Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #1 Skrevet 4. september 2013 Fikk dette utskrevet fra lege idag... Svært takknemlig for svar!! Anonymous poster hash: 770a4...99b
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #2 Skrevet 4. september 2013 Ingen? Anonymous poster hash: 770a4...99b
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #4 Skrevet 4. september 2013 Ingen virkning, valkyrien? Hm..så rart... HI Anonymous poster hash: 770a4...99b
valkyrien Skrevet 4. september 2013 #5 Skrevet 4. september 2013 Jeg har prøvd 8 forskjellige medisiner i den kategorien, ingen har hatt god effekt på meg, så jeg er sikkert ikke en god målestokk
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #6 Skrevet 4. september 2013 Takk for svaret, valkyrien. Håper du etter forholdene har det bra nå! HI Anonymous poster hash: 770a4...99b
valkyrien Skrevet 4. september 2013 #7 Skrevet 4. september 2013 Takk for svaret, valkyrien. Håper du etter forholdene har det bra nå! HI Anonymous poster hash: 770a4...99b Takk For meg viste det seg at det å få diagnosen add og medisinering for det gjorde hverdagen veldig mye bedre
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #8 Skrevet 4. september 2013 Det er godt å høre. Jeg er veldig spent på hvordan medisinen vil virke for meg... HI Anonymous poster hash: 770a4...99b
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #9 Skrevet 4. september 2013 den ødela meg, ren gift....mitt daværende ekteskap røyk Anonymous poster hash: 96b2c...8c8
CaptainHindsight Skrevet 4. september 2013 #10 Skrevet 4. september 2013 Jeg ble veldig dårlig av den. Ble blant annet manisk. Går du til psykolog/psykiater? For det er veldig viktig med tett oppfølging når man går på den type medisiner.
Gjest lillehi Skrevet 6. september 2013 #11 Skrevet 6. september 2013 Jeg brukte den for endel år siden, og jeg vil ALDRI anbefale den til noen!!! Jada den tok vekk de depressive følelsene, men den tok vekk ALLE andre følelser også. Jeg var helt flat følelsesmessig, ingenting gledet meg og ingenting gjorde vondt. Følte at jeg ikke levde, bare eksisterte. Jeg la også på meg MASSE!!!! Det har vært mange saker med den medisinen, visste ikke at noen skriver den ut lenger. Jeg går nå på noe som heter Efexor, og den fungerer akkurat sånn som den skal. Ønsker deg lykke til, hvis du trenger noen å lufte tanker med så bare ta kontakt. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå