anonymemammaen Skrevet 4. september 2013 #1 Skrevet 4. september 2013 Jeg har vært ør og rar en liten periode, men de siste to dagene har vært grusom. Det er verst nå merker jeg. Føler meg helt rar! Erfaringer? Blir nesten nervøs..
anonymemammaen Skrevet 4. september 2013 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2013 Var mye svimmel da jeg hadde jernmangel Hvordan svimmel? Svimmel sånn ca. hele tiden eller bare av og til?
anonymemammaen Skrevet 4. september 2013 Forfatter #5 Skrevet 4. september 2013 Flere som har vært veldig svimmel i begynnelse av graviditet forresten?
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #6 Skrevet 4. september 2013 jernmangel nerver som presser på feil sted virus på balansenerven Du må gå til legen, hvis ikke det hjelper, kan du prøve kiropraktor Anonymous poster hash: 9b08e...a43
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #7 Skrevet 4. september 2013 Er du gravid? Da kan ddet være jernmangel. Jeg mener å huske at gravide skal ta jern Anonymous poster hash: 9b08e...a43
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #8 Skrevet 4. september 2013 Jeg er til tider plaget med svimmelhet, og spesielt under graviditet. Med meg skyldes det jernmangel og/ lavt blodtrykk. Ville ha sjekket dette om jeg var deg. Drikk masse vann Anonymous poster hash: 3b9e4...40f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå