Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #1 Skrevet 4. september 2013 Politihelikopteret hang over her i nesten en time pluss at de var ute og gikk med hunder. Mulig jeg er skikkelig pysete, men synes det er ekkelt jeg. Så jo for meg all verdens scenarioer med farlige menn som kom på døra her, gjemte seg i hagen osv... Det er visstnok ikke så skummelt. Det har vært innbrudd i et hus borti her og de har søkt etter tyven. Tror ikke de fant ham. Er alene hjemme med unga i kveld, så her blir dørene låst ja. Anonymous poster hash: b1e95...963
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #2 Skrevet 4. september 2013 Det er visstnok storøvelser flere steder i landet nå. Vi har hatt terrorøvelse i distriktet vårt denne uken. Kan godt være noe slikt som pågår der du bor Anonymous poster hash: 8b267...4dc
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #3 Skrevet 4. september 2013 Nei, ingen øvelse. Har snakka med politiet og de leita etter en innbruddstyv. Kanskje lurt å lese hele innlegget før du svarer Anonymous poster hash: b1e95...963
soleia Skrevet 4. september 2013 #4 Skrevet 4. september 2013 Så no rykkjer dei altså ut med helikopter når det er innbrot? Det var nye takter frå dengong eg hadde innbrot får ein seie!
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #5 Skrevet 4. september 2013 Da må det være minst væpna ran. Anonymous poster hash: 73316...329
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #6 Skrevet 4. september 2013 Haha, da kan du være glad du ikke bor i Oslo sentrum! Her svever de over timesvis, gjerne daglig i perioder! Anonymous poster hash: b8852...261
Musemorbr / Skrevet 4. september 2013 #7 Skrevet 4. september 2013 Så no rykkjer dei altså ut med helikopter når det er innbrot? Det var nye takter frå dengong eg hadde innbrot får ein seie! Enig i at det høres uvanlig ut. Skulle innbruddstyven ha skytevåpen og ha voldtatt og banket opp huseier, da kan jeg tro på at de henter frem helikopteret. Til gjengjeld ville det vært klistret over alle aviser til nå.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #8 Skrevet 4. september 2013 Hadde jeg bodd i Oslo hadde jeg nok ikke reagert. Men når man bor sånn til som vi gjør, reagerer man. Anonymous poster hash: b1e95...963
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #9 Skrevet 4. september 2013 Så no rykkjer dei altså ut med helikopter når det er innbrot? Det var nye takter frå dengong eg hadde innbrot får ein seie! Enig i at det høres uvanlig ut. Skulle innbruddstyven ha skytevåpen og ha voldtatt og banket opp huseier, da kan jeg tro på at de henter frem helikopteret. Til gjengjeld ville det vært klistret over alle aviser til nå. Så fint at du veit alt da. Jeg synes også det er rart at de valgte å bruke helikopter på noe sånt, men det er lite jeg får gjort med det altså. Tror du jeg juger,så vær så god. Ikke mitt problem. Og det står i avisa at de fortsatt leter etter mannen med hunder. Anonymous poster hash: b1e95...963
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå