Gå til innhold

Herregud, hva folk klager over her inne!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tydelig at vi bor i verdens rikeste land.

-"Åhh, jeg sliter sånn.. Har en voksipose, men vil gjerne kjøpe Risarosa posen"

-"Har så mye klær til babyen, får ikke brukt alt"

-" et annet barn fikk låne mitt barns ekstra støvler i bhg"

-" har så mye klær som skal vaskes, ønsker meg to vaskemaskiner.."

- "tjener bare 60 000 samlet i mnd, har bare 8000 til meg selv.."

Herregud, ta av skylappene og våkne opp jenter! Vi har det jævli bra!

Anonymous poster hash: c46d0...e52

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, vi bor i verdens rikeste land, men mange faller utenfor. Men, enig i at det er på trynet å klage over sånne ting. Noen har faktisk ordentlige ting å klage over! 

Anonymous poster hash: 2152d...75a
Skrevet

Hver gang jeg ser ordet Risarosa må jeg google og se på den derre posen! Fatter ikke at folk betaler så mye for noe SÅ stygt! Jeg hadde betalt for å slippe å ha en slik.

(Må google for å se om jeg har sett feil tidligere, men, nei...like stygg i dag!)  :P

Anonymous poster hash: 04b19...c22
Skrevet

Det du listar opp illustrerar greit behovet vi har for å ha problemer i livet. Har vi ingen må vi konstruere nokre..

Skrevet

så folk i norge får ikke klage litt heller?synes det blir for dumt. JA vi har det bra,ingen krig, ingen diktator, ingen kvinneundertrykkende klær osv, men man må da fr svarte få lov til å klage litt likevel!

Selv om en frisør i India tjener 20 kr mnd, så klager jeg på at jeg som har tre års høyskolelærer bare tjener 350 000 kr året. det har jeg faktisk lov til å klage på fordi de andre som har gått tre år på høyskole(minus sykepleiere) tjener himla mye mer!

Anonymous poster hash: 93e41...701
Skrevet

så folk i norge får ikke klage litt heller?synes det blir for dumt. JA vi har det bra,ingen krig, ingen diktator, ingen kvinneundertrykkende klær osv, men man må da fr svarte få lov til å klage litt likevel!

Selv om en frisør i India tjener 20 kr mnd, så klager jeg på at jeg som har tre års høyskolelærer bare tjener 350 000 kr året. det har jeg faktisk lov til å klage på fordi de andre som har gått tre år på høyskole(minus sykepleiere) tjener himla mye mer!

Klag i vei. Det er din rett. Min rett er å mene at klagingen din er sutring over i-landsproblemer

Anonymous poster hash: 725de...9c9

Skrevet

Klag i vei. Det er din rett. Min rett er å mene at klagingen din er sutring over i-landsproblemer

Anonymous poster hash: 725de...9c9

ja selvsagt er det sutring!men like vel min fulle rett.

Kanskje du har det så jævla godt i livet ditt der ALT er perfekt, så du slipper å sutre.ikke alle har det som deg

Skrevet

*first-world-problems.

Velkjent fenomen, det der. Jeg kjenner mange som sutrer over at de "baaaare har 10 000 etter faste utgifter". Jeg sitter med ca 3500, og jeg klarer meg faktisk. Har til og med råd til en ferie en gang i året.

Skrevet

Det handler om hvilket perspektiv en til dels velger å ta. Sett i forhold til hva folk sliter med i u-land, mat og medisinmangel feks, har vi ingenting å klage over noen gang. Det er bare ikke mulig eller riktig å ha det perspektivet til enhver tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...