Gå til innhold

normalt av valpen å oppføre seg sånn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er ca 14 uker. Må legge til at jeg har hatt valp før, men har vært hannhunder. Dette er ei tispe.

Har ei frøken på 4 mnd, og med en gang jeg legger henne ned på gulvet kommer valpen å legger seg ned nesten oppå teppet, men så nærme at hun kan slikke babyen på fingrene..ligger på en måte å passer på virker det som

Er det normalt av tispene i så ung alder å passe så på babyene?

Anonymous poster hash: c30ed...c65

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du ikke hun vare vil kose da? Babyer lukter jo veldig odt og er myke og varme. Min tispevalp på14 uker, kommer også bort og vil kose hvis jeg eller barna legger oss på gulvet.

Men vi hadde en voksen tispe da de to eldste var babyer, og hun var veldig moderlig og passet veldig på babyene. Så det kan jo hende at dette kommer veldig tidlig hos noen tisper.

Anonymous poster hash: c7329...b40
Skrevet

Virker ikke som direkte kos...hun legger seg ikke helt inntil, men med litt avstand, men samtidig så nære at hun kan slikke på hånda :)

I stad lå lille å grein/sutra litt, og da la valpen labben på magen hennes...hehe

Vittig å se på egentlig :) med oss andre er hun spinnvill om vi legger oss på gulvet, men ikke med baby...

Skrevet

Virker ikke som direkte kos...hun legger seg ikke helt inntil, men med litt avstand, men samtidig så nære at hun kan slikke på hånda :)

I stad lå lille å grein/sutra litt, og da la valpen labben på magen hennes...hehe

Vittig å se på egentlig :) med oss andre er hun spinnvill om vi legger oss på gulvet, men ikke med baby...

Å, så søtt! Det er nok morsinstinktet da, ja.

Anonymous poster hash: c7329...b40

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...