Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #1 Skrevet 4. september 2013 Jeg trodde endelig jeg hadde fått en venninegjeng når jeg startet på en jobb med 3 andre jenter. Vi begynte å være sammen litt på fritiden og hadde det veldig gøy. Men plutselig endret det seg, og jeg vet at alle snakker dritt om alle.. Så de snakker sikkert dritt om meg også. Hvorfor skal jenter være sånn? Første forelskelsen etter at det ble slutt mellom meg og BF var de veldig med og spurte meg hele tiden hvordan det gikk, fniste når jeg rødmet av å snakke om han og ertet meg. Det var så gøy Nå har jeg funnet en annen mann som jeg tror kan være mannen i mitt liv og de kunne ikke brydd seg mindre! :/ Vet ikke hvorfor de bare ikke bryr seg om meg lenger i det hele tatt.. Hun ene spurte hvordan det gikk med oss, men det var bare for å sette masse spørsmål ved hvorfor jeg vil være sammen med han. Selv om hun aldri har møtt han og ikke kjenner han i det hele tatt. Er så lei! Har vært sånn siden jeg var liten! Lurer på om det er noe feil med meg siden ingen venniner blir Måtte bare få det ut jeg.. Anonymous poster hash: a3552...33f
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #2 Skrevet 4. september 2013 Hvor bor du da? Jeg har plass til flere venner i livet mitt Anonymous poster hash: 89a8d...6dd
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #3 Skrevet 4. september 2013 Hvor bor du da? Jeg har plass til flere venner i livet mitt Anonymous poster hash: 89a8d...6dd Jeg bor på Kløfta HI Anonymous poster hash: a3552...33f
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #4 Skrevet 4. september 2013 Synd du bor så langt vekke. Har alltid plass til flere venner. Anonymous poster hash: 1414c...bed
*Smiley* Skrevet 4. september 2013 #6 Skrevet 4. september 2013 Bor ikke så langt unna deg:). Ikke alle jenter baksnakker, men dessverre så er det mange som gjør det.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #7 Skrevet 4. september 2013 Hvor bor du da? Jeg har plass til flere venner i livet mitt Anonymous poster hash: 89a8d...6dd Jeg bor på Kløfta HI Anonymous poster hash: a3552...33f Der bor jeg også :-) hvor gammel er du? :-) Anonymous poster hash: db27c...7a2
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #8 Skrevet 4. september 2013 Hvor bor du da? Jeg har plass til flere venner i livet mitt Anonymous poster hash: 89a8d...6dd Jeg bor på Kløfta Jeg er forresten innflytter, kommer ikke derfra HI Anonymous poster hash: a3552...33f Der bor jeg også :-) hvor gammel er du? :-) Anonymous poster hash: db27c...7a2 Anonymous poster hash: db27c...7a2
moota m storebror&lillebror Skrevet 4. september 2013 #10 Skrevet 4. september 2013 Det er trist at det er slik at man baksnakker hverandre. Håper du finner noen venninner som virkelig bryr seg og som kan glede seg med deg og være der for deg når du trenger det
SannaMaria Skrevet 4. september 2013 #11 Skrevet 4. september 2013 Jeg elsker at det er så mange tråder her for tida hvor folk kan finne hverandre og bli bedre kjent!! Håper mange av dere får noen nye gode venninner dere kan knytte gode trygge vennskapsbånd sammen med!
cdc87 Skrevet 4. september 2013 #12 Skrevet 4. september 2013 Bor på jessheim:) mange i området plutselig !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå