Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #1 Skrevet 4. september 2013 Og derfor har jeg sluttet å tenke på meg selv og h a jeg trenger. Jeg trenger ikke avlastning, noen som kan holde barnet mitt, eller se etter det slik at jeg kan få dusjet, for når jeg ble mor, sluttet jeg å ta vare på meg selv. Jeg trenger ikke søvn, jeg må jo amme barnet mitt hele natten hvis det er det barnet ønsker. Jeg trenger ikke å gå på besøk til venninner, jeg må jo være hjemme og se til at barnet mitt sover på kvelden. Jeg trenger ikke tid sammen med kjæresten min, for når jeg ble mor, sluttet jeg å være kjæreste. Jeg trenger ikke å utvikle meg ved å gå på jobb, jeg må være hjemme og ta meg av barnet mitt. Hva er egentlig barnehage? Da jeg ble mor, måtte jeg slutte å være meg, ellers er jeg noen god mor. Har jeg rett, dib? Anonymous poster hash: f3554...8c6
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #2 Skrevet 4. september 2013 Og derfor har jeg sluttet å tenke på meg selv og h a jeg trenger. Jeg trenger ikke avlastning, noen som kan holde barnet mitt, eller se etter det slik at jeg kan få dusjet, for når jeg ble mor, sluttet jeg å ta vare på meg selv. Jeg trenger ikke søvn, jeg må jo amme barnet mitt hele natten hvis det er det barnet ønsker. Jeg trenger ikke å gå på besøk til venninner, jeg må jo være hjemme og se til at barnet mitt sover på kvelden. Jeg trenger ikke tid sammen med kjæresten min, for når jeg ble mor, sluttet jeg å være kjæreste. Jeg trenger ikke å utvikle meg ved å gå på jobb, jeg må være hjemme og ta meg av barnet mitt. Hva er egentlig barnehage? Da jeg ble mor, måtte jeg slutte å være meg, ellers er jeg noen god mor. Har jeg rett, dib?Anonymous poster hash: f3554...8c6 Ellers er jeg ingen god mor... Anonymous poster hash: f3554...8c6
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #3 Skrevet 4. september 2013 følger du den lista der er du en dårlig mor. ha det bra med deg selv,. det smitter over på ungene og du får vel heller mer overskudd ved å fylle på litt andre steder. lær ungen at det er viktig å ta vare på seg selv. Anonymous poster hash: cc590...531
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #4 Skrevet 4. september 2013 følger du den lista der er du en dårlig mor. ha det bra med deg selv,. det smitter over på ungene og du får vel heller mer overskudd ved å fylle på litt andre steder. lær ungen at det er viktig å ta vare på seg selv. Anonymous poster hash: cc590...531 Eh.... I think you missed the piont... Tror dette er et slags forsøk på å være ironisk, og sette uttalelser fra mange forskjellige brukere her inne på spissen. Anonymous poster hash: 1f9ac...914
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #5 Skrevet 4. september 2013 Likte innlegget! Anonymous poster hash: b1d46...ba6
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #6 Skrevet 4. september 2013 Man skal selvsagt sette barnet først, jeg tenker som så, har man valgt og få barn så man man bruke tid man før brukte på seg selv, på barnet..Eller er det sånn at man får flere timer i døgnet når man blir mamma? Jeg mener, og jobbe like mye som før, trene like mye som før, lese like mye som før, sove like mye som før, ut på fest like ofte som før,- HVOR i alle dager kommer tiden du har tenkt og bruke på barnet fra??? Man må moderere alle ting man gjorde FØR man fikk barn, av den enkle grunn at man må bruke tid med barnet...Ikke dermed sagt at man skal kutte ut alt? Kanskje kutter man ut all festingen, noen velger og jobbe litt mindre,- og frigjør tid til barnet på den måten, men de fortsetter og lese like mye og trene like mye som før..For eksempel...Eller så mistenker jeg at det sitter folk der ute som FØR de fikk barn hadde VELDIG mye tid de ikke gjorde noe, som de da har tenkt/bruker på barn....Iallefall de som skal gjøre alt som før mtp tid på jobb, trening, venner, kino, kjærester osv osv....... Økonomisk så kunne man før bruke alt på seg, og såfremt man ikke får MER penger av og få barn, så vil man være nødt til og velge bort ting man ellers FØR ville brukt på seg selv, og nå kjøpe ting BARNET trenger... Men er ikke sagt at ALLE pengene skal gå til babyutstyr, barnemat og klær til barn, man kan jo fortsatt bruke litt på seg selv...Men igjen, har man ikke fått økt månedlig inntekt av og få barn, så HAR man mindre og bruke på seg selv, eller??? Det finnes en gylden middelvei, og "sin middelvei" er det bare en selv som vet om... Anonymous poster hash: d3f63...a61
Gjest Visten Vrangskapning Skrevet 4. september 2013 #7 Skrevet 4. september 2013 Bah.. ja, for det finnes jo bare ytterpunkter, enten/ eller, svart eller hvitt. Heldigvis ingen gylden middelvei.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #8 Skrevet 4. september 2013 Jeg hadde vært en utrolig dårlig mor om jeg ikke hadde fått søvn, reist på tur uten barn, hatt egen tid, tenkt på meg selv and so on:) Anonymous poster hash: 5f0f3...4fc
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #9 Skrevet 4. september 2013 Dårlig innlegg. De fleste skjønner at det er en middelvei. Kan ikke bare være meg, meg, meg når man får barn. Om du vil at barna dine skal bli oppdratt av en barnehage for at du skal realisere deg selv, så er det ditt valg. Og heldigvis kan vi alle velge selv. Anonymous poster hash: 1b9e7...242
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #10 Skrevet 4. september 2013 Et rungende ja til barnehage! Barn som går hjemme i skjørtene hos mor blir fryktelig selvsentrerte. Anonymous poster hash: 4acc1...fb8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå