Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #1 Skrevet 4. september 2013 Jeg trenger teksten til sangen 'Hvem er den beste venn av alle?' Kan litt av den, men ikke hele. Anonymous poster hash: d2633...218
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #2 Skrevet 4. september 2013 Det bob-bob-bob-ler inni meg! Anonymous poster hash: 7300d...4ca
Skautrollet Skrevet 4. september 2013 #3 Skrevet 4. september 2013 hvem har skapt alle blomstene(stjernene,deg og meg) husker ikke hva den heter men gutta synger den mye i bhagen
<3 2G <3 Skrevet 4. september 2013 #4 Skrevet 4. september 2013 http://www.bedehussanger.net/text1_26.html
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #5 Skrevet 4. september 2013 hvem har skapt alle blomstene(stjernene,deg og meg) husker ikke hva den heter men gutta synger den mye i bhagen Kristne sanger i barnehagen? Da hadde jeg klikket! Anonymous poster hash: 329ec...33c
Mrs. Kaizer Skrevet 4. september 2013 #6 Skrevet 4. september 2013 Kan være bhg har utvidet kristen formålsparagraf? Det har heldigvis vår bhg. Så her synges det kristne sanger og har kristen samling en dag i uken, og de går i kirken til jul og til påske.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #7 Skrevet 4. september 2013 hvem har skapt alle blomstene(stjernene,deg og meg) husker ikke hva den heter men gutta synger den mye i bhagenKristne sanger i barnehagen? Da hadde jeg klikket! Anonymous poster hash: 329ec...33c Vi er ikke kristne, men har hatt alle barna våre i en kristen barnehage her i byen - da også med utvidet formålsparagraf. Det er en fantastisk barnehage! Den går også for å være den beste i byen, mange ønsker barna sine dit uten at de får plass. At de synger kristne barnasanger og har andakter der, gjør ikke oss noen ting, selv om vi ikke er kristne. Barna møter mange positive verdier, de lærer mye om det å bry seg om andre gjennom et veldedighets-/misjons-prosjekt, og vi henter hver dag barn som gleder seg til neste dag i barnehagen. Så ja, kristne barnesanger i en barnehage går an, og jeg hører gjerne på de sangene som andre sanger når barna aynger sanger hjemme. Anonymous poster hash: e19ca...ee0
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #8 Skrevet 4. september 2013 Misjonsbarnehagen her er også veldig bra, at presten er innom en gang i uken, at de faktisk lærer hvorfor vi feirer jul og påske, er i kirken til jul og lærer noen kristne barnesanger er virkelig helt greit altså. Det morsomme er at det står muslimer i kø for å få barna sine inn i denne barnehagen, de synes det er så flott at barna deres lærer om de kristne høytidene og verdiene, foreldrene møter til alt fra kirkebesøk til andakt helt uten frykt. Merkelig at ateister er så redd for at barna deres skal lære om kristendommen og hva slags verdier (de kristne) det moderne norske samfunnet er bygget på... Jeg er overhodet ikke kristen, ikke religiøs i det hele tatt, men jeg synes det er trist at barna ikke lærer mer om kristendommen i barnehagen og skolen. Anonymous poster hash: b0d1f...920
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #9 Skrevet 4. september 2013 Misjonsbarnehagen her er også veldig bra, at presten er innom en gang i uken, at de faktisk lærer hvorfor vi feirer jul og påske, er i kirken til jul og lærer noen kristne barnesanger er virkelig helt greit altså. Det morsomme er at det står muslimer i kø for å få barna sine inn i denne barnehagen, de synes det er så flott at barna deres lærer om de kristne høytidene og verdiene, foreldrene møter til alt fra kirkebesøk til andakt helt uten frykt. Merkelig at ateister er så redd for at barna deres skal lære om kristendommen og hva slags verdier (de kristne) det moderne norske samfunnet er bygget på... Jeg er overhodet ikke kristen, ikke religiøs i det hele tatt, men jeg synes det er trist at barna ikke lærer mer om kristendommen i barnehagen og skolen. Anonymous poster hash: b0d1f...920 Det er flere muslimer i barnehagen til barna våre også! De får mat uten svin, men er med på alt som skjer ellers med samlinger, tur i kirka til jul og påske, osv Anonymous poster hash: e19ca...ee0
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #10 Skrevet 4. september 2013 hvem har skapt alle blomstene(stjernene,deg og meg) husker ikke hva den heter men gutta synger den mye i bhagenKristne sanger i barnehagen? Da hadde jeg klikket! Anonymous poster hash: 329ec...33c Da håper jeg du er i en (ateistisk?) privat barnehage, for alle offentlige barnehager har en kristen formålsparagraf. Anonymous poster hash: 67cbe...ce8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå