Gå til innhold

Er dette normalt i 3 klasse ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det normalt at de i 3 klasse må sitte å se på nyheter og lese nyheter på skolen? Sånn som jeg fikk vite idag at klassen fikk liten tid i matpausen pga de skulle se på nyhetene? Og alle detaljene i Anja saken!?

Anonymous poster hash: af2cf...a9f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke normalt, men i jenta mi sin klasse ser de ofte på supernytt når de spiser. Kan det være det?

Anonymous poster hash: 407df...4bb

Skrevet

Har de drapssaker og viser hvor de finner ofrene og sånt innpå super nytt da?

Jeg vet ikke helt hva jeg syntes om det liksom. Men lærerene vet vel hva de gjør .

Hi

Skrevet

Det er sikkert supernytt fra NRK super, skulle jeg tro?

Anonymous poster hash: 4e0a3...7f0

Skrevet

I klassen til sønnen min er det i alle fall ikke vanlig. Der ser de ikke på tv annet en hvis det  er en film de skal se ang det faget de har om.

Anonymous poster hash: 8f878...a9d
Skrevet

• Viser vel ikke så mye detaljert om drapsaken på supernytt på nrk super da???

Anonymous poster hash: 8f878...a9d

Skrevet

De viste fra denne saken på supernytt ja. Synes det er helt greit jeg. Barn får med seg mye mer enn vi tror når voksne snakker om ting eller hører på rasio. Bedre at de får forklaring gjennom nyheter for barn. De sa også i sendingen at barn som ble bekymret av å høre om denne saken burde snakke med en voksen.

Skrevet

Det var visst supernytt de hadde sett, men de leser også nettavisene . Supernytt er helt greit syntes jeg .

Hi

Skrevet

Hva med å se supernytt sammen med barnet ditt så ser du hva det går ut på?

Igår hadde de om den saken ja, og det var også intervju med en fra politiet som sa at en ikke trengte være redd!

Barn har godt av å få med seg hva som skjer i verden, og syns det er rart både at du reagerer og ikke har introdusert noe for barnet ditt.

Anonymous poster hash: 5f770...d38

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...