisk når vi hadde oralsex.!Og han er muslim.. Hvis jeg ender opp med gutt, tror jeg nok det er 50/50 for at jeg velger det for sønnen min. Ser ikke problemet.Anonymous poster hash: 7d8d1...373 Håper du tuller nå? Er du ikke klar over risken?? Anonymous poster hash: abf75...708 Tuller? Dette er jo noe som er helt naturlig andre steder i verden. Anonymous poster hash: 7d8d1...373 Naturlig, men skadelig. Høy komplikasjonsrate og fullstendig unødvendig. 80% av menn i verden er IKKE omskåret. Anonymous poster hash: abf75...708
mylittlecat Skrevet 4. september 2013 #21 Skrevet 4. september 2013 Pappa'n til baby'n i magen min er omskjært. Jeg tenkte ikke så mye over det, men veldig renslig og bra syns jeg.. Helt fantastisk når vi hadde oralsex.!Og han er muslim.. Hvis jeg ender opp med gutt, tror jeg nok det er 50/50 for at jeg velger det for sønnen min. Ser ikke problemet.Anonymous poster hash: 7d8d1...373 Håper du tuller nå? Er du ikke klar over risken?? Anonymous poster hash: abf75...708 Tuller? Dette er jo noe som er helt naturlig andre steder i verden. Anonymous poster hash: 7d8d1...373 Naturlig? Jaha...
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #22 Skrevet 4. september 2013 Pappa'n til baby'n i magen min er omskjært. Jeg tenkte ikke så mye over det, men veldig renslig og bra syns jeg.. Helt fantastisk når vi hadde oralsex.!Og han er muslim.. Hvis jeg ender opp med gutt, tror jeg nok det er 50/50 for at jeg velger det for sønnen min. Ser ikke problemet.Anonymous poster hash: 7d8d1...373 Håper du tuller nå? Er du ikke klar over risken?? Anonymous poster hash: abf75...708 Tuller? Dette er jo noe som er helt naturlig andre steder i verden.Anonymous poster hash: 7d8d1...373 Naturlig? Jaha... Det er naturlig for muslimer og jøder å gjøre det, så hvorfor kan ikke en med muslimsk far bli omskjært? Anonymous poster hash: 7d8d1...373
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #23 Skrevet 4. september 2013 Pappa'n til baby'n i magen min er omskjært. Jeg tenkte ikke så mye over det, men veldig renslig og bra syns jeg.. Helt fantastisk når vi hadde oralsex.!Og han er muslim.. Hvis jeg ender opp med gutt, tror jeg nok det er 50/50 for at jeg velger det for sønnen min. Ser ikke problemet.Anonymous poster hash: 7d8d1...373 Håper du tuller nå? Er du ikke klar over risken?? Anonymous poster hash: abf75...708 Tuller? Dette er jo noe som er helt naturlig andre steder i verden.Anonymous poster hash: 7d8d1...373 Naturlig? Jaha... Det er naturlig for muslimer og jøder å gjøre det, så hvorfor kan ikke en med muslimsk far bli omskjært? Anonymous poster hash: 7d8d1...373 Fordi det er skadelig? Og det går imot menneskerettighetene. Anonymous poster hash: abf75...708
Anonym bruker Skrevet 5. september 2013 #24 Skrevet 5. september 2013 Å skjære av en del av penisen til et lite barn syns æ e forfærdelig!!!(selvfølgelig med mindre d e av medisinske årsaka da). Kordan rett gir d folk å ta en liten forsvarslaus onge å skjære av han forhuden ???!?! Hvis ongen har løst til d så kan han sjøl få ta d valge når han e gammel nokk t d! Rett å slett forkastelig å mene at man har rett til å ta et så viktig valg for et anna menneske som blir nødt å leve me d resten av live sitt.! Anonymous poster hash: 4facf...339
mylittlecat Skrevet 5. september 2013 #25 Skrevet 5. september 2013 Pappa'n til baby'n i magen min er omskjært. Jeg tenkte ikke så mye over det, men veldig renslig og bra syns jeg.. Helt fantastisk når vi hadde oralsex.!Og han er muslim.. Hvis jeg ender opp med gutt, tror jeg nok det er 50/50 for at jeg velger det for sønnen min. Ser ikke problemet.Anonymous poster hash: 7d8d1...373 Håper du tuller nå? Er du ikke klar over risken?? Anonymous poster hash: abf75...708 Tuller? Dette er jo noe som er helt naturlig andre steder i verden.Anonymous poster hash: 7d8d1...373 Naturlig? Jaha...Det er naturlig for muslimer og jøder å gjøre det, så hvorfor kan ikke en med muslimsk far bli omskjært? Anonymous poster hash: 7d8d1...373 Det finnes ikke naturlig, ikke en plass, å drive lemlestelse av små barn uten medisinsk grunn. Hva voksne velger selv er en annen sak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå