Gå til innhold

Ultralyd :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alt vært på 2 ultralyder, en i uke 12, for å se hvor langt jeg var på vei og en ordinær i uke 20.

I uke 12 var babyen kjempe aktiv.. Å vi fikk kjempe mange fine bilder. Han trudde det KANSKJE kunne være jente.

I uke 20 lå babyen helt stille og ville ikke gjøre så mye ut av seg. Det er jo greit det, men vi ville så gjerne se kjønnet.. :) Jordmoren som tok siste ul gav oss noen skikkelig dårlige bilder, men igjen resulterte det i at vi slapp å betale, men jeg er kjempe skuffet over bildene mine. Jordmor trudde KANSKJE det var gutt.

Så det var faktisk kjæresten min sitt forslag om 3D.

Er det noe jeg kan gjøre på forhånd som vil gjøre babyen mer aktiv? Jeg fikk et tips om å få i meg sukker rett før ul. Noen som vet noe? Skal jeg f.eks drikke en flaske brus, evt spise en sjokolade? En smule desperat :)

Anonymous poster hash: 6f81c...290

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du vil ikke at babyen skal være for aktiv til 3d ul. Da risikerer du dårligere bilder. Sonografen vil uansett dulte i babyen for å få den til å flytte på seg. Og får dere dårlige bilder så vil de fleste gi dere ny ul gratis.

Vi fikk gå 3 ganger til 3d ul fordi baby lå og veivet med armer og bein foran ansiktet slik at vi ikke fikk gode bilder de første gangene. Vi betalte kun 1 gang :)

Skrevet

Okei, jeg har hørt om de som ikke får ny time. Så nå ble jeg usikker, men skjønner jo hva du mener. Er kanskje ikke bra at den er for aktiv.. :)

Skrevet

Okei, jeg har hørt om de som ikke får ny time. Så nå ble jeg usikker, men skjønner jo hva du mener. Er kanskje ikke bra at den er for aktiv.. :)

Hvor bor du hen? vet at http://www.ultralydklinikken.no/index.php gir ny time dersom du ikke får gode bilder ;) dersom du bor nært bergen, tromsø, skien eller lysaker. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...