Gå til innhold

Politihelikopteret hang over her... Ekkelt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Politihelikopteret hang over her i nesten en time pluss at de var ute og gikk med hunder. Mulig jeg er skikkelig pysete, men synes det er ekkelt jeg. Så jo for meg all verdens scenarioer med farlige menn som kom på døra her, gjemte seg i hagen osv... Det er visstnok ikke så skummelt. Det har vært innbrudd i et hus borti her og de har søkt etter tyven. Tror ikke de fant ham. Er alene hjemme med unga i kveld, så her blir dørene låst ja.

Anonymous poster hash: b1e95...963

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er visstnok storøvelser flere steder i landet nå. Vi har hatt terrorøvelse i distriktet vårt denne uken. Kan godt være noe slikt som pågår der du bor

Anonymous poster hash: 8b267...4dc
Skrevet

Nei, ingen øvelse. Har snakka med politiet og de leita etter en innbruddstyv. Kanskje lurt å lese hele innlegget før du svarer ;)

Skrevet

Så no rykkjer dei altså ut med helikopter når det er innbrot? Det var nye takter frå dengong eg hadde innbrot får ein seie!

Skrevet

Da må det være minst væpna ran.

Anonymous poster hash: 73316...329

Skrevet

Haha, da kan du være glad du ikke bor i Oslo sentrum! Her svever de over timesvis, gjerne daglig i perioder!

Anonymous poster hash: b8852...261
Skrevet

Så no rykkjer dei altså ut med helikopter når det er innbrot? Det var nye takter frå dengong eg hadde innbrot får ein seie!

Enig i at det høres uvanlig ut. Skulle innbruddstyven ha skytevåpen og ha voldtatt og banket opp huseier, da kan jeg tro på at de henter frem helikopteret. Til gjengjeld ville det vært klistret over alle aviser til nå.

Skrevet

Hadde jeg bodd i Oslo hadde jeg nok ikke reagert. Men når man bor sånn til som vi gjør, reagerer man.

Skrevet

Enig i at det høres uvanlig ut. Skulle innbruddstyven ha skytevåpen og ha voldtatt og banket opp huseier, da kan jeg tro på at de henter frem helikopteret. Til gjengjeld ville det vært klistret over alle aviser til nå.

Så fint at du veit alt da.

Jeg synes også det er rart at de valgte å bruke helikopter på noe sånt, men det er lite jeg får gjort med det altså. Tror du jeg juger,så vær så god. Ikke mitt problem. Og det står i avisa at de fortsatt leter etter mannen med hunder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...