Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #1 Skrevet 4. september 2013 Kjapt oppsumert... skal innrømme politikk ikke er min største interesse, så følger ikke godt nok med... får bare med meg alt det negative om alle.. og da frister det jo ikke stemme på noen... så kjør på...;-) Anonymous poster hash: 76e15...e68
Gjest Elliesmamma Skrevet 4. september 2013 #2 Skrevet 4. september 2013 Jeg er ateist, men skal stemme på Krf, for første gang! Grunnen er at jeg mener de er det partiet som har de beste verdiene. De setter familien høyt og har grunnleggende verdier jeg mener er MEGET viktige for Norge slik det er i dag. Er ikke enig i noen saker som f.eks deres syn på homofili og abort, men det er ingen andre partier jeg er 100% enige i heller. Krf har et verdisyn som er bra, og de har en flott familiepolitikk. Tror også det er viktig at Krf og Ventre blir så store som mulig ved et regjeringsskifte, da jeg håper det vil gjøre at Frp får mindre å si!
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #3 Skrevet 4. september 2013 Jeg er ateist, men skal stemme på Krf, for første gang! Grunnen er at jeg mener de er det partiet som har de beste verdiene. De setter familien høyt og har grunnleggende verdier jeg mener er MEGET viktige for Norge slik det er i dag. Er ikke enig i noen saker som f.eks deres syn på homofili og abort, men det er ingen andre partier jeg er 100% enige i heller. Krf har et verdisyn som er bra, og de har en flott familiepolitikk. Tror også det er viktig at Krf og Ventre blir så store som mulig ved et regjeringsskifte, da jeg håper det vil gjøre at Frp får mindre å si! Jeg stemmer KRF av samme grunner som hun her. Jeg ønsker også en noe mer sentrumsnær regjering, ikke ren høyre, selv om jeg politisk sett heller mot høyresiden. Menneskeverdet er for meg det viktigste. KRF setter mennesket først. http://www.menneskeverd.no/2013/08/01/stem-for-livet/ Anonymous poster hash: a100e...8c9
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #4 Skrevet 4. september 2013 http://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=nXWV-7z8xNI&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DnXWV-7z8xNI%26feature%3Dyoutu.be Anonymous poster hash: a100e...8c9
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #5 Skrevet 4. september 2013 Nå blir jeg vel halshugga her, men jeg skal faktisk stemme FRP Hvorfor? Fordi jeg er enig i mye av det de har på agendaen angående eldreomsorgen, eiendomsskatten, kontantstøtten, innvandringen og flere ting. Anonymous poster hash: 732e7...fff
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #6 Skrevet 4. september 2013 Jeg har stemt FrP. Liker veldig godt innvandringspolitikken deres, og står for mye av det samme som de. Anonymous poster hash: f3272...965
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #7 Skrevet 4. september 2013 Jeg har allerede stemt, og jeg har stemt Arbeiderpartiet. Det har jeg gjort fordi jeg svært gjerne vil beholde velferdsstaten, ha fokus på fellesskap og solidaritet, jeg ser absolutt poenget ved omfordelingspolitikken, og jeg ser gjerne at den ansvarlige økonomiske politikken fortsetter. Se ut i Europa, og se så på hvor bra vi har det her! Vi har knapt nok arbeidsledighet, vi har solid og trygg økonomi, og vi har en velfungerende velferdsstat. Jeg ser ingen grunn til å bytte ut noe som fungerer så godt som dagens storting og regjering gjør. Anonymous poster hash: ca8bc...7ed
valkyrien Skrevet 4. september 2013 #8 Skrevet 4. september 2013 Jeg vingler litt, men det står mellom FRP og Høyre. Er nok mest enig med Frp, men siden de har en tendens til å rote seg bort i et eller annet rett før valget, så blir det nok Høyre. Jeg er veldig klar for et regjeringsskifte nå.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #9 Skrevet 4. september 2013 Jeg har allerede stemt, og jeg har stemt Arbeiderpartiet. Det har jeg gjort fordi jeg svært gjerne vil beholde velferdsstaten, ha fokus på fellesskap og solidaritet, jeg ser absolutt poenget ved omfordelingspolitikken, og jeg ser gjerne at den ansvarlige økonomiske politikken fortsetter. Se ut i Europa, og se så på hvor bra vi har det her! Vi har knapt nok arbeidsledighet, vi har solid og trygg økonomi, og vi har en velfungerende velferdsstat. Jeg ser ingen grunn til å bytte ut noe som fungerer så godt som dagens storting og regjering gjør. Anonymous poster hash: ca8bc...7ed Haha !'Er dette en vits ? Fungerer godt? Hvor? Anonymous poster hash: f3272...965
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #10 Skrevet 4. september 2013 Jeg har allerede stemt, og jeg har stemt Arbeiderpartiet. Det har jeg gjort fordi jeg svært gjerne vil beholde velferdsstaten, ha fokus på fellesskap og solidaritet, jeg ser absolutt poenget ved omfordelingspolitikken, og jeg ser gjerne at den ansvarlige økonomiske politikken fortsetter. Se ut i Europa, og se så på hvor bra vi har det her! Vi har knapt nok arbeidsledighet, vi har solid og trygg økonomi, og vi har en velfungerende velferdsstat. Jeg ser ingen grunn til å bytte ut noe som fungerer så godt som dagens storting og regjering gjør. Anonymous poster hash: ca8bc...7ed Haha !'Er dette en vits ? Fungerer godt? Hvor? Anonymous poster hash: f3272...965 Nei Norge er skikkelig lite fungerende gitt. Hvilket land mener du fungerer bedre? Anonymous poster hash: 338b3...6fb
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #11 Skrevet 4. september 2013 Jeg har allerede stemt, og jeg har stemt Arbeiderpartiet. Det har jeg gjort fordi jeg svært gjerne vil beholde velferdsstaten, ha fokus på fellesskap og solidaritet, jeg ser absolutt poenget ved omfordelingspolitikken, og jeg ser gjerne at den ansvarlige økonomiske politikken fortsetter. Se ut i Europa, og se så på hvor bra vi har det her! Vi har knapt nok arbeidsledighet, vi har solid og trygg økonomi, og vi har en velfungerende velferdsstat. Jeg ser ingen grunn til å bytte ut noe som fungerer så godt som dagens storting og regjering gjør. Anonymous poster hash: ca8bc...7ed Haha !'Er dette en vits ? Fungerer godt? Hvor? Anonymous poster hash: f3272...965 Nå blir jeg vel halshugga her, men jeg skal faktisk stemme FRP Hvorfor? Fordi jeg er enig i mye av det de har på agendaen angående eldreomsorgen, eiendomsskatten, kontantstøtten, innvandringen og flere ting. Anonymous poster hash: 732e7...fff FrP her også! Samme grunner. Anonymous poster hash: 2e1b7...6c3
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #12 Skrevet 4. september 2013 Jeg har allerede stemt, og jeg har stemt Arbeiderpartiet. Det har jeg gjort fordi jeg svært gjerne vil beholde velferdsstaten, ha fokus på fellesskap og solidaritet, jeg ser absolutt poenget ved omfordelingspolitikken, og jeg ser gjerne at den ansvarlige økonomiske politikken fortsetter. Se ut i Europa, og se så på hvor bra vi har det her! Vi har knapt nok arbeidsledighet, vi har solid og trygg økonomi, og vi har en velfungerende velferdsstat. Jeg ser ingen grunn til å bytte ut noe som fungerer så godt som dagens storting og regjering gjør. Anonymous poster hash: ca8bc...7ed Du ser ingen grunn til å bytte ut noe som fungerer så godt? Tror ikke de eldre som ble intervjuet i Drammens tidene her om dagen syntes eldreomsorgen fungerer like godt, de sa nemmelig at de heller ønsket å dø enn å ha det slik de har det (kilde: dt.no). Tror heller ikke alle de jentene som har blitt utsatt for overfallsvoldtekt i Oslo de siste årene er enige. ALLE overfallsvoldtekter i Oslo er begått av ikke innvandrere! Flott at du er fornøyd med middelmådighet! Creds til deg! Anonymous poster hash: ef938...ea5
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #13 Skrevet 4. september 2013 Blir nok FrP her også, liker innvandringspolitikken deres- samtidig som de kommer til å ta et lenge etterlengtet kvelertak på landbruksnæringen. Videre av samme grunn som dem over her... Anonymous poster hash: c544d...b39
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #14 Skrevet 4. september 2013 Jeg har allerede stemt, og jeg har stemt Arbeiderpartiet. Det har jeg gjort fordi jeg svært gjerne vil beholde velferdsstaten, ha fokus på fellesskap og solidaritet, jeg ser absolutt poenget ved omfordelingspolitikken, og jeg ser gjerne at den ansvarlige økonomiske politikken fortsetter. Se ut i Europa, og se så på hvor bra vi har det her! Vi har knapt nok arbeidsledighet, vi har solid og trygg økonomi, og vi har en velfungerende velferdsstat. Jeg ser ingen grunn til å bytte ut noe som fungerer så godt som dagens storting og regjering gjør. Anonymous poster hash: ca8bc...7ed Haha !'Er dette en vits ? Fungerer godt? Hvor? Anonymous poster hash: f3272...965 Nei Norge er skikkelig lite fungerende gitt. Hvilket land mener du fungerer bedre? Anonymous poster hash: 338b3...6fb Tja se på skolene som forfaller, innemiljøet barna våre må oppholde seg i, og se på eldreomsorgen, politiet vårt, sykehusene osv.. Alt dette forfaller takket være den Ap mannen som styrer og kun ser seg selv , og som bryr seg mest om hvordan han kan komme godt ut av det og sender penger ut i den store verden , og de kommer ikke en gang frem til de som trenger de!! Anonymous poster hash: f3272...965
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #15 Skrevet 4. september 2013 Jeg skal stemme på de grønne fordi jeg er helt klart mest enig med dem, men.... Jeg ser at de er litt sånn hippi og tjo og hei... He he... Så jeg er spent på om de klarer å følge opp programmet sitt! Blir sint bare jeg hører AP politikeres uklare svadaspråk og er absolutt ikke et høyremenneske som er for privatisering, lavere skatter og bilpolitikk. Kunne nok ha stemt venstre, men ikke så lenge de kan gå inn i regjering med Frp. Kunne også ha stemt Krf, men liker ikke at det lukter homomotstand og moralisering av sexualitet lang vei... Anonymous poster hash: a7c50...e85
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #16 Skrevet 4. september 2013 Usikker, men tror det blir SP Anonymous poster hash: b5bed...903
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #17 Skrevet 4. september 2013 Frp her også...de har flest ting jeg er enig i fant jeg ut. Anonymous poster hash: adf70...a28
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #18 Skrevet 4. september 2013 AP fordi jeg tror at de som var med å bygge landet har det best grunnlag for å fortsette utbyggingen. Alt vi har, har ikke kommet gratis og jeg vil fortsette denne flotte utviklingen. Anonymous poster hash: b1c59...da2
Naturell Skrevet 4. september 2013 #19 Skrevet 4. september 2013 Stemmer SP. Er mot tvunget kommunesammenslåing, for å trygge landbruket, sikre et yrende liv i HELE Norge, de vil beholde kontantstøtten opp til 2 år, nei til EU, støtter ikke skattekutt og privatisering. Jeg mener nåværende regjering har gjort en god jobb. Selvfølgelig er det ting som kan bli bedre, det er det alltid. Tror ikke de borgelige kan gjøre det bedre, snarere tvert imot.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 4. september 2013 #20 Skrevet 4. september 2013 Stemte SP, samme grunner som #20. Dessuten vil de få en større funksjon rundt hjelp til de som sliter psykisk, de ønsker at det skal bli mindre tabu og mer åpenhet rundt psykisk sykdom.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2013 #22 Skrevet 4. september 2013 I år har jeg stemt venstre for første gang. Er vel mer "rød" i hjertet, og har stort sett stemt sv og Ap. Nå synes jeg de har skusla bort mye mens de har sitti i regjering. sv har kun svelga kameler, Ap har utviklet en enorm maktarroganse. Venstre har god skolepolitikk, human asylpilitikk og tør å tenke nytt ifht feks rusomsorg. Og.miljøpolitikken er meget.bra. Synes Skei Grande virker jordnær og dyktig. Trur det er en viktig aktør i en borgerlig regjering! Anonymous poster hash: cb1f1...f1f
Anonym bruker Skrevet 5. september 2013 #23 Skrevet 5. september 2013 Jeg har allerede stemt, og jeg har stemt Arbeiderpartiet. Det har jeg gjort fordi jeg svært gjerne vil beholde velferdsstaten, ha fokus på fellesskap og solidaritet, jeg ser absolutt poenget ved omfordelingspolitikken, og jeg ser gjerne at den ansvarlige økonomiske politikken fortsetter. Se ut i Europa, og se så på hvor bra vi har det her! Vi har knapt nok arbeidsledighet, vi har solid og trygg økonomi, og vi har en velfungerende velferdsstat. Jeg ser ingen grunn til å bytte ut noe som fungerer så godt som dagens storting og regjering gjør. Anonymous poster hash: ca8bc...7ed Haha !'Er dette en vits ? Fungerer godt? Hvor? Anonymous poster hash: f3272...965 er du dum??? hadde du bodd i et fattig krigsherjet uland kunne vi snakke om ikke fungerende land. Norge er et av de landene som har klart seg best i verden i en tid med krise og arbeidsledighet. SYTPEIS!!! Anonymous poster hash: 14cea...b11
Anonym bruker Skrevet 5. september 2013 #24 Skrevet 5. september 2013 Jeg har allerede stemt, og jeg har stemt Arbeiderpartiet. Det har jeg gjort fordi jeg svært gjerne vil beholde velferdsstaten, ha fokus på fellesskap og solidaritet, jeg ser absolutt poenget ved omfordelingspolitikken, og jeg ser gjerne at den ansvarlige økonomiske politikken fortsetter. Se ut i Europa, og se så på hvor bra vi har det her! Vi har knapt nok arbeidsledighet, vi har solid og trygg økonomi, og vi har en velfungerende velferdsstat. Jeg ser ingen grunn til å bytte ut noe som fungerer så godt som dagens storting og regjering gjør. Anonymous poster hash: ca8bc...7ed Du ser ingen grunn til å bytte ut noe som fungerer så godt? Tror ikke de eldre som ble intervjuet i Drammens tidene her om dagen syntes eldreomsorgen fungerer like godt, de sa nemmelig at de heller ønsket å dø enn å ha det slik de har det (kilde: dt.no). Tror heller ikke alle de jentene som har blitt utsatt for overfallsvoldtekt i Oslo de siste årene er enige. ALLE overfallsvoldtekter i Oslo er begått av ikke innvandrere! Flott at du er fornøyd med middelmådighet! Creds til deg! Anonymous poster hash: ef938...ea5 white trailer frp trash = dumme simple/enkle folk Anonymous poster hash: 14cea...b11
Caramellosmile Skrevet 5. september 2013 #25 Skrevet 5. september 2013 FRP selvsagt. Jeg kan ikke forstå de som ikke ønsker en skikkelig regjering.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå