Gå til innhold

Snart alenemor?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvilken by bor du i ? Her tar de inn alle som trenger kurs, og de blir ikke fullbooket! Da blir du bare plassert på en annen gruppe, eller de lager en ny gruppe....

snart_alenemor: Hvis du er usikker på hvem som er faren tror jeg du bare oppgir "alternativene" så vil alle du har oppgitt bli kalt inn til dna test. Men dette har ikke jeg erfaring med. 

Fortsetter under...

Hvilken by bor du i ? Her tar de inn alle som trenger kurs, og de blir ikke fullbooket! Da blir du bare plassert på en annen gruppe, eller de lager en ny gruppe....

snart_alenemor: Hvis du er usikker på hvem som er faren tror jeg du bare oppgir "alternativene" så vil alle du har oppgitt bli kalt inn til dna test. Men dette har ikke jeg erfaring med.

Stavanger- de skulle ha et kurs senere men det passer ikke ift termin og jeg skal flytte :) men går nok bra uten også! :) ungen kommer uansett..hehe

• 3 uker senere...

Når det gjelder overgangsstønad: Her er tabellen som viser hvor mye man kan få:

https://www.nav.no/rettskildene/Vedlegg/Vedlegg+2+til+kap.+15+-+Overgangsst%C3%B8nad+og+s%C3%A6rtillegg+fra+1.+mai+2013.348396.cms

Tjener du 340.000 så får du fortsatt 4295,- brutto i OS; så for all del søk og ta i mot den støtten dere kan få!

Er ikke før du tjener 469.000.- at du ikke får noe....

Når det gjelder overgangsstønad: Her er tabellen som viser hvor mye man kan få:

https://www.nav.no/rettskildene/Vedlegg/Vedlegg+2+til+kap.+15+-+Overgangsst%C3%B8nad+og+s%C3%A6rtillegg+fra+1.+mai+2013.348396.cms

Tjener du 340.000 så får du fortsatt 4295,- brutto i OS; så for all del søk og ta i mot den støtten dere kan få!

Er ikke før du tjener 469.000.- at du ikke får noe....

Tusen takk! Den var jo genial, skal garantert søke! :)

Annonse

Så og si identisk med min historie! Ble gravid til tross for prevensjon så det kom som et sjokk på meg og på han.. Først tok han veldig lett på det og reagerte egentlig ganske greit, men da jeg hadde fått det bekreftet hos legen og bestemt meg for å beholde det, ble det en annen tone i stua! Da hadde jeg plutselig lurt han, for han var ikke klar til å bli far, og det var min skyld at dette hadde skjedd og jeg hadde bare å ta abort for alt annet av uaktuelt da han ikke var klar til dette! (Her snakker vi Mann i fast god jobb, på 32 år). Det gikk fra "vi flytter sammen" til "skal du ta deg av ungen alene da? Hvor egoistisk er det ikke å sette et barn til live uten far? " han ville vi skulle flytte sammen hvis jeg tok abort, han skulle støtte meg gjennom det og det kom til å ordne seg helt fint, så kunne vi heller få barn om noen år! Hørt noe sånn?! Dette er i korte trekk og den milde versjonen.....Vi har nå ikke snakket sammen på 4 mnd. Han har skiftet tlf ne og har flyttet så jeg vet ikke hvor han bor- skjult adresse når man søker. Han har rett og slett stukket av og tror dermed at barnet er "forsvunnet" tydeligvis...forundrer meg ikke om han blir overrasket når det kommer brev fra Nav om farskap etterhvert og nekter for at det er hans.. Regner med Nav klarer lete han fr3m!

Sorry...måtte bare lufte ut litt!

Håper din mann tar til fornuft og ikke er noe i likhet med han her... Jeg ventet og ventet på at han skulle komme til seg selv og ta sin del av ansvaret, men desverre er han av de som ikke forstår hvordan timg fungerer når man har sex ;)

Jeg er veldig glad i den lille gutten min i magen og gleder meg enormt til ham kommer, men... Sånn ting er nå skulle jeg veldig gjerne ønske at han hadde en annen far :)

Offffff, dette hørtes akkurat ut som min bf. Sitatene og alderen stemmer helt overens med min historie! I tillegg bor vi i samme område. Hva er forbokstaven?

Anonymous poster hash: 8d6c3...469

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...