Edelweis Skrevet 4. september 2013 #1 Skrevet 4. september 2013 Etter 4 barn som ikke er planlagte må en av oss sterilisere seg. kan dere gi meg for og mot på dette? hvem er det "værst" for? har hørt at mannen bare er inn og ut igjen samme dag og er litt øm noen dager, men hva med oss damer? jeg vil ikke risikere å bli gravid igjen, da kroppen min sier kraftig i fra at flere svangerskap ikke blir på tale har veldig bekkenløsning! på forhånd takk!
Kanutten83 Skrevet 4. september 2013 #2 Skrevet 4. september 2013 Er lettest om mannen gjør det, billigere også Hos mannen er det hele over på 20 min med lokalbedøvelse, samt ømt og hoven i noen dager, må ta litt smertestillende. Kvinner må i narkose og gjennom kikkhullsoperasjon, ta det veldig rolig i opptil 2 uker og muligens sykemelding, og smertestillende. Sjans for at det er misslykket er 1-2000 for menn, for kvinner er det 1-200. Her steriliserte mannen seg i vinter
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #3 Skrevet 4. september 2013 Er du gravid nå? Siden du nevner bekkenløsning? Jeg skal ta keisersnitt snart og skal sterilisteres samtidig. Veldig greit, og gratis! Tar gynekologen 2 minutter ekstra. Anonymous poster hash: bd539...3b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå